Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Party-tråden!


  • gnyg
  • gnyg
Siterer Parkour Gamer:
Gjerne fortell uansett.


Poenget er vel heller at det er en hellig pakt. Ikke at jeg har drikket så mye i det siste og har så mye å fortelle. Julebord forrige helg men thats it.

Lett, jeg spør ikke. Ingen kan gjenskape magien hu lager i kakene uansett. Heldigvis har hun mange år igjen
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Ja, er noe med at de kan lage alt mye bedre enn det du kan, selv om man får oppskriften.

Lurer på om unge jenter i dag kommer til å være slik når de er besteforeldre, lage mat for yngre generasjoner. Kan egentlig ikke se det for meg.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Yeah, fant det selv. Synd den ikke er mer aktiv ..
  • 0
Siterer Archana:
Wash your wh**e mouth!


Nei. Kake er oppskrytt.

Siterer gnyg:
Angående kaker. Ingen ting kan måle seg med mormors hjemmelagde eplekake. Det blir en trist dag den gangen hun ikke lenger kan lage dem. <3333333


Sier som remote: Eplekake og ostekake er spiselig hvis man tar vekk det første ordet.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Minner meg på at det er lenge siden jeg har drukket alkohol...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
I much enjoy alkohol

Not reality tho i just enjoy intoxication lol.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer A to the H:
Sier som remote: Eplekake og ostekake er spiselig hvis man tar vekk det første ordet.


Helt enig. Eplekake uten eple er best.
  • 0
Idag skal det festes! Selv om det bare er vors, før vi tilsynelatende skal inn til byen for å sjekke livet ute i Bergen by!

Rusbrus:

- 4 Smirnoff Ice
- 2 Breezer Orange

Sprit:

- Mickey Finn Sour Green Apple (50 cl)
- Krekling Arctic Crowberry Frost (50 cl)
- Malibu Rum (70 cl)
- Tropica Sex on the Beach (75 cl)

La kvelden begynne.
  • 0
Siterer SirThomas:
Idag skal det festes! Selv om det bare er vors, før vi tilsynelatende skal inn til byen for å sjekke livet ute i Bergen by!

Rusbrus:

- 46 Smirnoff Ice
- 23 Breezer Orange

Sprit:

- Mickey Finn Sour Green Apple (670 cl)
- Krekling Arctic Crowberry Frost (750 cl)
- Malibu Rum (7033 cl)
- Tropica Sex on the Beach (756 cl)

La kvelden begynne brur.


Kos deg ;)
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer SirThomas:
Idag skal det festes!


Jeg foretrekker influensa

Naboene over oss skal også ha fest i dag. Fy fader jeg er lei av de folka.
Horribel musikk, hylig og gauling fra tidlig på kvelden til langt på natt. Så hopper de omtrent ned trappene, før de drar inn til byen.
Håper de flytter snart...
  • 0
Siterer SirThomas:
Idag skal det festes! Selv om det bare er vors, før vi tilsynelatende skal inn til byen for å sjekke livet ute i Bergen by!

Rusbrus:

- 4 Smirnoff Ice
- 2 Breezer Orange
Tipper dere skal møte noen ved den blå steinen.
Sprit:

- Mickey Finn Sour Green Apple (50 cl)
- Krekling Arctic Crowberry Frost (50 cl)
- Malibu Rum (70 cl)
- Tropica Sex on the Beach (75 cl)

La kvelden begynne.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer TK Art:
Jeg foretrekker influensa


Kanskje jeg sikter høyt nå, men jeg tror egentlig ikke du gjør det - om du så hadde fjernet alkoholen fra bildet, i hvert fall.

Siterer TK Art:
Horribel musikk, hylig og gauling fra tidlig på kvelden til langt på natt.


Haha, kan vel på en måte si at jeg kjenner meg igjen i hva du beskriver - Ikke at jeg har opplevd så mye av det selv i mine senere år, kanskje når jeg var mindre og jeg ble 'skremt' av det. Men jo, jeg husker et lignende scenario der jeg overnattet hos mormoren og morfaren min, og det var naboer som festet vilt, til mormors store frustrasjon. Husker ikke hvordan morfar reagerte, eller om han var hjemme på det tidspunktet i det hele tatt -Til slutt endte det i hvert fall med at mormor gikk ut i gangen og ga dem beskjed.

