Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Party-tråden!


Siterer remote:
Jeg frydet meg da jeg leste denne kronikken på NRK:

http://www.nrk.no/ytring/avholdsbevegelsen-trenger-et-loft-1.1099
5662


Jeg synes det er mange gode poenger der jeg. Selv liker jeg å ta meg en øl eller to i ny og ne, men ser mer og mer med forakt på den skandinaviske drikkekulturen jo eldre jeg blir tror jeg. Var gøy å feste og bli full da jeg var 20, men nå tenker jeg på alle pengene jeg brukte, de gangene jeg opplevde uheldige episoder pga. alkohol osv. Vil i grunnen oppfordre alle til å drikke litt å ha det gøy hvis de vil det, men drikke med måte. En sixpack i ny og ne går liksom greit, men når folk blir shit wasted på sprit hver eneste helg, synes jeg det er litt trist egentlig.

Fantastisk tøft å lese om folk som skryter av å drikke 96 % her, haha. Er vel kanskje ikke så mye annet å forvente med gjennomsnittsalderen på medlemmene her.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Fantastisk tøft å lese om folk som skryter av å drikke 96 % her, haha. Er vel kanskje ikke så mye annet å forvente med gjennomsnittsalderen på medlemmene her.


Sånn har det blitt, siden da er man stor gutt.

Forresten flott å se at du er litt tilbake igjen!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Fantastisk tøft å lese om folk som skryter av å drikke 96 % her


96 kommer jeg nok mest sannsynlig til å holde meg unna. Har ikke mye lyst til å bli borte på et glass/slurk. Skal heller kose meg når jeg er på fest, er jo liksom derfor jeg fester.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Suppeelsker:
Jeg synes det er mange gode poenger der jeg. Selv liker jeg å ta meg en øl eller to i ny og ne, men ser mer og mer med forakt på den skandinaviske drikkekulturen jo eldre jeg blir tror jeg.


Jeg begynner å ende opp på dette selv. Klarer ikke å forstå hvorfor folk må drikke konstant hver helg, og hver gang det er fridag.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Klarer ikke å forstå hvorfor folk må drikke konstant hver helg, og hver gang det er fridag.


Skjønner ikke den der selv. Greit å ta en fest en gang i blant, men for ofte blir bare for dumt.
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg begynner å ende opp på dette selv. Klarer ikke å forstå hvorfor folk må drikke konstant hver helg, og hver gang det er fridag.


Siterer ElGamer:
Skjønner ikke den der selv. Greit å ta en fest en gang i blant, men for ofte blir bare for dumt.


Blitt litt mer alkolisert dette samfunnet vårt. Det at det nesten er sosialt selvmord å sitte hjemme en fredagskveld uten alkohol i blodet, er for meg idiotisk.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Dette må være den mest patetiske tråden på hele GR. Nerder som skal overbevise andre nerder om at de er utrolig kule og er på fjortisfylla? Nei, har ikke ord.
  • 0
Siterer A to the H:
Det at det nesten er sosialt selvmord å sitte hjemme en fredagskveld uten alkohol i blodet, er for meg idiotisk.


Det er jo komplett idiotisk. Finnes jo nesten ingenting som er bedre etter en lang jobb/skole uke enn å sitte hjemme helst alene og bare slappe av med PCen eller litt gaming.
  • 0
Øy vet dere hva eller!!! Jeg drakk 98% ren alkohol og hadde sex med 6 jenter. Det viser seg at jeg har fått kjønnssykdommer. Men jeg er klar for helga. Ready for round 2!
  • 0
Siterer Battle Born:
Dette må være den mest patetiske tråden på hele GR. Nerder som skal overbevise andre nerder om at de er utrolig kule og er på fjortisfylla? Nei, har ikke ord.


Og denne kommentaren er minst like patetisk som denne tråden.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Citerer Battle Born ette må være den mest patetiske tråden på hele GR. Nerder som skal overbevise andre nerder om at de er utrolig kule og er på fjortisfylla? Nei, har ikke ord.

Og denne kommentaren er minst like patetisk som denne tråden.


Hvem er du til å melde? Jeg kom med en vanvittig bra uttalelse, tygg litt på det.
  • 0
Siterer Battle Born:
Hvem er du til å melde? Jeg kom med en vanvittig bra uttalelse, tygg litt på det.


