Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Kjærlighetstråden


  • gnyg
  • gnyg
Kake: Du må bare tenke deg "is the juice worth the squeeze?". Det er en metafor for er jenta verdt det? Er det verdt å bare legge deg langflat og si hva du føler? Fikk den metaforen av en kamerat klokka 4 på morran
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Du kan alltids kjøpe juice også, det enkle er ofte det beste.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det stemmer. Nå som jeg er på egen pc så kan jeg si at det ikke blir noe med meg hu jeg liker. Ingen respons på at jeg sier at jeg liker henne. Så da går vi videre, og det er helt greit. Havet er full av fisk.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Forresten, dere burde passe dere for ordentlige hunndjevler.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Da har faktisk jeg fått me kjæreste
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Da har faktisk jeg fått me kjæreste


Grattis, velkommen i klubben....
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Skal ikke være enkelt nei...

Jeg fant ut når jeg var ute med Andrea ( som er en av xne mine som jeg fikk følelser for) at jeg er ikke over hun siste jeg var ilag med... Verste er at det er alt pga en rettsak og stefaren at ting er sånn... Vi har enda kontakten, og hun er heller ikke over meg...
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Da har faktisk jeg fått me kjæreste


Grattis! Hvordan gikk du frem? Har hun Facebook?
  • 0
Siterer fantomena:
Har hun Facebook?


Fantomena, beeing creepy since 1995 (approximately)
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer fantomena:Har hun Facebook?

Fantomena, beeing creepy since 1995 (approximately)


Gjør det noe om jeg har lyst til å vite hvem hun er eller hvordan hun ser ut?
  • 0
Siterer fantomena:
Gjør det noe om jeg har lyst til å vite hvem hun er eller hvordan hun ser ut?


Nei, men det er ganske creepy spør du meg.

Spesielt siden gutten er 13(ihvertfall ifølge profilen), og jeg går utifra at dama også er det.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer fantomena:
Gjør det noe om jeg har lyst til å vite hvem hun er eller hvordan hun ser ut?


Nei, men det er ganske creepy spør du meg.

Spesielt siden gutten er 13(ihvertfall ifølge profilen), og jeg går utifra at dama også er det.


13!? Oi, det visste jeg ikke.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer the Zelda guy:
Da har faktisk jeg fått me kjæreste


Gratulerer

Og NewAge har rett.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer the Zelda guy a har faktisk jeg fått me kjæreste



Grattis! Hvordan gikk du frem? Har hun Facebook?


Vi begynte å snakke mye sammen (både f2f og på facebook) så kom hun på besøk og så skjedde det liksom bare
  • 0
  • 192
  • 192
OK, kjekkemann 192 har havnet i en litt kinky situasjon.

Fant ut for noen dager siden at det er to jenter som liker meg, la oss kalle dem person 1 og person 2, og begge går på samme skole som meg. Problemet er bare at de to er så å si bestevenninner, og jeg snakker selv veldig ofte med deg, opptil flere timer hver dag.

Person 1 sa i tillegg at hun egentlig ikke kunne like meg, siden person 2 har "reservert" meg, noe jeg finner litt snodig.

Saken er selvfølgelig at jeg selv er keen på person 1, mens jeg kun ser på person 2 som en veldig god venninne, men ikke noe mer... What to do, boys and girls??
Get ready for a better you
  • 0
Tricycle.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer fantomena:
Gjør det noe om jeg har lyst til å vite hvem hun er eller hvordan hun ser ut?


stalker?

Siterer 192:
Saken er selvfølgelig at jeg selv er keen på person 1, mens jeg kun ser på person 2 som en veldig god venninne, men ikke noe mer... What to do, boys and girls??


Keep it plain and simple..person 1.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer NewAge:
Tricycle.


Nei takk du

Siterer Predator:
Keep it plain and simple..person 1.


Men hun "kan" ikke gå noe særlig videre sier hun, for hun vil ikke miste besteveninnen...

Ellers takk for tips
Get ready for a better you
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
192: Dersom begge ikke kan gå videre med deg pga den andre personen så er det bedre å droppe det. Mengden drama som kommer ut av det blir helt ekstrem.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • 192
  • 192
Men nå har jo faktisk den andre personen "reservert" meg, så hun kunne jeg gått videre med, men er ikke keen... Tror jeg bare lar det ligge ja, selv om det er surt når både jeg og hun første liker hverandre...
Get ready for a better you
  • 0
Synes "Person 2" burde da akseptere at du liker Person 1 mer, og motsatt. Men hadde vært greit å bare slippe dramaet.
Safety first!
  • 0
  • 192
  • 192
Glemte å si at jeg ikke har sagt det til person 2 Mulig hun tror jeg liker henne...
Get ready for a better you
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ærlighet varer lengst sier dem. Just be honest.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Kjip Situasjon her 192 :/ Jeg syntes nå at person 2 burde forstå det.

Jeg har fått meg en stalker -.-
*MacGyver Theme*
  • 0
  • 192
  • 192
Får se åssen det går. Skal med begge på fredag i alle fall, det kan bli interessant (nei, ikke sånn...)

Siterer Venom140:
Jeg har fått meg en stalker -.-


Haha, pimp!
Get ready for a better you
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!