Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Spørsmål og svar [Q&A]


Jeg personlig ville ikke ha solgt den i det helle tatt. Men det er opp til deg. Vet ikke hvor mye du kan få for den og spillene.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Hvordan får man sånn liten blå skrift?

Har prøvd alt... noen som kan hjelp meg
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
Du går inn på krypinnet ditt og øvrige innstillinger og på signatur, det er den som er blå og det er ikke et svar hvis du skjønner.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Noen som kan forklare hvor jeg finner facebook og twitter på xboxen.. det ligger ikke på my community eller spotlight hos meg..?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Du må laste dem ned.
  • 0
såpass vet jeg også da men hvor ifra?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
/ FACEPALM - --> MARKET PLACE
  • 0
finner det ikkje der heller... har sett over alt.. det skal jo egentlig ligge på my community..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Etter du har LASTET det ned JA!
  • 0
Nå må du roe deg ned quake! Ikke alle som er like smarte kunnskapsrike som deg!
Decyfered!
  • 0
eller dumme... jeg har gått igjennom hele marketplace det ligger ikke der...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
NewAge: Hvis man er like smart som en dum fyr, er man jo dum...

Hva prøver du å laste ned anyway?
Decyfered!
  • 0
Han prøver og laste ned facern og twitter og den filmtjenesten.
  • 0
Leste det! ;)
Decyfered!
  • 0
har funnet zune som lå på spotlight.. face å twitter skal ligge der men det gjør det ikke hoos meg...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Hvordan får man sånne prikker over O og U?
I was frozen, today!
  • 0
Man får ü og ö ved åbruke knappen til venstre for enter før du trykker bokstavene.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Dët ër ïkke så vänkëlïg KRÏS!
Decyfered!
  • 0
Noen som vet hvor mange DLC det er kommet til Lost Odyssey? og hva inneholder de forskjellige?
Just because i don`t care, doesn`t mean i don`t understand.
  • 0
Når man kjøper ting med Visa over internett, og pakken kommer til postkontoret, må jeg da ta med seg noen form for bevis for at pakken er min? Som f.eks faktura, elns? Eller holder det å vise frem vanlig legimitasjon som f.eks ett Visakort?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Du får enn lapp i posten som du skal ta med tror eg
Just because i don`t care, doesn`t mean i don`t understand.
  • 0
Hvorfor kommer i ikke trofeene mine som jeg har fått på PS3 opp på Facebook? Jeg har satt alle innstlinger "på" på Konto Administrasjon, så jeg fikk trofeet der man skal få 8 stjerner på Spec-Ops på MW2, men det kommer ingen ting på Facebook.
I was frozen, today!
  • 0
Noen som vet om Nintendo noen gang har utalt seg om Thropies eller Achivements til Wii'en? Det hadde vært kult med en Gamertag eller hva det heter som både Xbox og PS3 har. Det er gøy å kunne se hva andre gjør og det er også kult å kunne kjempe om å ha flest poeng eller pokaler. Derfor håper jeg Nintendo og kunne komme med en slik update, men nei da.

Så, noen som vet om de har utalt seg?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Hvis jeg hypotetisk sett hadde fått en betakey, til en closed beta. Og jeg hadde laget en bruker, og logget inn på den brukeren flere plasser og lastet ned betaen på flere plasser? Ville da betaen funket på begge PS3ene? Hypotetisk sett ofcourse!
Decyfered!
  • 0
Noen som vet om det originale DOOM er gratis?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!