Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Begynte på Les Misérables nå, så halvannen time, ble så trøtt, tar resten imorgen. Liker den veldig godt, dog. Skjønner ikke hatet mot Russell Crowe, ved siden av Hugh Jackman er det min favoritt i filmen. Noen som har sett den?

Og Xbox One.....jesus christ, for et forferdelig valg av navn.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Noen som har sett den?

Jeg liker den. Men jeg har lenge vært fan av musikalen.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Nå kan festen begynne.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Festen begynner ikke før jeg er på plass.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Nå kan festen begynne.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
God kveld.
  • 0
God kveld, Akres.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Husk at vi har den intellektuelle samtalen på kjøkkenet.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Sier du at vi er damer, remote?
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Skulle gjerne vært her i løpet av natten, men 48 timers eksamen blir gitt ut i morgen, så kan nok ikke det. Nøyer meg med å si god kveld.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Furon:
http://www.youtube.com/watch?v=KOxdMQhDMIU
It's back!(husker dere ps4?)


Haha, den var spot on.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg skal dusje så kjem eg. Kan ikje feste svett vettu.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
God kveld folkens!

Les mitt nye innlegg i bloggserien jeg har startet på! DO IT.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ah, tilbake til Nattchat for en gangs skyld. Har to eksamener på fredag, men begynner kvart over 1 imorgen, så føler jeg har litt tid ikveld.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Ah, tilbake til Nattchat for en gangs skyld. Har to eksamener på fredag, men begynner kvart over 1 imorgen, så føler jeg har litt tid ikveld.


Det har ikke vært det samme uten deg.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Det har ikke vært det samme uten deg.


Det er det snilleste noen noensinne har sagt til meg. Antar at du ikke mener det 100% positivt, men jeg bryr meg ikke.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Det er det snilleste noen noensinne har sagt til meg. Antar at du ikke mener det 100% positivt, men jeg bryr meg ikke.


Om det er positivt eller negativt får være opp til hver enkelt.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Om det er positivt eller negativt får være opp til hver enkelt.


Vel, siden du sier det til meg, regner jeg med at det er negativt.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Vel, siden du sier det til meg, regner jeg med at det er negativt.


Insinuerer du at jeg misliker deg? Tull.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Sier du at vi er damer, remote?


Hvis det å være intellektuell, selv på kjøkkenet, betyr å være dame, så ja.

Siterer Furon:
http://www.youtube.com/watch?v=KOxdMQhDMIU
It's back!(husker dere ps4?)


Den var bedre enn den alle andre linker til.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Sier du at vi er damer, remote?

Nei, det han sier er at smarte menn plasserer seg på kjøkkenet fordi det er korteste vei til kjøleskapet og dermed en kjølig drikke.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00