Bra at du er en person som selvkomplimenterer. Det kommer du langt med.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Jeg foreslår at dere lar de som vil bruke denne tråden bruke den, Battle Born og Alebre. Hvis dere syns den er teit er ganske simpelthen å unngå å bruke tråden.

Det å komme med generaliseringer mot trådens brukere er bare tullete, uansett hvordan man vrir og vender på det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Veldig bra sagt Cookie.
  • 0
Siterer A to the H:
Citerer Battle Born:Hvem er du til å melde? Jeg kom med en vanvittig bra uttalelse, tygg litt på det.

Bra at du er en person som selvkomplimenterer. Det kommer du langt med.


Ja, det gjør man. Med en balansert mengde selvtillit kommer man ganske langt, skal du nok se.
  • 0
Siterer Battle Born:
Ja, det gjør man. Med en balansert mengde selvtillit kommer man ganske langt, skal du nok se.


Og du ser ut til at du trives med å rakke ned på andre. Så ser at du har kommet langt.
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Jeg synes det er mange gode poenger der jeg.


Jeg er enig, og det var derfor jeg linket til den. Jeg har aldri vært en tilhenger av drikkekulturen i Norge hvor man drikker ved hver anledning. Jeg tror imidlertid at flere folk blir mer måteholdse også. Har fått inntrykk av det i flere oppslag i media i alle fall.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Er vel ikke lenge før noen lager en tråd om andre midler som får deg til å bli "lettere" sløv og artige tanker... Men jeg skal ikke kritisere men føler at party tråd på GR som sikter seg inn på drikking og gårdsdagens tabber er unødvendig. Men for all del snakk om hva dere gjorde i helga og hva som var drit fett og hva som ikke skal gjenta seg. Men føler det bare gjenspeiler hva deres oppfattelse hva "gøy" er.

Feks dagens ungdom: hvis jeg skal på fest med noen kompiser også sier jeg i dag skal jeg ikke drikke så ser de rart på meg hele gjengen også spør de! Hva skal du drikke da!???? Meg: vann men skal forsatt være med på selve festen..

Og ja jeg drikker. Noen ganger til jeg blir drita. Og andre ganger med måte og noen ganger ikke en dritt.. Bare for å avklare det. Jeg bare syns alkohol og fester har blitt veldig oppskrytt.
  • 0
Siterer ElGamer:
Citerer Battle Born:Ja, det gjør man. Med en balansert mengde selvtillit kommer man ganske langt, skal du nok se.

Og du ser ut til at du trives med å rakke ned på andre. Så ser at du har kommet langt.


Jeg trives ikke med å rakke ned på andre, bare sier mine meninger om denne tråden. Dere er nerder og overbeviser andre nerder om at dere ikke er nerder? Det er døvt.
  • 0
Siterer Battle Born:
Jeg trives ikke med å rakke ned på andre, bare sier mine meninger om denne tråden. Dere er nerder og overbeviser andre nerder om at dere ikke er nerder? Det er døvt.


Jeg vil på langt nær anse meg selv som en nerd. Jeg spiller ikke stort (lengre), men jeg er likevel her på siden.

Hvis du automatisk anser f.eks. meg som en nerd fordi jeg er aktiv her på siden sier vel det en ting eller to om deg.

Uansett, tilbake til det tråden handler om.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Battles torn: nå er du bare teit
  • 0
Siterer Battle Born:
Jeg trives ikke med å rakke ned på andre, bare sier mine meninger om denne tråden. Dere er nerder og overbeviser andre nerder om at dere ikke er nerder? Det er døvt.


Voksent. Og "nerd" er et ganske utvannet begrep, men hvis du mener i den klassiske forstanden à la dette anbefaler jeg deg å bli mer aktiv på forumet.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Hvis man ser på en definisjon av en nerd: They may spend inordinate amounts of time on unpopular, obscure, or non-mainstream activities, which are generally highly technical or relating to topics of fiction or fantasy.

Man kan vel si at dette kategorien passer under 10 % av de som er på GR. De fleste som er her driver med kanskje verdens mest populære fenomen, nemlig spilling.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Tilbake til hva tråden handler om.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!