Bare se for deg det triste scenarioet - En gammel dame som omtrent er på gråten mens hun sier at hun har barnebarnet sitt på besøk og ber de festglade om å roe seg. Finner man et mer håpløst tilfelle?

Ah, med tanke på at mormor er død nå, så var det litt rart at akkurat det innlegget ditt der, fikk meg til å tenke tilbake på den episoden.

Siterer TK Art:
Naboene over oss skal også ha fest i dag. Så hopper de omtrent ned trappene, før de drar inn til byen.


Hvordan endte den historien igår da?

Siterer TK Art:
Fy fader jeg er lei av de folka. Håper de flytter snart...


Haha, snakker vi om folk som har bodd der lenge?

Siterer bent_a:
Tipper dere skal møte noen ved den blå steinen.


Og bent_a skyter, han scorer!

Etter at jeg hadde vært adskilt fra folk i en uviss tidsperiode, møtte jeg han ene kompisen min og damen hans (vertene som hadde festen) med den blå steinen. Minnet mitt er ganske vagt, men jeg tror vi gikk derfra til et annet sted, før vi tok taxi hjem til noen av de vi hadde vorset og vært på byn med tidligere på kvelden.
  • 0
Ut ifra alle snapene jeg fikk i går, lurer jeg på om du tilbringte 80% av all tiden på dass..
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ut ifra alle snapene jeg fikk i går, lurer jeg på om du tilbringte 80% av all tiden på dass..


Samme jeg lurte på. Fikk jo dass-snap på dass-snapp i går kveld/natt.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ut ifra alle snapene jeg fikk i går, lurer jeg på om du tilbringte 80% av all tiden på dass..

Siterer ElGamer:
Samme jeg lurte på. Fikk jo dass-snap på dass-snapp i går kveld/natt.


Jeg lurer på hva de andre tenkte da de hørte at han stod og pratet surr inne på dass.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ut ifra alle snapene jeg fikk i går, lurer jeg på om du tilbringte 80% av all tiden på dass..


Broren min fant det for godt å holde en samtale gående gjennom videosnaps, så jeg måtte få med meg hva han sa.

Siterer ElGamer:
Fikk jo dass-snap på dass-snapp i går kveld/natt.


Sendte da ikke så mange.

Siterer The Cookiemonster:
Jeg lurer på hva de andre tenkte da de hørte at han stod og pratet surr inne på dass.


Burde være innlysende at de ikke hørte det, med den høye musikken.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ut ifra alle snapene jeg fikk i går, lurer jeg på om du tilbringte 80% av all tiden på dass..


Hehe.

Fikk en snap av han der han stod og skrek eller noe sånt. Virker som han koste seg.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Er det ingen her inne som kan stelle i stand et party hvor alle på GR er invitert?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Er det ingen her inne som kan stelle i stand et party hvor alle på GR er invitert?


Da tror jeg det blir en "intimfest". Føler det er så få aktive medlemmer på GR nå. Men det er kanskje likegreit?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Ok.. Denne tråden er som bread and butter for meg..
Noe som holder deg gående, på tross av litt motgang
Noe som motiverer deg til å reise deg opp, mens du ligger nede
Rett blikket mot ditt mål, ikke se tilbake
Fyr løs når startsignalet kommer..
Åpne deg opp for en annen realitet enn den du allerede kjenner til!
FYR OPP FLASKENE, OG DRIKK TIL DU KASTER OPP I BAKSETET I FATTERN SIN LEXUS!!
PARTY ON LADIES AND GENTLEMEN.. VÅKNE OPP FRA DVALEN!
KOM DEG UT I VERDEN
OG KARPE MOTHERFUCKING DIEM BITCHES!!!
HURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAY!!!!
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Siterer remote:
Er det ingen her inne som kan stelle i stand et party hvor alle på GR er invitert?
Siterer remote:
Er det ingen her inne som kan stelle i stand et party hvor alle på GR er invitert?


Dette svaret kommer en smule sent, men jeg har forflyttet meg til Trondheim nå, og kan godt tenke meg en fest.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Dette svaret kommer en smule sent, men jeg har forflyttet meg til Trondheim nå, og kan godt tenke meg en fest.


Bor du i Trondheim? Uten å ha sagt noe?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Jeppzki:
Ja.


Send meg en PM så kan vi møtes asap.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!