Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Siterer The Cookiemonster:
Du forsøkte å referere til Comfortably Numb av Pink Floyd? I så fall må du erstatte out med in.


Ahh fack! I messed up the words. I feel so ashamed!

Siterer Glorfindel:
Jeg synes den var rimelig kjedelig i forhold til selve spillet. Men det tok ikke lang tid å pløye gjennom den heller. Gjorde det kun for platinum trofeet.


Aha, da gidder jeg ikke å skaffe det.
  • 0
Siterer ElGamer:
Høres ut som en grei blanding det. Er Freedom Cry DLCen bra eller?


Er ikke så veldig begeistret for det jeg heller, men det har ganske bra musikk da. Men vet ikke om jeg vil si det var verdt kjøpet. Er jo ikke ferdig heller enda, så kan vel strengt tatt ikke si så mye om det enda.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer ElGamer:
Ahh fack! I messed up the words. I feel so ashamed!


Jeg gjenkjente referansen, men antok at det var en tilfeldighet pga. skrivefeilen.

Gitarsoloene i den sangen btw...damn. De er fantastiske.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Er ikke så veldig begeistret for det jeg heller, men det har ganske bra musikk da. Men vet ikke om jeg vil si det var verdt kjøpet. Er jo ikke ferdig heller enda, så kan vel strengt tatt ikke si så mye om det enda.


Hmm, mulig at en skaffer seg bare soundtracked da. Og sparer pengene til både AC Unity og Rogue.

Siterer The Cookiemonster:
Jeg gjenkjente referansen, men antok at det var en tilfeldighet pga. skrivefeilen.


Yeah, så vi sier at det var tilfeldig... ikke sant.

Siterer The Cookiemonster:
Gitarsoloene i den sangen btw...damn. De er fantastiske.


Hører på de as we speak. Og gud så fantastiske de er.
  • 0
Siterer ElGamer:
Hører på de as we speak. Og gud så fantastiske de er.


På Pulse-versjonen er de rett og slett magiske.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Gitarsoloene i den sangen btw...damn. De er fantastiske.


Hele sangen er fantastisk.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer ElGamer:
Hmm, mulig at en skaffer seg bare soundtracked da. Og sparer pengene til både AC Unity og Rogue.


Kan godt si ifra hva jeg synes om det når jeg er ferdig. Så langt er det beste ved det en liten cameo fra selve Black Flag hovedspillet.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Glorfindel:
Hele sangen er fantastisk.


Halvparten av sangen er jo gitarsoloer, så ja.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
På Pulse-versjonen er de rett og slett magiske.


I know, den jeg hører på så.

Siterer Glorfindel:
Hele sangen er fantastisk.


True, so true!

Siterer dark samus nemesis:
Kan godt si ifra hva jeg synes om det når jeg er ferdig. Så langt er det beste ved det en liten cameo fra selve Black Flag hovedspillet.


Gjør det du, så kan jeg se an da om jeg skaffer det på et eventuelt tilbud.
  • 0
På Pulse-versjonen er derimot 3/4 av sangen gitarsoloer.

Lagt til 2014-10-16 23:59:
Siterer ElGamer:
I know, den jeg hører på så.


Good, good. Imponerende å treffe så utrolig bra på gitarspillet Live. En ting er å gjøre det i studio på flere forsøk, en annen ting er å gjøre det live, der man bare får ett forsøk.

Lagt til 2014-10-17 00:06:
Er det sånn at en PS4 kan stå verikalt. Hvis ikke har jeg et problem. Jeg mistenker at jeg ikke vil få plass til en i tv-skapet mitt samtidig som PS3'en, PS2'en og tv-boksen er der.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer ElGamer:
Gjør det du, så kan jeg se an da om jeg skaffer det på et eventuelt tilbud.


Will do. Skal se om jeg får det ferdig i løpet av morgendagen, merker det er litt for sent for noe særlig spilling nå.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Good, good. Imponerende å treffe så utrolig bra på gitarspillet Live. En ting er å gjøre det i studio på flere forsøk, en annen ting er å gjøre det live, der man bare får ett forsøk.


Ja, det er sykt. Har dessverre ikke opplevd Pink Floyd live, men Roger Waters: The Wall live fikk jeg med meg i fjor. Fy faen så sykt det var, og hvor perfekt alt sammen satt.

Siterer dark samus nemesis:
Will do. Skal se om jeg får det ferdig i løpet av morgendagen, merker det er litt for sent for noe særlig spilling nå.


Begynner å bli litt seint ja. Så like greit å utsette sånt.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Er det sånn at en PS4 kan stå verikalt


Ja. Du får kjøpt en sånn "vertical stand" til den også.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ja. Du får kjøpt en sånn "vertical stand" til den også.


