Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Manga- og anime-tråden


Siterer dark samus nemesis:
Den nye Berserk animeen får meg til å gråte.


Er den så bra altså? :^)

Faen, det er deilig at Food Wars er tilbake.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Nyeste episoden av One Piece var decent. Liker denne filler-arcen.

Spoiler: Er Bartolomeo en del av crewet nå??? Han hadde sin egen eyecatch i episoden, og det er det jo vanligvis bare crewet til Luffy som har om jeg ikke tar helt feil.
  • 0
Og da var det bekreftet at andre sesong av Attack on Titan kommer til vårsesongen i 2017.
  • 0
Siterer Grallen:
Er den så bra altså? :^)


Helt konge :^J

Siterer LesMiserable:
Og da var det bekreftet at andre sesong av Attack on Titan kommer til vårsesongen i 2017.


Det tok sin tid, men det var vel alltid bare et spørsmål om tid sånn sett. Tror jeg vet ca. hvor langt de kommer til å gå, om det nye teaser bildet er noe å gå etter.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Sommersesongen har åpnet bra med oppfølgere til The Heroic Legend of Arslan og Food Wars, men det er Sweetness and Lightning som har stjålet showet for min del. Burde ses av de som likte Barakamon/Non Non Biyori/Usagi Drop.
  • 0
Siterer LesMiserable:
men det er Sweetness and Lightning som har stjålet showet for min del.


Duden er sikkert verre til å kokke enn meg.

ReLIFE var ganske decent, selv om arcen i midten trakk ned en del.
Let the voice of love take you higher
  • 0
91 Days åpnet ganske greit. Fikk litt Road to Perdition følelse av første episoden. Soundtracket virker ganske bra også.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
91 Days åpnet ganske greit.


Første halvdelen av episoden var i allefall veldig bra.

De to første episodene til Orange har virkelig levert altså. Nydelig soundtrack.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Første episoden av Mob Psycho 100 var good shit. Dat OP.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Noe sier meg at One Piece-animen kommer til å bli konge fremover!
  • 0
Damn, Bleach er ferdig om noen få dager. Føles utrolig rart at både Bleach og Naruto er ferdig.

One Piece er den eneste av "the big three" igjen. Fremdeles mye igjen av serien ser det ut som. Forfatteren sa akkurat at historien er ca 65% ferdig. Mest sannsynlig i alle fall 5 år til. Har ikke problem med det, tho. Elsker One Piece.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Damn, Bleach er ferdig om noen få dager.


Og takk gud for det. At Bleach er del av "Big Three" er egentlig en vits mener nå jeg. Gleder meg til Bleach er ferdig, slik at nye serier kan tre inn i rampelyset. My Hero Academia og Nanatsu no Taizai får kanskje litt mer oppmerksomhet nå.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Gleder meg til Bleach er ferdig, slik at nye serier kan tre inn i rampelyset. My Hero Academia og Nanatsu no Taizai får kanskje litt mer oppmerksomhet nå.


Skal absolutt si meg enig i det. Har aldri vært interessert i Bleach uansett.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Skal absolutt si meg enig i det. Har aldri vært interessert i Bleach uansett.


Jeg likte de første 60 episodene (ish) men etter det gikk jeg lei. Virker som det er mange bra nye serier på CR for tiden. Må se litt mer på Anime snart.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Damn, det har har kommet et ny Shonen manga kalt "The Promised Neverland". Første kapittel er veldig imponerende.

http://mangastream.com/r/neverland/001/3577/1
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
http://www.animenewsnetwork.com/news/2016-08-10/teekyu-anime-renewed-for-season-8-in-october/.105221


Noooooo....LesMiserable, join me in this suffering.


Hello darkness my old friend....
Episode 22 av JoJo's Bizarre Adventure: Diamond is Unbreakable er helt uslåelig.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Episode 22 av JoJo's Bizarre Adventure: Diamond is Unbreakable er helt uslåelig.


Hell yeah. Diamond is Unbreakable blir bare bedre og bedre for hver episode som går, og Kira er helt konge.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Lol, hva skjedde med animasjonskvaliteten i den nyeste episoden av Orange? Den så helt forferdelig ut. Håper virkelig at den bedrer seg i løpet av de neste episodene.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Lol, hva skjedde med animasjonskvaliteten i den nyeste episoden av Orange? Den så helt forferdelig ut. Håper virkelig at den bedrer seg i løpet av de neste episodene.


Klasse: http://i.imgur.com/WG1kDvj.png
  • 0
Hahaha, det der ser jo helt ille ut! Vurderte å starte på Orange, men disse bildene skremte meg litt.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hahaha, det der ser jo helt ille ut! Vurderte å starte på Orange, men disse bildene skremte meg litt.


Vel, serien var bra helt til den nyeste episoden, der kvaliteten tok et svalestup og landa med trynet først rett ned i asfalten. Så da spørst det å se hvordan resten av serien blir.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Vel, serien var bra helt til den nyeste episoden, der kvaliteten tok et svalestup og landa med trynet først rett ned i asfalten. Så da spørst det å se hvordan resten av serien blir.


Får håpe det ikke blir som de to siste Neon Genesis Evangelion episodene, haha!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!