Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Sommerchat


Siterer The Cookiemonster:
Det var for avansert for GR sin teksteditor ja. Shocker.


Hahaha. Alle er shocka
  • 0
Siterer ElGamer:
Hahaha. Alle er shocka


Hadde jeg aldri trodd at skulle skje liksom.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Hadde jeg aldri trodd at skulle skje liksom.


Akkurat som en blir like overraska hver gang serverne her faller sammen.
  • 0
Siterer ElGamer:
Akkurat som en blir like overraska hver gang serverne her faller sammen.


Kan jeg ikke se for meg at skjer. Helt usannsynlig.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Kan jeg ikke se for meg at skjer. Helt usannsynlig.


Den dagen det skjer kommer verden til å falle i sammen.
  • 0
Siterer SirGalahad:
https://www.youtube.com/watch?v=UzBFTia8sP4


Mange hyggelige ting å lære her
  • 0
Siterer ElGamer:
Mange hyggelige ting å lære her


Førsteplassen er helt insane.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Førsteplassen er helt insane.


Ikke bare insane. Lurer virkelig på hvem som fant på akkurat den der, og spesielt hvordan den ble funnet opp.
  • 0
Siterer ElGamer:
Ikke bare insane. Lurer virkelig på hvem som fant på akkurat den der, og spesielt hvordan den ble funnet opp.


Hahah.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Hahah.


Bare tenk da, en eller annen random dude langt tilbake i tiden bare fikk en ide om å lage en spiss pyramide som folk skal settes på. Hvordan fikk han den ideen? Hvorfor mente han at dette var en god ide? Hva slags syke saker var det han drev med på fritiden? Og kanskje aller viktigst: Prøvde han den ut på seg selv?
  • 0
Siterer ElGamer:
Bare tenk da, en eller annen random dude langt tilbake i tiden bare fikk en ide om å lage en spiss pyramide som folk skal settes på. Hvordan fikk han den ideen? Hvorfor mente han at dette var en god ide? Hva slags syke saker var det han drev med på fritiden? Og kanskje aller viktigst: Prøvde han den ut på seg selv?


Vet. Var nok inspirert av den andre greien der de stakk et rør opp rumpen din og spiddet deg levende. Bare at de ville ha en som var enda verre og tykkere, men ja mange på den tiden var brutale og hele syke. Skummelt egentlig. Glad jeg ikke levde på den tiden. Hah.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Vet. Var nok inspirert av den andre greien der de stakk et rør opp rumpen din og spiddet deg levende. Bare at de ville ha en som var enda verre og tykkere, men ja mange på den tiden var brutale og hele syke. Skummelt egentlig. Glad jeg ikke levde på den tiden. Hah.


True, men fortsatt. Litt drøy den den der. Og ja, det var en brutal og syk tid på den måten, men vil fortsatt si at det ikke kan måle seg med hvor brutalt dagens samfunn er på sine måter. Vel fortrekker nåtiden selv, men kan ikke si noe annet enn at det å få krige på gamle måten hadde vært å fortrekke kontra dagens. Bare på grunn av middelaldervåpen.
  • 0
Nei, kanskje det er på tide å ta seg en sommerøl.
  • 0
Da var ferien offisielt startet for min del. Har nettop åpnet spillelisten på Spotify, mye bra sanger der. Hva er deres ferieplaner? Mye spilling?
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer thosol01:
Da var ferien offisielt startet for min del. Har nettop åpnet spillelisten på Spotify, mye bra sanger der. Hva er deres ferieplaner? Mye spilling?


Deilig det ve. Blir nok litt spilling i sommer, men skal prøve å ikke gro fast

Tror nok det blir en "backlog" sommer for min del.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer SirThomas:
Nei, kanskje det er på tide å ta seg en sommerøl.


Ikke før nå?

Siterer Glorfindel:
Tror nok det blir en "backlog" sommer for min del.


Samme planer her Glorfi. Da spesielt The Witcher 3 må jeg få kommet i gang med igjen, også har jeg DA:I som må gjøres. Blir fort mye tid der.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Tror nok det blir en "backlog" sommer for min del.


Håper å få ryddet opp i min og, før bursdagen min kommer nå neste måned. Da blir det nok nye spill på meg.
  • 0
Siterer ElGamer:
Samme planer her Glorfi. Da spesielt The Witcher 3 må jeg få kommet i gang med igjen, også har jeg DA:I som må gjøres. Blir fort mye tid der.


The Witcher 3 har jeg "heldigvis" rundet. DA:I ... helvete... det var det og ja.

Nei, skal først gjennom Sly Collection og sikkert også Thieves in Time. Så er det også på tide at jeg får spilt Batman spillene. Etter det har jeg lyst til å spille gjennom Jak and Daxter Collection. Så får vi se etter det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Nei, skal først gjennom Sly Collection og sikkert også Thieves in Time. Så er det også på tide at jeg får spilt Batman spillene. Etter det har jeg lyst til å spille gjennom Jak and Daxter Collection. Så får vi se etter det.



Bare mesterverk jo. Utenom Origins, det kan du godt skippe.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Bare mesterverk jo.


Ja, det er jo som regel det jeg spiller.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ja, det er jo som regel det jeg spiller.


Ja, tydeligvis, med unntak av Thief og sånn da.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Ja, tydeligvis, med unntak av Thief og sånn da.


Noen arbeidsuhell må vel jeg få lov til å ha også.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
The Witcher 3 har jeg "heldigvis" rundet. DA:I ... helvete... det var det og ja.


Hehe, vel da sitter du med noe du burde få kastet deg i gang med.

Siterer Glorfindel:
Noen arbeidsuhell må vel jeg få lov til å ha også.


Arbeidsuhell? Kan ikke kalles det. Må jo spille noe som ikke mesterverk for å kunne kalle andre ting for mesterverk. Kalles å skaffes erfaring det der.
  • 0
Siterer ElGamer:
Arbeidsuhell? Kan ikke kalles det. Må jo spille noe som ikke mesterverk for å kunne kalle andre ting for mesterverk. Kalles å skaffes erfaring det der.


Bra sagt.

GlorfIndel hypet det spillet så sykt og
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Det er ikke over før JoEy_ Odd begynner å klage ...