Ah, okay. Tenker at jeg stikker for å kjøpe en i morgen (typisk nok hadde ingen mulighet til å kjøre meg dit i går). Ideelt sett kjøper jeg Driveclub-versjonen, men det virker ikke som om Elkjøp har den på lager på Buskerud Storsenter. Tviler også på at GAME har den, og jeg får ikke sjekket heller, ettersom de ikke har ordentlige nettsider.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Får alltid sånn passe panikk når jeg innser at jeg har sovnet uten å huske når jeg sovnet.

Spesielt når jeg tydeligvis klarte å gå glipp av de obligatoriske minuttene der alle sier god natt til hverandre ved midnatt.
  • 0
Siterer SirThomas:
Får alltid sånn passe panikk når jeg innser at jeg har sovnet uten å huske når jeg sovnet.

Spesielt når jeg tydeligvis klarte å gå glipp av de obligatoriske minuttene der alle sier god natt til hverandre ved midnatt.


Stakkars. Fryktelig trist.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Stakkars. Fryktelig trist.


Jeg har en liten historie å fortelle, forresten.

Idag fant jeg ut at jeg var sånn ca. tidenes frekkeste type - jeg kom over et usannsynlig tiltrekkende kvinnfolk på absolutt feil tid og sted.

Det hele jekkes ned litt når jeg sier at hun Spoiler:tilfeldigvis var en som var tilstede under et sånt møte jeg hadde med NAV i jobbsammenheng, der jeg nå skal bli brukt som forsøkskanin til et prosjekt som er mye brukt i USA, men ikke like vanlig i Norge. Kan være verdt å nevne at jeg stjal til meg alderen hennes på 28 år. Men hvor kommer delen med frekk type inn? Jeg snappet et bilde av henne uten at hun så det. Hadde det gått slik jeg ville kunne jeg fått et betydelig bedre bilde, men da måtte jeg ha gjort noe mye kleinere, som å spørre.

Stalkertendensene mine var selvfølgelig på vei tilbake, men jeg har foreløbig klart å unngå den lille trangen som kom over meg om å søke henne opp på face - eller enda verre, bruke en helt latterlig unnskyldning for å kontakte henne som jeg har planlagt ned i detalj.

Ikke fall tilbake, ikke fall tilbake...
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Stakkars. Fryktelig trist.


Huff ja, høres ut som en gedigen skandale!
  • 0
Siterer SirThomas:
Jeg har en liten historie å fortelle, forresten.

Idag fant jeg ut at jeg var sånn ca. tidenes frekkeste type - jeg kom over et usannsynlig tiltrekkende kvinnfolk på absolutt feil tid og sted.

Det hele jekkes ned litt når jeg sier at hun Spoiler:tilfeldigvis var en som var tilstede under et sånt møte jeg hadde med NAV i jobbsammenheng, der jeg nå skal bli brukt som forsøkskanin til et prosjekt som er mye brukt i USA, men ikke like vanlig i Norge. Kan være verdt å nevne at jeg stjal til meg alderen hennes på 28 år. Men hvor kommer delen med frekk type inn? Jeg snappet et bilde av henne uten at hun så det. Hadde det gått slik jeg ville kunne jeg fått et betydelig bedre bilde, men da måtte jeg ha gjort noe mye kleinere, som å spørre.

Stalkertendensene mine var selvfølgelig på vei tilbake, men jeg har foreløbig klart å unngå den lille trangen som kom over meg om å søke henne opp på face - eller enda verre, bruke en helt latterlig unnskyldning for å kontakte henne som jeg har planlagt ned i detalj.

Ikke fall tilbake, ikke fall tilbake...


k den

men dude, hun er 28.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
men dude, hun er 28.


Den tanken slo meg også, som vil si at hun potensielt ikke er så mye mer enn noe fint å se på.
  • 0
Åpnet en flaske whisky for en times tid siden AMA
  • 0
Siterer Zyrocz:
Åpnet en flaske whisky for en times tid siden AMA


Hvordan er tilstanden?
  • 0
Savner allerede hoved PCen min. Denne jeg bruker nå er helt for jævlig.
  • 0
Siterer ElGamer:
Savner allerede hoved PCen min. Denne jeg bruker nå er helt for jævlig.


Uffda. Hva skjedde med den andre?

Driveclub er fette nice btw, anbefales.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Uffda. Hva skjedde med den andre?


Det jeg ikke helt vet. Begynte å fryse mens jeg gama LoL, og plutselig vil den ikke starte. Så utifra det jeg har fått sjekket, så virker det som om at PCen ikke vil lese Harddisken, at Harddisken har blitt defekt eller at selve Windows 7 opplegget har gått til pieces. Så skal få levert den inn på mandag for å sjekke. Enn så lenge er jeg stuck med skole PCen...

Siterer The Cookiemonster:
Driveclub er fette nice btw, anbefales.


Godt å høre. Får vurderer det, om/når en PS4 skaffes. I mellomtiden får jeg vente på The Crew som mitt bilspill.
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Chat 4.0 er tilbake. Bruk den. /Strategist