Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Eksamen


Siterer Ine Lofthus:
Muntlig eksamen i geografi om 12 dager. Noen tips?

Hvordan kan du ha eksamen når du er født i '95?
  • 0
  • Ine
  • Ine
Går opp som privatist. Hadde VG1-geografi i sammenheng med UTV.
Riddle me this
  • 0
Hva betyr det?
  • 0
  • Ine
  • Ine
"En privatist er en som tar privatisteksamen i et fag uten å ha elevstatus i faget."
Riddle me this
  • 0
Kult! Tror jeg... Hvilke fordeler gir det?
  • 0
  • Ine
  • Ine
Jeg slipper geografi, og får karakteren jeg får på eksamen på vitnemålet Det er jo såklart bare hvis jeg velger å beholde karakteren. Gidder ikke å beholde den hvis jeg får 4 eller mindre.
Riddle me this
  • 0
Haha Høres digg ut!
  • 0
  • Ine
  • Ine
Greit å ta en eksamen nå som karakterene ikke teller. Og om det ikke går så bra, har jeg jo allerede tatt faget; dermed blir det mye lettere å få god karakter om to år.
Riddle me this
  • 0
Ferdig med to (matte og norsk) av fire eksamener. Media og muntlig gjenstår et stykke ut i Juni. God tid til å slappe av^^
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Endelig ferdig med fransk eksamen! Vellykket var den dog ikke, måtte skrive for hånd siden IKT klarte å gjøre slik at jeg ikke fikk logget inn eller noe, når jeg skulle levere fikk jeg beskjed om å skrive på en annen type ark, så jeg måtte stresse å skrive alt på nytt igjen! FML...

Men deilig å være ferdig med fransk!
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Skal ha mattetentamen på tirsdag... det blir digg med en 5-6
  • 0
Du sa det i en blogg også. Stolt eller?
  • 0
Nei Er bare glad for at jeg kom opp i det jeg mener er det enkleste faget og http://www.gamereactor.no/lay/smil/biggrin.gifderfor må jeg briefe litt siden jeg var så heldig

Lagt til 2010-05-21 21:31:
WTF? Skulle bare ha en slik smiley på slutten også kom den linken istede xD
  • 0
hahaa
Glad for at jeg kom opp i Engelsk jeg. Får 5 uten å gjøre en dritt. Hvis jeg pugger noen idiomer får sensorene orgasme, og da er 6'ern i boks!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Orph
Jeg hadde eksamen i Matte 2 i går, og etter at jeg leste løsningsforslaget ser jeg at det antakeligvis blir A, muligens B. Ikke dårlig gjort, mtp. at mange siv.ing. studenter anser det for å være blandt de verste fagene... Var heldig med eksamen, though.
  • 0
Hadde matteeksamen i dag. litt stress på slutten faktisk. ganske irriterende at vi må levere excel på papir. altid noe som mangler eller som ikke kom med.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Hadde Engelsk Skriftlig på Torsdag forige uke, får vite hva jeg kommer opp imorgen.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Kom opp i Norsk muntlig
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Kom opp i engelsk muntlig. Hadde framføringa istad, det gikk kjempebra

Fikk en femmer
  • 0
Idrettspsykologi på mandag og Nevrofysiologi på fredag. Ferdig med Biomekanikk og Anatomi... Jeg vil ha ferie!
Perfect by nature, made better by enhancement
  • 0
Hele poenget med muntlig er at folk skal kopiere fra nettet for så og lære det så godt som mulig og fremføre uten antydning til at det er koppypasta...
Decyfered!
  • 0
  • Enro
  • Enro
Jeg gikk glipp av muntlig på grunn av streiken, og det er ikke en god ting.
Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
  • 0
  • Missing Avatar
  • Orph
Siterer Maddoc:
Idrettspsykologi på mandag og Nevrofysiologi på fredag. Ferdig med Biomekanikk og Anatomi... Jeg vil ha ferie!


Idrettsvitenskap på Dragvoll ?

Personalpsykologi i morgen, og så ferie (eller, har vel egentlig hatt ferie den siste uken, med unntak av de to dagene jeg har brukt på pers.psyk'en )

...

Helt til lørdagen, da jeg begynner i full jobb igjen.
  • 0
Matte i morra. Skal sikkert gå lett, men hvis jeg ikke får en 5'er, ser det dårlig ut for videregåendeplass
  • 0
Hva har du søkt på som krever at du får over 5?

Skal selv ha muntlig eksamen i morgen. Kom opp i Samfunnsfag og fikk Samling og splittelse i Europa som tema. Så nå har de siste dagene gått med på å pugge det som står i historieboka om EUs historie og Jugoslavias splittelse.
Hadde håpet på naturfag, men man kan ikke allti få det man vil ha
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!