Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Spørsmål og svar [Q&A]


Lulz! :3 Minner meg om den gangen PC'n til The Heretic(eller noen andre?) gikk bananas og endra alt!

Lagt til 2009-09-15 17:58:
http://bildr.no/view/455485

Det er bare så morsomt!
Decyfered!
  • 0
Husker det
Sproing!
  • 0
Tider!
Decyfered!
  • 0
Noen som vet hvorfor i all verden senterpartiet har lyst til og utrydde ulvene i norge?
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Fordi de ikke har vett i skollen?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer mobil123:
Noen som vet hvorfor i all verden senterpartiet har lyst til og utrydde ulvene i norge?


Fordi de har røykt Erna´s undertøy?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Sikkert mer en det og
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Fordi de har røykt Erna´s undertøy?


Hun hadde mensen da...
Decyfered!
  • 0
Hvis noen ikke allerede har spurt. Hvorfor kan man ikke laste ned GR bladet nr. 69 og 70 som PDF - format?
  • 0
Ryktene har det til at det er noen i danmark sitt ansvar, og vi vet jo at de alltid er de raskeste til å gjøre det som må til...
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Hehe, får bare vente og se da
  • 0
Siterer mobil123:
Noen som vet hvorfor i all verden senterpartiet har lyst til og utrydde ulvene i norge?

Senterpartiet vil utrydde ulvene siden de er på bøndenes side, og som du sikkert vet er ikke bønder for glade i ulver
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Siterer Matscoolio:
Citerer torleif:
Citerer ISAF:Citerer K_R_I_S:
Jeg skal begynne på videregående neste år, men jeg aner ikke hva jeg skal gå, men jeg har lyst til å jobbe med våpen, hva skal man gå for å bli våpen designer?


Børsemaker går det jo ann og bli

...og viss du skal bli børsemakar, trur eg faktisk du må ta design og handverk


Wrong! På Støren/Gauldal Videregående Skole er det ei egen børsmaker-linje. Tror det en av svært få (om ikke den eneste) linjen i landet.

EDIT: http://www.gauldal.vgs.no/Fagtilbud/Borsemaker/


hmm... Sorry, det er nok du som har feil .
Her er ein link:
http://www.vilbli.no/4daction/WA_kurstilbud?ASP=10106652&Ran=
25987&Niva=V&Area=11&Return=WA_KURSTILBUD&TP=17-09-09
&Kurs=V.DHDHV1----_V.DHBMF2----


...Her ser du at for å komme inn på børsemakar-linja må du først ta eit år med Design og handverk. Viss du les i din eigen link vil du fort sjå at Børsemakar linja på Gaudal vgs. er for VG2, og me veit vel begge at du ikkje berre kan hoppe over VG1 (som er design og handverk i dette tilfellet).
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Er ikke det å utrydde ulven passe ekstremt?
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
JO! Jeg skal sørge for at det er senterpartiet som blir utryddet og ikke ulvene<3.
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Ja, derfor man bør stemme SV eller Rødt

En av grunnene*
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Hvorfor Tekken-forum?! Dæven
Sproing!
  • 0
Nå må jeg scroll'e for å komme til Playstation forumet!
Decyfered!
  • 0
PS3en min ble for mange uker siden fucked. Død. Den ble endelig sendt på reperasjon for cirka halvannen uke siden.

Vet noen hvor lang tid det tar før jeg får den tilbake?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
pleier å ta ca tre uker +-

hvordan får man sånn blå skrift under kommentaren sin, sånn sitat eller noe?
Jeg glemmer aldri et ansikt, men i Deres tilfelle er jeg villig til å gjøre et unntak.
  • 0
Du går inn på krypinnet ditt, velger "øvrige instillinger" i feltet for "signatur" kan du skrive det du vil.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hva skjer egentlig her på forumet? To nye subfora på kort tid, og ingen av dem er spesielt nødvendige. Jeg kan strekke meg til å forstå Halo, siden det fyller store deler av XBOX-delen, men kom igjen... tekken!?!?
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
Siterer hansibanzi:
Hva skjer egentlig her på forumet? To nye subfora på kort tid, og ingen av dem er spesielt nødvendige. Jeg kan strekke meg til å forstå Halo, siden det fyller store deler av XBOX-delen, men kom igjen... tekken!?!?
Det er midlertidige fora i sammarbeid med spillenes utgivere.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Drar GR og trasker rundt på alle slags små og store coventions?
Decyfered!
  • 0
GRTV dekker vel de største.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!