Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Sommerchat


Siterer Crazy Kraken:
Ja, satser på å spille litt videre før jeg skal dømme spillet helt.


Får håpe det begynner å falle i smak da.

Siterer Grallen:
Hadde man bare vært 20...


Bare å begynne å glede seg.
  • 0
Siterer ElGamer:
Bare å begynne å glede seg.


Det er klart, er jo ikke så altfor lenge til. Men fortsatt litt for lenge til.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Det er klart, er jo ikke så altfor lenge til. Men fortsatt litt for lenge til.


Litt for lenge er uansett altfor lenge. Men hvor lenge snakker vi?
  • 0
2 måneder-ish. Så ikke så altfor lenge til.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
2 måneder-ish. Så ikke så altfor lenge til.


Det er ikke altfor lenge det. Da har du i det minste noe å glede deg til.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Ja, satser på å spille litt videre før jeg skal dømme spillet helt.


Heldigvis har nok ElGamer masse erfaring med å ikke se det andre ser i et spill også, ettersom han ikke klarte å like The Last of Us.
  • 0
Siterer Grallen:
Hadde man bare vært 20...


Den er kjip!

Lagt til 2015-07-08 10:02:
Siterer SirThomas:
Heldigvis har nok ElGamer masse erfaring med å ikke se det andre ser i et spill også, ettersom han ikke klarte å like The Last of Us.


Wat...

Heresy!!!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer SirThomas:
Heldigvis har nok ElGamer masse erfaring med å ikke se det andre ser i et spill også, ettersom han ikke klarte å like The Last of Us.


Det er sant.

Siterer Crazy Kraken:
Wat...

Heresy!!!


Er det virkelig så stort å ikke like The Last of Us og synes at det var en skuffelse?
  • 0
Siterer ElGamer:
Er det virkelig så stort å ikke like The Last of Us og synes at det var en skuffelse?


It's like a åttende dødssynd. Hue + hue + hue.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ja det er kjipt Grallen. De var fantastiske i Berlin i fjor. Og trivelige karer, det er et pluss.

Kraken. Bra! ;)
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Glorfindel:
It's like a åttende dødssynd. Hue + hue + hue.


Forventer å klare å karre meg opp til 10 dødssynder. Synes de sju er for få.
  • 0
Siterer ElGamer:
Forventer å klare å karre meg opp til 10 dødssynder. Synes de sju er for få.


Fyr løs med alt du finner overvurdert.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Fyr løs med alt du finner overvurdert.


Huff, har vel ikke så mye annet jeg finner overvurdert som jeg kommer på i farta. Tenkte heller å fikse noen verre dødssynder enn de som allerede er.
  • 0
Så, skal vi få til noe liv her i dag?
  • 0
Siterer ElGamer:
Så, skal vi få til noe liv her i dag?

Rai, rai

What's up?
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
For de her som vil lære hvordan man maler miniatyrer: https://www.youtube.com/watch?v=FayBHOhucf0


Minner meg bare på at jeg burde male ferdig resten av mine...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Rai, rai


Her blire liv?

Siterer Royality-indeed:
What's up?


Nettopp sett episode 9 sesong 5 av GoT igjen. Ellers veldig lite. Der?


Siterer Crazy Kraken:
For de her som vil lære hvordan man maler miniatyrer: https://www.youtube.com/watch?v=FayBHOhucf0


Da hadde jeg lært det, bare ut å skaffe noen miniatyrer å male!

Lagt til 2015-07-10 01:49:
Fant nettopp ut den store hemmeligheten til Destiny: https://www.youtube.com/watch?v=aeQMpn8KnYE
  • 0
Siterer ElGamer:
Her blire liv?


Nei.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Glorfindel:
Minner meg bare på at jeg burde male ferdig resten av mine...


Driver du også med miniatyrer?

Siterer ElGamer:
Da hadde jeg lært det, bare ut å skaffe noen miniatyrer å male!


Hehe, bare å løpe ut og plukke opp noen figurer!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Driver du også med miniatyrer?


Drev litt med det før. Har en relativt stor samling fra Ringenes Herre. Nå står de egentlig bare til pynt. Minst 1/3 umalte
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hehe, bare å løpe ut og plukke opp noen figurer!


Blir så langt å løpe. Så, Internet it is!
  • 0
Siterer Glorfindel:
Drev litt med det før. Har en relativt stor samling fra Ringenes Herre. Nå står de egentlig bare til pynt. Minst 1/3 umalte


Samme her. Blir fort at endel bare står umalt. Kjipt! Selv drev jeg med Warhammer fantasy (Orcs og Wood elves) for mange år siden og da jeg startet opp igjen så ble det Warmachine(Khador) isteden for Warhammer. Har også startersettet til Infinity som virker veldig spennende.

Siterer ElGamer:
Blir så langt å løpe. Så, Internet it is!


Litt trim er sikkert greit før du skal sitte på rumpa en uke og male alt sammen ;)
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Samme her. Blir fort at endel bare står umalt. Kjipt! Selv drev jeg med Warhammer fantasy (Orcs og Wood elves) for mange år siden og da jeg startet opp igjen så ble det Warmachine(Khador) isteden for Warhammer. Har også startersettet til Infinity som virker veldig spennende.


Tror faktisk det er omlag 10 år siden jeg drev med det aktivt. Dro til reguleringstannlegen i Moss støtt og stadig for å stramme gebisset. Lekebutikken der hadde et ganske godt utvalg av miniatyrer, så hver gang vi dro dit sørget jeg for å spare opp nok penger til å kunne ta med meg en boks eller to. Good times, good times.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Driver mindre med miniatyrer enn det jeg skulle ønsket, men det er nå sånn det har blitt. Når venner slutter med hobbyen så er det litt hardt å fortsette videre.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Det er ikke over før JoEy_ Odd begynner å klage ...