Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvordan fant du GR-nettsiden?


Fant siden helt random da jeg søkte på utgivelsesdato for SSBB. Fant ut at det var et veldig godt community her og hadde tidligere lest bladet med stor interesse. Tok noen måneder fra registrering til jeg begynte å skrive.
Fudge Yeah!
  • 0
Jeg fant den gjennom bladet , først var jeg ikke aktiv her! Sendte bare leserbrev å slikt. Så begynnte jeg med blogger og være på forumet
  • 0
Det er ren og skær tilfeldighet at jeg er her! I oktober 05 tvang muttern meg til å være med til byen for å gjøre et par ærend, og mens hun gjorde det siste innkjøpet av etellerannet gikk jeg bort til Musikkverket for å sjekke om de hadde fått inn noen kule spill jeg kunne beundre ved å se på bildene bakpå coveret. Rett ved siden av spillhylla lå det et blad jeg aldri hadde lest før! Nemlig; GR nr. 34, oktober 05. Så tok det noen år, og sommerferien 07 fant jeg fram GR-bunken min som da bestod av 4 GR-nummere. Da tok jeg turen innpå Gamereactor.no, men det så veldig rart ut, så jeg stakk med det samme. Men så kikket jeg innom et par ganger, før jeg fant ut, i januar 08, at man kunne bli medlem her - gratis! Så jeg lagde JtLoC! Hooray!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
fikk et tips av søskenbarnet mitt evilteddybear
  • 0
spillmagasinet
  • 0
Leste magasinet og så at det sto www.gamereactor.no, og så gikk jeg inn på det neste gang jeg var på internett
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Kompisen min, som også er bruker her anbefalte den.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0


sannheten er at han betalte meg for joine så han kunne få en venn på vennelisten sin.
Die Mensch-Machine
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Leste nettadressen i bladet, Som broren min hadde tatt med fra Tromsø! De kommer ikke hit hvor jeg bor, så det er ren tilfeldighet at jeg leste bladet og faktisk er her nå...
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Ble medlem via bladet, fikk et blad gratis i lokal butikken Første gang jeg var på Gr viste jeg ikke at det gikk ann å bli medlem
Les en bok, pok en snok!
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Brukeren arnej tipset meg.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
jeg læste bladene og gik ind på siden. har først lige tænkt på den norske side. er fra danmark
I will challenge you, Hitler, through the medium of dance
  • 0
Fant et GR blad på Spaceworld så jeg skjekka nettsiden.
I was frozen, today!
  • 0
Leste bladet, gikk inn på siden og sjekket den 2-4 ganger i uken for nyheter i 2 måneder, så ble jeg medlem i februar, og siden den gang har jeg vært inne daglig.
  • 0
Fikk tips om siden fra Lykkedragen..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Fra en kammerat som leste bladet
It's not about how hard you can hit, but about how much you can take and ceep on moving
  • 0
Jeg fant gr siden fordi jeg liker å lese bladet, så så jeg at de hedde en internett side, så jeg tenke: Hvorfor ikke?

Så her er jeg, medlemm og greier^^
  • 0
Zook(fetter) som viste meg siden

takk for det ...
You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun.
  • 0
Hadde lest Gamereactor bladet en stund og tilslutt tenkte jeg at de hadde en side. Trykket inn www.gamereactor.no også viste det seg at jeg hadde rett. I ettertid så jeg at det sto også i bladet
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Jeg fikk en visjon fra Gud,at jeg måtte begynne å lese GR,ellers ville alle drukne i tomatsaus!
Det er et fly!Det er supermann!Nei,bedre!Det er GR!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Garsom:
Zook(fetter) som viste meg siden

takk for det ...


Det er min plikt å forbedre min fetters hverdag

Jeg oppdaget GR-siden gjennom bladet. Det kom meg to år å lage bruker, av en eller annen grunn...
You're sleeping over, right?
  • 0
Gjennom GR bladet.
"get poor die tryin"
  • 0
Da jeg leste mitt første GR-blad.(Desember 2004) Så reklame for nettstedet i bladet, og gikk inn. Først var jeg skeptisk, men etterhvert ble jeg både medlem, og glad i siden
Knurr...
  • 0
99aveth introduserte meg til bladet i august 07 men jeg ble ikke medlem på gamereactor.no før 29.02

typisk uflaks får ikke feire ett-årsdag på GR før om 3 år....
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Det var GR som fant meg
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!