Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Sommerkrim [lek]


... Tilfeldigvis gikk det en nonne forbi med en vintervarg i en gigantisk veske. Rundt halsen hadde vintervargen et skilt hvor det «ingen anus eller dildoer». Joey syntes det passet perfekt og ...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Fikk et fitteglis fordi ha hadde nemlig fått en ide!...
  • 0
... En ide som gikk ut på å bytte dildoene, glidemiddelet og alt for vintervargen. Nonna bare priste seg lykkelig og lovde å sende Joey en film, noe han ikke sa nei takk til...
  • 0
På filmen var det presten remote inført i svart latex prestedrakt og den var en til som var med men Joey klarte ikke å sette fingeren på hvem det var...
  • 0
... men han hadde sett den personen før. Men han visste at han hadde nok utpresningsmateriale til å utpresse presten til å gi Joey, det som var gjemt i prestens anus...
  • 0
... nemlig en Nintendo 3DS XXXL. For å fullbyrde digresjonen, var det David Hasselhoff sammen med presten remote i VHS-filmen som Joey senere så, men det gir ingen mening at Joey vet hva som var i filmen uten å ha sett den. Fortellerne må tenke litt på tidsperspektivet her, tenkte Joey før han skulle inn i kirken hvor presten remote «ventet» ...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
... en Estisk soldat som han skulle døpe. I Estland blir man nemlig født soldat, og da må prestene døpe de. Det er kun en måte å få et soldatbarn og det er ved å...
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
... ha med maskingeværet i senga når barnet skal lages. Noe som var veldig vanlig i Estland. Men nok om det. Joey løp bort til presten, slo bort soldaten og kastet seg rundt remote...
  • 0
... og så ham rett inn i ansiktet. Da fikk Joey øye på remotes meget estetisk tilfredsstillende øyne, kinnbein og lepper. «Du er vakker i kved», sa Joey på instinkt ...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
... og fulgte opp med å kysse remote dypt og lenge. Før han ga seg og slo ned presten. "Jeg vil ha det du har skjult fra meg! Og jeg vil ha det nå!" sa Joey...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!