Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

"I dag har jeg sett"...


Siterer Elektro Banana:
Skjer i England da?


folk er dumme og jeg blir oppgitt, det er det som skjer
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
folk er dumme og jeg blir oppgitt, det er det som skjer


Som ellers i verden da, bare at denne gangen er det i England.
  • 0
I dag så jeg at jeg og bussjåføren var de eneste som satt på 31-bussen. Jeg følte meg rimelig vip.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
På veg til skola så jeg en person sykle rett i en lyktestolpe! Våkna bra opp av det.
  • 0
Så Half-Life 3 traileren.
  • 0
Nå skjedde ikke dette i dag, men verdt å nevne. Jeg satt på busstoppet og ventet på en venn. En buss stopper opp ved busstoppet og bakre døren åpner seg. Før den har åpnet seg helt ramler en stor dame ut og faller pladask på asfalten.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer NorGaMaGamer:
Så Half-Life 3 traileren.


Ikke tøys med noe slikt.
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Citerer Elektro Banana kjer i England da?

folk er dumme og jeg blir oppgitt, det er det som skjer


Jeg tenkte mest på hva du gjør der. Hva er din grunn for å være i England.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
En økonomistudent i nød på datalaben...

"Hei dåkker spillfolk.... Ehm... kossn plugge eg i datamusa?" (veivende med en USB-kablet datamus)
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
En lærer som viste sin dominans med å si så høylytt og mandig som mulig:
DU KØDDER FAEN IKKE MED MEG, JEG ER GUD HER, JEG ER SJEF HER, HOLD KJEFT, SITT NED OG SLUTT MED SPYDIGHETENE.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
I dag såg eg politiet og statens vegvesen på samme plass. Hadde informasjonsmøte i auditoriet på skolen om russetiden.
  • 0
i dag har jeg sett hvordan vertsfaren min reagerer når man kommer hjem klokken 6 om morgenen når han tror du er oppe på rommet ditt og sover
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
i dag har jeg sett hvordan vertsfaren min reagerer når man kommer hjem klokken 6 om morgenen når han tror du er oppe på rommet ditt og sover


Dette vil jeg gjerne høre mer om.
  • 0
Fortell mer Joey.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
I dag har jeg sett den mest horrible og ekle personen i hele mitt liv.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Camiija:
Jo i dag så jeg dette på nett: http://www.side2.no/underholdning/article3614872.ece

Må være det morsomste jeg noen gang har sett i hele mitt liv, herregud. cx


Jeg har en kamerat som for noen år siden innrømmet at han likte å gå i dametruser. Det var litt disturbing. Men om de vil så... Så lenge det ikke er mine
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Citerer Camiija:Jo i dag så jeg dette på nett: http://www.side2.no/underholdning/article3614872.ece

Må være det morsomste jeg noen gang har sett i hele mitt liv, herregud. cx

Jeg har en kamerat som for noen år siden innrømmet at han likte å gå i dametruser. Det var litt disturbing. Men om de vil så... Så lenge det ikke er mine


Haha, ja. Helt ok for dem som vil (: Det bare så utrolig komisk ut, har aldri sett noe lignende før. cx
  • 0
.....ein fotball.
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer Camiija:Jo i dag så jeg dette på nett: http://www.side2.no/underholdning/article3614872.ece

Må være det morsomste jeg noen gang har sett i hele mitt liv, herregud. cx

Sier det rett ut: WHAT THE FUCK?


Var akkurat det jeg sa p:
  • 0
Siterer fantomena:
Sier det rett ut: WHAT THE FUCK?


Du har vel sett verre?

Når jeg tenker meg om, så våknet jeg idag med følgende beskjed melding fra en kompis av meg "xD once seen it can't be unseen"

Og det hadde han rett i - Jeg tror nok [STERK ADVARSEL] dette er verre, fantomena
  • 0
I dag har jeg sett på Marble Hornets, anbefales ikke om du vil sove..noengang.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
I dag så langt har eg sett både 30 biler og 10 mopeder/scooter.
  • 0
Idag har jeg sett at en i klassen min ble skjelt ut av en gammel mann, foran meg i kassen på Kiwi. "Ikke snakk meg inn i øret, er 40 år eldre enn deg!"

Holdt på å knekke sammen av latter, og når jeg lo fikk han foran meg bare enda mer kjeft
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!