LIVE
HQ
logo hd live | Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Off Topic

      Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

      Kjærlighetstråden


      Siterer Arawos:
      Citerer thehalohater:
      kjeresten min falt på meg når hun ble dyttet i går. Hun lå over meg og så sier noen at jeg forgriper meg på en jente. Vi har slike uhell sån vær andre uke sirka er dette normalt


      wth? Du forgriper deg på kjæresten din fordi hun falt oppå deg?! 1. det er kjæresten din. 2. Hun falt på deg. 3. med mindre du ikke begynte å klå skikkelig mye på henne når hun lå på deg (mot hennes vilje) så hadde jeg vurdert å kjefte på de personene pga. manglende hjerneceller.


      Haha, jeg liker at de som sier det har virkelig mangel på hjerneceller, men seriøst det er veldig teit av dem å si sånt. MED mindre du klådde som faen.
      *MacGyver Theme*
      • 0
      Vel den ene armen havnet på et vist sted med et uhell helt erlig men tok bort hånden fort
      • 0
      det er kjæresten din? hva er galt?
      fargen på denne teksten matcher bildet mitt
      • 0
      Ja? Hva er galt med det?
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      • 0
      Siterer thehalohater:
      kjeresten min falt på meg når hun ble dyttet i går. Hun lå over meg og så sier noen at jeg forgriper meg på en jente. Vi har slike uhell sån vær andre uke sirka er dette normalt


      LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOOOOOooooooooooo
      Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
      • 0
      Æsj. Virker som om det er ekkelt å ta på jenter.
      Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
      • 0
      Siterer Taxta:
      Æsj. Virker som om det er ekkelt å ta på jenter.


      Det er det. Man får jentelus.
      Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
      • 0
      Siterer Sithlord:
      Citerer Taxta:Æsj. Virker som om det er ekkelt å ta på jenter.

      Det er det. Man får jentelus.


      Skumle greier det der. Ganske kvalmende også faktisk
      Carpe Noctem
      • 0
      Jeg syntes ikke det var farlig ikke henne heller men de andre i klassen derimot
      • 0
      Hvis verken du eller hun synes det var noe spesielt så gi nå faen i hva alle andre tenker da.
      Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
      • 0
      sant tenkte for mye på det
      • 0
      Siterer thehalohater:
      Jeg syntes ikke det var farlig ikke henne heller men de andre i klassen derimot

      vi tøyser som det heter på godt norsk...

      Siterer Sithlord:
      Hvis verken du eller hun synes det var noe spesielt så gi nå faen i hva alle andre tenker da.


      Jupp, tenk på dem som idiotiske, levende plakater som ikke vet bedre!
      Carpe Noctem
      • 0
      Liker at denne tråden er snart død

      Jaja jeg har snart 1 måned med dama ^^
      *MacGyver Theme*
      • 0
      Få har problemer haha! Grattis!
      "Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
      • 0
      Cherno : Hva skjedde med den baby saken?
      *MacGyver Theme*
      • 0
      Cherno: Hvordan går det med ungen? Er det gutt eller jente og når begynner han/henne på skolen? Husk å hjelp han(hun med leksene og da
      • 0
      Dogrogs avatar.
      "Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
      • 0
      Lol, eksen min (som også går i klassa) har så og si slutta på skolen. Hu er der nesten aldri. Snakka med ei venninne som har snakka litt med hu, og hu sier hu ikke tør å komme på skolen fordi hu er redd for meg.
      Så pga meg har hu shitloads med fravær lulz. Jeg ødelegger utdanninga hennes.
      Det morsomme er at jeg er 100% care til hu, så jeg ødelegger for henne ved å gjøre ikkeno.

      Mission "Fuck up her life" completed.
      • 0
      Siterer DoGRoG:
      DoGRoG


      Helt!

      Siterer DoGRoG:
      DoGRoG


      Stud!

      Siterer DoGRoG:
      DoGRoG


      Master of manipulation!

      ..

      Vel den siste tittelen er egentlig min, men du får låne den..
      "Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
      • 0
      DoGRoG, Master of manipulation. Låter godt <3
      • 0
      You know it!
      "Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
      • 0
      Nice DoGRoG!
      Fem-stjerners medlem
      • 0
      Siterer DoGRoG:
      Cherno: Hvordan går det med ungen? Er det gutt eller jente og når begynner han/henne på skolen? Husk å hjelp han(hun med leksene og da


      Haha, artig.
      "Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
      • 0
      Leter etter ei snill, søt jente som viser seg å være voksen. Men her på Fauske er det ikke akkurat mange slike jenter. Veldig mange er søte da, men ikke akkurat særlig snill og gjør de "rette" tingene i mitt perspektiv og noen kan jeg ansees som jenter som enda er totalt fjortisser.

      Så gleder meg til jeg er ferdig på Videregående. Da tror jeg nok at jeg har mye mer sjanse for å finne drømmedama, ettersom de fleste på Videregående ikke er helt min type.

      Etter det jeg har lest i denne tråden er det gutter som er sjarmører og playere som Venom som skaffer seg kjæreste lett. I tillegg må jeg jo være sosial (men er vanskelig å være sosial når jeg bor i langtvekkistan). Men er det noe annet enn kjekke, søte gutter med humor jenter er ute etter? Liker de badboys?
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!