Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

SpillExpo 2013


Nettopp kommet "hjem" etter nok en herlig og slitsom dag på SpillExpo! Har hatt det sykt heftig sammen med Thomas og Joey, og utrolig hyggelig å ha møtt Archana, Tommy, SoL og Kakashi, Duck Song og Glorfindel (selv om sist nevnte nok ikke vet at han har møtt meg.)

Ser nok på en liten tur i morra, før jeg setter kursen hjemover.
  • 0
Siterer ElGamer:
Glorfindel (selv om sist nevnte nok ikke vet at han har møtt meg.)


Men for helvede? Hvorfor røska du ikke tak i armen min når du hadde sjansen!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Men for helvede? Hvorfor røska du ikke tak i armen min når du hadde sjansen!


Hahaha, fyren i blå hettegenser - Han hang jo med oss når vi først møtte deg og Joey fikk billetten din xD
  • 0
Er hjemme igjen og er veldig sliten. Har hat en super dag, jeg skriver nok en blogg om det nå snart.
mah boi
  • 0
Jeg vil også møte dere...
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer Sansidar:
Man kan prøve Occulus Rift på SpillExpo, right?


Ja. Jeg prøvde det.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Oculus Rift gjorde meg svimmel.
  • 0
Siterer ElGamer:
Nettopp kommet "hjem" etter nok en herlig og slitsom dag på SpillExpo! Har hatt det sykt heftig sammen med Thomas og Joey, og utrolig hyggelig å ha møtt Archana, Tommy, SoL og Kakashi, Duck Song og Glorfindel


Helg enig! Utrolig vanskelig å si hvilke av de to dagene til nå som har vært best. Fikk gjort mest igår, men traff flest folk idag, rett og slett herlig.

Siterer ElGamer:
Ser nok på en liten tur i morra, før jeg setter kursen hjemover.


Ja, du vet jeg krever at du kommer imorgen også.

Siterer Duckislate:
Oculus Rift gjorde meg svimmel.


Du er nok ikke alene om det. Ble lett svimmel av å stå mens man prøvde det.
  • 0
Ingen som trenger gratis dagspass i morgen?
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Archana:
Ingen som trenger gratis dagspass i morgen?


Må nyte den ene fridagen jeg har. Så nei takk.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Archana:
Ingen som trenger gratis dagspass i morgen?


Gratis dagspass, whuaaaat? Jeg sier ikke nei takk!
:3
  • 0
Siterer Khriipy:
Citerer Archana:Ingen som trenger gratis dagspass i morgen?

Gratis dagspass, whuaaaat? Jeg sier ikke nei takk!
we fix
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
we fix


Iih, så snillt! ^^ Tenkte jeg skulle dra ut en tur imorgen for å (forhåpentligvis) få hilst på litt flere og teste ut litt mer spill.
:3
  • 0
Siterer gnyg:
Må nyte den ene fridagen jeg har. Så nei takk.


Nytes den ikke på SpillExpo?

Siterer Archana:
we fix


Hvem trenger Byggmester Bob når vi har Archana.

Siterer Khriipy:
Tenkte jeg skulle dra ut en tur imorgen for å (forhåpentligvis) få hilst på litt flere og teste ut litt mer spill.


Yaay, savnet deg idag vettu - Da snakkes vi nok imorgen!
  • 0
Siterer SirThomas:
Yaay, savnet deg idag vettu - Da snakkes vi nok imorgen!


Aw så kosli!
Gjør nok det, bare å si hei om du får øye på meg haha, eller send snap slik du gjorde på fredagen :'D
:3
  • 0
Siterer Strategist:
Citerer Sansidar:Man kan prøve Occulus Rift på SpillExpo, right?

Ja. Jeg prøvde det.


Er det vært hypen?
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Siterer Sansidar:
Er det vært hypen?


Er verdt å teste ut synes jeg, jeg var veldig skeptisk før jeg prøvde det men syntes det var ganske kult. Er potensiale for noe utrolig stort ved bruk av den teknologien der.
:3
  • 0
Siterer Sansidar:
Citerer Strategist:Citerer Sansidar:Man kan prøve Occulus Rift på SpillExpo, right?

Ja. Jeg prøvde det.

Er det vært hypen?
kom og test hos oss
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Citerer Sansidar:Citerer Strategist:Citerer Sansidar:Man kan prøve Occulus Rift på SpillExpo, right?

Ja. Jeg prøvde det.

Er det verdt hypen? kom og test hos oss


Kan nok ikke det, du. Er langt til Lillestrøm.
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Blir ikke noe spillexpo på meg i dag. Ble litt sent i går, så trenger en dag der jeg ikke gjør noe.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!