Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Drikke ~ Offisiell tråd ~


Siterer dark samus nemesis:
Og jeg som trodde du var en grei type.


Du må ikke tro på alt du leser! Men som den hyggelig personen jeg er, så tilbyr jeg å sende en boks Mountain Dew i posten!

Nå går det i vann og isbiter.
  • 0
Sitter med en boks Svyturys. Øl fra Litauen.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
V12
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Vann med isbiter, også kjent som "ElGamer".
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
En eller annen kapsel fra Friele, som passer til Nespresso- maskinene.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Brun Lemon Ice. Jeg er alltid skeptisk til nye smaker på brus/energidrikke men denne slo an!
  • 0
Kaffe med HB, og ja æ e faktisk trønder som har landa ny jobb!!!!!!!!
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Siterer Temujin:
Kaffe med HB, og ja æ e faktisk trønder som har landa ny jobb!!!!!!!!


Det står på profilsiden din at du bor i Trondheim. Kommer du også fra Trondheim?
  • 0
Tomtegløgg. fordi desember.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer Jeppzki:
Citerer Temujin:Kaffe med HB, og ja æ e faktisk trønder som har landa ny jobb!!!!!!!!

Det står på profilsiden din at du bor i Trondheim. Kommer du også fra Trondheim?


Ja født og oppvokst i Trondheim
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Vann! Det sunneste!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Temujin:
Ja født og oppvokst i Trondheim


Ja men da er du jo ikke trønder!
  • 0
Drikker litt H2O nå.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Citerer Temujin:Ja født og oppvokst i Trondheim

Ja men da er du jo ikke trønder!


.........Er nok mer Trønder enn du aner, mitt moderlige opphav samt slekt stammer fra Beistad i Nord Trøndelag. Samt trønderbarten er godt plantet i mitt ansikt
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
EHEM! Det skrives nok Beitstad. Noe enhver trønder hadde visst. BURN!

Ikke bli fornærmet altså.
  • 0
Noe med mye sukker og koffein som jeg ikke burde drikke.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Nå skal en iskald Mountain Dew nytes.
  • 0
Siterer Jeppzki:
EHEM! Det skrives nok Beitstad. Noe enhver trønder hadde visst. BURN!

Ikke bli fornærmet altså.


Hadde vudert det hvis det var en annen side enn GR, samt at jeg gir egentlig fem flate f i hvordan det skrives.
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Drikker vann akkurat nå men lurer på om jeg skal hente ingefær ølen min som står i kjøleskapet.
You got me on milk and alcohol
  • 0
Ringnes juleøl. Forkjølelse fører til at mine smaksløker virkelig er ute å kjøre, likevel antar jeg at ølen ikke er så aller værst...?
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Tok endelig ut min 1080 Energy Bag med Pære og Guava av kjøleskapet, og dette er min tredje så langt. De er så latterlige gode, på et sånt nivå at jeg skulle ønske de inneholdt et narkotisk stoff.
  • 0
Kaffe. Kroppen protesterer på inntaket, for jeg kjenner at det er en bjørnehale i anmarsj. Kaffen er nok av den sterke sorten, siden jeg umiddelbart kjenner slike lakserende virkninger.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
I dag er Cola min venn, men vann er også meget godt.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Bestemte meg for å ta en øl hvis det ble ekstraomganger mellom Tyskland og Algerie. Dermed sitter jeg å nipper til en avkjølt flaske med Singha.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Sunniva appelsinjuice.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!