Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Siterer The Cookiemonster:
Jeg har aldri lest bøkene, og har derfor ikke noe forhold til hva enn man skal kalle det.


Hunger Games serien anbefaler jeg å lese. Også kan filmene tas eventuelt om en vil, noe som fristet for min del. 1ern skuffa, 2ern gjorde det bra og nå er jeg ekstremt spent på om det er verdt at de deler bok 3 i to filmer for å dekke mest mulig. Ellers er jeg skuffet over at det bare ble 11-årsgrense på filmene. Kunne fort gjort de til 15 og fremstilt det like blodig som bøkene gjorde.
  • 0
Siterer ElGamer:
Hunger Games serien anbefaler jeg å lese. Også kan filmene tas eventuelt om en vil, noe som fristet for min del.


Bøker er ikke helt min greie. Glemmer de alltid bort, og blir derfor aldri ferdig med de.

Siterer ElGamer:
Ellers er jeg skuffet over at det bare ble 11-årsgrense på filmene. Kunne fort gjort de til 15 og fremstilt det like blodig som bøkene gjorde.


Såvidt jeg forstår er The Hunger Games populære blant 12-åringer, så det er kanskje ikke helt ideelt for seertallene å heve aldersgrensa på filmen(e).
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Bøker er ikke helt min greie. Glemmer de alltid bort, og blir derfor aldri ferdig med de.


Da så. Like greit å la de ligge da, til du eventuelt føler for å lese noe.

Siterer The Cookiemonster:
Såvidt jeg forstår er The Hunger Games populære blant 12-åringer, så det er kanskje ikke helt ideelt for seertallene å heve aldersgrensa på filmen(e).


Har blitt populært hos 12 åringer, er reelt sett skrevet for et mer voksent publikum. I alle fall blodige og detaljerte skildringer av en del drap, også en liten del nakenhet beskrevet i boka. Noe som gjør at jeg ikke helt skjønner hvorfor 12 åringer har tatt den til seg, selv om filmene er hva de ser og ikke leser boka. Men filmene er jo laget for den alderen, noe som skuffer med tanke på hva det kunne ha vært.

Lagt til 2014-11-18 04:03:
Anyway, tar kvelden nå, så god natt!
  • 0
Hallo. Jeg er her på mitt andre eller så besøk på siden i løpet av året. Nå blir det omtrent fem-seks måneder til neste gang jeg er på forumet. Shalom!
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
"Nattråd" eller "nattråd"? En tråd i natten, eller et nattlig råd? Les videre for å finne svaret. Kanskje.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Noen her i natt?
  • 0
Jeg er her, men skal til å gråte meg selv i søvne etter Ben Howard-konserten, som var en skuffelse av høyt kaliber. Skikkelig shitty.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Jeg er her, men skal til å gråte meg selv i søvne etter Ben Howard-konserten, som var en skuffelse av høyt kaliber. Skikkelig shitty.


Wow, høres jo virkelig ikke bra ut. Virkelig så jævlig altså?
  • 0
Siterer ElGamer:
Wow, høres jo virkelig ikke bra ut. Virkelig så jævlig altså?


Låtvalget bestod så og si utelukkende av låter fra hans nye, shitty album. Som forventet selvsagt, men da skal det pokker meg være mulig å forvente de beste fra hans første album - enestående, livepassende låter som Keep Your Head Up, The Wolves, Old Pine, Only Love, Diamonds, Everything.....han tok EN slager - The Fear - men det er virkelig ikke nok. Langt ifra.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Låtvalget bestod så og si utelukkende av låter fra hans nye, shitty album. Som forventet selvsagt, men da skal det pokker meg være mulig å forvente de beste fra hans første album - enestående, livepassende låter som Keep Your Head Up, The Wolves, Old Pine, Only Love, Diamonds, Everything.....han tok EN slager - The Fear - men det er virkelig ikke nok. Langt ifra.


Det suger hardt. Forventer det beste, og ender opp med det shitty låter. Satser derimot på at Sondre Lerche konserten var verdt tiden.
  • 0
Inntrykk av GTA V på PS4 så langt: fantastisk.

