Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Drikke ~ Offisiell tråd ~


Siterer Sommerstad97:
En iskald Battery. Trengte litt energi nå!


Hørtes litt over gjennomsnittet godt ut nå.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Hørtes litt over gjennomsnittet godt ut nå.


Det var litt over gjennomsnittet godt også!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Svulgte akkurat spytt. Høres ekkelt ut kanskje. Men orker ikke å spytte inne. Det hører fortiden til.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer Sommerstad97:
Svulgte akkurat spytt. Høres ekkelt ut kanskje. Men orker ikke å spytte inne. Det hører fortiden til.


Er det klassifisert som noe å drikke? Og er det virkelig noe du finner nødvendig å dele på et forum? Jaja...
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Cola med is og sitron.
  • 0
Siterer Los:
Er det klassifisert som noe å drikke?


Ikke direkte drikke kanskje, men greit og variere ting som skrives her..

Drikker nå ElGamers herlige blanding. Isbiter i vann.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Drakk akkurat en kald Corona. Overvurdert dritt. Skjønner ikke hvorfor det skvulpet koster 34 kroner for en flaske på 0,33.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Tell me son, why am I not surprised?


Because it wasn't meant to be a surprise!

Drikker en kald Pepsi Max. Så ikke noe vann nå!
  • 0
Siterer A to the H:
Drakk akkurat en kald Corona. Overvurdert dritt. Skjønner ikke hvorfor det skvulpet koster 34 kroner for en flaske på 0,33.


Helt enig, sier det har en god syrlig smak. Bullshit
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Vann med isbiter.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Drikker et glass med Fanta Exotic. Lenge siden sist jeg drakk dette, men husker hvorfor. Klarer 1-2 glass og etter det smaker det bra vondt.
  • 0
Siterer A to the H:
Vann med isbiter.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Citerer A to the H:Vann med isbiter.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Drakk akkurat en kald Corona. Overvurdert dritt. Skjønner ikke hvorfor det skvulpet koster 34 kroner for en flaske på 0,33.


Er ikke en person som er spesielt glad i øl, men Corona er faktisk en av de få sortene jeg har smakt, som jeg liker.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Er ikke en person som er spesielt glad i øl, men Corona er faktisk en av de få sortene jeg har smakt, som jeg liker.


Hvis du ikke er fan av øl burde du heller prøve Sol eller Budweiser. Det er to veldig lette ølsorter, som begge to smaker veldig lite øl av.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer Zyrocz:
Er ikke en person som er spesielt glad i øl, men Corona er faktisk en av de få sortene jeg har smakt, som jeg liker.


Samme her. En av ytterst få øl jeg klarer å drikke.
  • 0
Huff, nei. Corona kan brenne. Tar heller whisky.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Huff, nei. Corona kan brenne. Tar heller whisky.


Rom er tingen. Eller sovemedesinen til Bestefar. Vodka og Cola.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Rom er tingen. Eller sovemedesinen til Bestefar. Vodka og Cola.


Morgan med cola. Nam.

Vodka passer til alt faktisk. Prøvde Vodka Powerade 50/50, og det funket awesome.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Vodka er Guds gave til oss. Drinken som passer til alt. Unntatt vann med isbiter selvfølgelig.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Vodka er Guds gave til oss. Drinken som passer til alt. Unntatt vann med isbiter selvfølgelig.


Amen.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Morgan med cola. Nam.


Nå ble jeg tørst!
  • 0
Siterer ElGamer:
Nå ble jeg tørst!


Perfekt blanding.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Jeg drikker det ElGamer drikker.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!