Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Spørsmål og svar [Q&A]


Ja.
I was frozen, today!
  • 0
såååå.. istede for å kjøpe spill for 3000kr så velger du å kjøpe deg en SP3 som du allerede har?

Spill høsten er ganske kul for PS3.
  • 0
Fant akkurat ut noe, hvis jeg sletter et instalert spill, men ikke sletter de lagrede filene, også hvis jeg instalerer spillet igjen er jeg like langt. Vet ikke om det virker med ranker og sånt onlie da.
I was frozen, today!
  • 0
Siterer K_R_I_S:
Fant akkurat ut noe, hvis jeg sletter et instalert spill, men ikke sletter de lagrede filene, også hvis jeg instalerer spillet igjen er jeg like langt. Vet ikke om det virker med ranker og sånt onlie da.


Joda

Og K_R_I_S, Slim versjonen av PS3 har nok større sjangs for overheat og at spillene hakker/klikker etter mange timer med intens spilling. PS3 Slim har næmlig mindre vifte og bare 1 plass (bakpå) hvor varmen går ut.
  • 0
Tror jeg bare dropper og kjøpe Slim jeg og beholder den store.
I was frozen, today!
  • 0
Good choices!
Decyfered!
  • 0
Spørsmål#1
Virker Steam på Mac?

Spørsmål#2
Hvordan har det seg at jeg ikke får logget på Spotify? Når jeg prøver å logge meg på kommer denne teksten opp:

Please download the latest version from the Spotify web site. Additionally you could try to change the currently used proxy settings

Noen som vet hva jeg skal gjøre? Har prøvd å laste ned den "nye" utgaven, som ikke fungerte noe særlig. Og proxyen har jeg lite lyst til å starte å fikle med, siden jeg har lite peiling på det punktet.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Virker Steam på Mac?
Ja. Men ikke alle spillene der fungerer i Mac OS.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Hvordan har det seg at jeg ikke får logget på Spotify? Når jeg prøver å logge meg på kommer denne teksten opp:

Please download the latest version from the Spotify web site. Additionally you could try to change the currently used proxy settings

Noen som vet hva jeg skal gjøre? Har prøvd å laste ned den "nye" utgaven, som ikke fungerte noe særlig. Og proxyen har jeg lite lyst til å starte å fikle med, siden jeg har lite peiling på det punktet.

Har skjedd med meg en del ganger. Ganske irriterende, men alle gangene har det hjulpet å installere den ''siste'' versjonen. Skjedde med meg hver eneste gang jeg skulle starte Spotify, men det har heldigvis stoppet nå.
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Siterer Strategist:
Men ikke alle spillene der fungerer i Mac OS.


Hvilke spill er det som fungerer da?

Siterer pernell:
men alle gangene har det hjulpet å installere den ''siste'' versjonen


Får vel bare prøve det et par ganger til, men begynner å bli kraftig lei av det...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Hvilke spill er det som fungerer da?
Det vet jeg ikke. Tror du kan finne det lett ved å Google, men jeg har ikke selv Mac.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
MAC støtter uheldigvis veldig få spill! Så du må nok skaffe en Windows PC sannsynligvis hvis du vil spille de fleste spillene som er ute!
  • 0
  • Los
  • Los
Hei!

Har nettopp fått min iPhone 3GS, men her et problem. Noen her som vet hvordan jeg kan få kopiert kontaktene mine fra simkortet mitt til iPhone?

Har prøvd Google, men skjønner ikke hva de jeg har funnet mener
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Når man bruker kredittkortet til å kjøpe litt poeng på XBL, står det for eksempel:
"82,00 kr including VAT"

Kan noen forklare meg hva VAT er?
Jeg sparker rompe
  • 0
http://en.wikipedia.org/wiki/Value_added_tax

Eller merverdiavgift på godt norsk.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
dumt spørsmål, men jeg oppgraderer internettlinja i morra, og har fått gratis modem av telenor. Kan jeg koble opp modemet nå, eller burde jeg vente til linja er aktiv kl 4 i morra?
Blue letters goes here
  • 0
*Nvm, problem solved*
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Er ikke emulatorer på lik linje med Piracy, noe som ikke er lov å diskutere her på forumet?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Er ikke emulatorer på lik linje med Piracy, noe som ikke er lov å diskutere her på forumet?


Vel, spørs hva du mener med emulator tror jeg, er vel lov til å diskutere det så lenge du ikke legger ut linker eller lignende uansett, men tror ikke Nintendo 64 emulator eller PS1 emulator og eldre er noe gale å snakke om uansett, med tanke på at man ikke lenger får tak i spill til konsollene på butikker.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Vel, spørs hva du mener med emulator tror jeg, er vel lov til å diskutere det så lenge du ikke legger ut linker eller lignende uansett, men tror ikke Nintendo 64 emulator eller PS1 emulator og eldre er noe gale å snakke om uansett, med tanke på at man ikke lenger får tak i spill til konsollene på butikker.


Må påpeke at GameStop selger PlayStation spill. Mulig de selger N64 spill også, men det har jeg ikke sett noe til enda. Uansett om det fremdeles selges eller ei, er det ikke lovliggjort før utviklere eller utgivere går ut og bekrefter det som gratis. Hvis de ikke gjør det, er det enkelte tidsbegrensninger på copyright-reglene før verkene deres kan bli offentliggjort.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg personlig mener det er helt galt om noen ikke skal få spille en klasikker bare pågrunn av at spillet ikke lenger selges.
  • 0
Hvor lenge kan ett menneske leve uten å spise?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
ei uke kanskje... hvis det får vann... Husker ikke...
Decyfered!
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Hvor lenge kan ett menneske leve uten å spise?

Kan leve utrolig lenge uten mat. Uten vann derimot..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Hvor lenge kan ett menneske leve uten å spise?


Sånn ca:
Med mye væske rundt 4-5 uker.
Uten væske 2-3 dager.

Husker for noen år siden var det en mann som gikk i sultestreik mot noe på nyhetene, han hadde gått i 30 dager.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!