Inntrykk av AC: Unity på PS4 så langt: blandet, veldig blandet.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Inntrykk av AC: Unity på PS4 så langt: blandet, veldig blandet.


Ræva, mener du.
  • 0
Bursdagen til Marty, på tide å manne seg opp.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Ræva, mener du.


Nja. Jeg er enda i første sekvens. <spoiler>Har akkurat blitt kastet i fengsel</spoiler.

GTA V på sin side, det virket solid helt fra begynnelsen. Eneste irritasjonen var det at kommunikasjon over radio benyttet høytaleren på kontrolleren, så jeg skrudde av funksjonen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Inntrykk av GTA V på PS4 så langt: fantastisk.


Skaffet deg GTA V på PS4? Godt å høre at det er fantastisk i så fall, selv om jeg ikke forventet annet. Får vente til juletider før jeg skaffer det, enten som julegave til meg selv eller som etter julsgave.

Siterer The Cookiemonster:
Inntrykk av AC: Unity på PS4 så langt: blandet, veldig blandet.

Siterer LesMiserable:
Ræva, mener du.


Liker Unity ganske så godt jeg. Har nå ikke slitt med en dritt av bugs og problemer som det mases om, og finner historien ganske så god når jeg først har satt meg litt inn i den. Og assassinations oppdraga digger jeg mer enn noen gang. Mulighetene en kan bruke og at det er flere måte å få gjennomført de på er en god ting. Men synes at kampsystemet kan gå tilbake, savner følelsen av å være så og si uovervinnelig i nærkamper og kunne bruke andre som skjold mot folk som skyter, som er et helvete å møte i store mengder i Unity. Og at kontrollern er helt ute og kjører til tide, samt at jeg ikke lenger får hoppe av bygninger som er høye nok til at en tar skade, det irriterer meg virkelig mer enn det burde.

Lagt til 2014-11-20 00:37:
Siterer SirThomas:
Bursdagen til Marty, på tide å manne seg opp.


Tenkt til å fucke opp ting nå eller?
  • 0
Siterer ElGamer:
Tenkt til å fucke opp ting nå eller?


Det kan godt tenkes at det mentale utfallet av det jeg har tenkt å gjøre ganske så snart, gjør at JEG blir litt fucka i hodet, ja. Var det det du tenkte på?
  • 0
Siterer ElGamer:
Liker Unity ganske så godt jeg.


Det er bare fire ting jeg kan si at jeg virkelig likte med Unity: Settingen, grafikken, sideoppdragene og bruken av Robespierre. Resten var et rot. Ubisoft trenger å tenke nytt, ikke bare følge den samme formelen slavisk. Etter så mange spill burde de i det minste ha et kontrollsystem som funker godt, lære at hovedpersoner bare drevet av hevn er kjedelige som faen (hva med en som blir med i ordenen for idealenes skyld?) og at historien er for forutsigbar. Slutten kunne man se på en mils avstand. Snikmorderoppdragene ser ved første øyekast veldig frie ut, men Ubisoft har staket ut en vei på de fleste steder. Menneskemengdene man skulle kunne forsvinne i kunne like gjerne vært ikkeeksisterende, vaktene ser og skyter deg uansett. Helt latterlig.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Menneskemengdene man skulle kunne forsvinne i kunne like gjerne vært ikkeeksisterende, vaktene ser og skyter deg uansett. Helt latterlig.


Akkurat det reagerte jeg også litt på. Vaktene tenker ikke to ganger når det kommer til å skyte når det er folkemengder mellom meg og dem, og de virker mystisk nok å treffe hver eneste gang. En ekte vakt selv på den tiden ville neppe ha tatt sjansen på å drepe tilfeldig sivile mens han jaktet på en tyv. Det henger ikke på greip.

Resten skal jeg ikke kommentere på, for jeg har ikke kommet langt nok.

Siterer ElGamer:
Skaffet deg GTA V på PS4? Godt å høre at det er fantastisk i så fall, selv om jeg ikke forventet annet. Får vente til juletider før jeg skaffer det, enten som julegave til meg selv eller som etter julsgave.


