Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Gjett spillet [lek]


Far cry2?
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Far cry2?


Nope. Bra gjettet begge to. Kanskje vanskelig å se, men hos meg er det fullstendig mulig å se hva som er på bildet. Vil si at Glorfindel988 var ganske nærme.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Ja, du som har lastet opp pleier å se bildet i normal størrelse, men for oss andre krymper det (av en eller annen grunn).
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Vanskelig å si hva, så går for et vilt gjettet svar: Defiance?

Om feil, så hadde et lite hint vært fint.
  • 0
Destiny?
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer ElGamer:
Defiance?


NOPE!


Siterer Sommerstad97:
Destiny?


Yes sir. Din tur.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Er kjei nå, så fritt fram for hvem som helst.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Bildr.no ..... picture to small ..... cant see.....
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Natural Selection?
  • 0
Jeg har ikke snøring, så tar gjerne imot et hint
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Duckislate:
Natural Selection?


That's the right one.

Siterer Glorfindel988:
Jeg har ikke snøring, så tar gjerne imot et hint


A little late
  • 0
Siterer ElGamer:
http://img89.imageshack.us/img89/4274/kuen.jpg


Regner med at det er Natural Selection 1, med mindre det er toeren på laveste innstillinger.

EDIT: Litt for sen merker jeg.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Noen andre kan ta neste.
  • 0
I'll do it o/

Får ta en rimelig simpel en nå da. >Push<
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
F-Zero til GBA?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Nei, tror det er på SNES. Men F-Zero er riktig uansett
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Grallen:
Neste:


Litt større bilde hadde vel ikke skadet
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Hm, får opp i normal størrelse når jeg trykker på linken, jeg. Men prøv å bytt ut "thumb" med "image" i URLen.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Ja, bruker du bildr.no så ser du som har lastet opp bildet i normalstørrelse, men vi andre ser knapt noen ting. Anbefaler å bruke imageshack.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Grallen:
Aight, prøv denna da.

http://imageshack.us/f/15/yfkb.jpg/


The Showdown Effect.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Japp.
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!