Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Min første nettside!


Hei!

Har vært medlem i dette forumet en god stund, men ikke aktiv før nå. Har endelig fått satt meg ned igjen med min trofaste gamle hobby, gaming, og har i den annledning også satt opp en nettside som jeg enda driver å utformer.

Dette er mitt første nettsted, så driver enda å lærer. Men jeg er studerer spilldesign og kommer til å bruke denne siden til å poste om de forskjellige prosjektene vi har på skolen, blandt andre ting. Tenkte derfor å poste den her om noen var interesserte, eller evt hadde noen kommentarer på utformingen som jeg kunne rette meg etter ettersom siden enda ikke har noe særlig med lesere.

All tilbakemelding er velkommen! Og jeg har akkurat lagt ut en konkurranse som dere også kan være interesserte i.

Edit: Link til siden ---> http://nikolakuresevic.com/
  • 0
Du glemte link.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Linken til nettsiden må være med veit du
  • 0
Haha, litt for opprømt vil jeg tro

Konkurransen går ut i morgen ettermiddag, meld dere på, så skal jeg passe på å sette i gang flere konkurranser underveis
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!