Gjorde det ja. Har ikke skuffet så langt. Må bare få litt penger som Franklin, så får jeg kanskje gjort noe spennende. Har knapt fått begynt på det, naturligvis. Ellers har de fått integrert touch-skjermen på PS4-kontrolleren veldig bra. Førsteperson var som forventet, men jeg kommer neppe til å spille stort i førsteperson.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer LesMiserable:
Etter så mange spill burde de i det minste ha et kontrollsystem som funker godt, lære at hovedpersoner bare drevet av hevn er kjedelige som faen (hva med en som blir med i ordenen for idealenes skyld?) og at historien er for forutsigbar.


Kontrollsystemet burde virkelig funke nå, men det virker som de endrer på noe vært år som ødelegger. Hovedpersoner som er drevet av hat kan også gjerne byttes ut, med som du sier, noen som følger idealene og baserer en historie på det. Reelt sett å nå droppe AC spill i et til to år, for å lage noe nytt og nyskapende, som kan gi serien et nytt pust som trengs nå. Men synes fortsatt at Unity er et underholdende spill, men det kunne og burde vært gjort en del bedre enn det har blitt.

Siterer LesMiserable:
Menneskemengdene man skulle kunne forsvinne i kunne like gjerne vært ikkeeksisterende, vaktene ser og skyter deg uansett. Helt latterlig.


Dette er jeg helt enig i, noe som gjør at jeg aldri bruker menneskemengdene.

Siterer The Cookiemonster:
Gjorde det ja. Har ikke skuffet så langt. Må bare få litt penger som Franklin, så får jeg kanskje gjort noe spennende. Har knapt fått begynt på det, naturligvis. Ellers har de fått integrert touch-skjermen på PS4-kontrolleren veldig bra. Førsteperson var som forventet, men jeg kommer neppe til å spille stort i førsteperson.


En trenger penger for å få ting til å skje. Satser på at jeg kan se frem til å spille dette når jeg skaffer det. Spesielt teste ut førsteperson, som ser ganske stilig ut, men som jeg også tviler på at jeg kommer til å bruke så veldig mye.
  • 0
Siterer ElGamer:
Reelt sett å nå droppe AC spill i et til to år


Kommer aldri til å skje.
  • 0
Siterer SirThomas:
Kommer aldri til å skje


At jeg gjør det, som ikke var det jeg mente. Men at Ubisoft lar serien få hvile og faktisk prøve å få den tilbake på rett spor. Ikke falle i CoD-fella enda mer enn de alt har, og levere med små endringer fra år til år, i ende flere år fremover.
  • 0
Siterer ElGamer:
At jeg gjør det, som ikke var det jeg mente. Men at Ubisoft lar serien få hvile og faktisk prøve å få den tilbake på rett spor. Ikke falle i CoD-fella enda mer enn de alt har, og levere med små endringer fra år til år, i ende flere år fremover.


Det er verre enn CoD akkurat nå. Rogue + Unity + Kina i 2,5 D elns. på veldig kort tid. Har alltid forsvart AC som serie, men nå begynner begeret å renne over for meg.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Det er verre enn CoD akkurat nå. Rogue + Unity + Kina i 2,5 D elns. på veldig kort tid. Har alltid forsvart AC som serie, men nå begynner begeret å renne over for meg.


Akkurat i år så er det verre ja. 3 spill, hvor Unity ikke virker til å ha blitt testet skikkelig og ellers mangler det ekstra arbeidet som kunne gjort det til et veldig godt spill. Rogue vet jeg ikke så altfor mye om enda, men det virker til å være mer grunn til å skaffe det enn Unity, sånn reelt sett. Kina greiene er bortkastet tid som burde ha blitt putta inn i AC: Unity. Har og kommer nok til å forsvare AC som serie en stund til, men faen heller som Ubisoft må se til å dra hodet ut av pengeposen og faktisk lytte til fansen før de mister de.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Inntrykk av AC: Unity på PS4 så langt: blandet, veldig blandet.


Synes det er helt greit, men ikke noe jeg føler jeg blir blåst av stolen av heller. Black Flag is still the shit.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Black Flag is still the shit.


ACII og AC:B > Black Flag. Men det skal også ekstremt mye til for å slå de to spillene for min del.
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Chat 4.0 er tilbake. Bruk den. /Strategist