Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Kjærlighetstråden


Hahaha, joda. Jeg har innsett at jeg er blitt en player x) Jeg vil i et forhold tho som jeg kan være lykkelig i.
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
Jeg har innsett at jeg er blitt en player x)


"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
La han tru at det å være player er kult.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Haha, kuleste i verden
  • 0
Siterer Venom140:
Jeg vil i et forhold tho som jeg kan være lykkelig i.


Lykke til med det. Ikke for ingen grunn at jeg ikke vil være noe player.
  • 0
(4:12:00 PM) Sithlord: HVORFOR finnes "kjærlighetstråden" på gr?
(4:12:54 PM) Sithlord: 14-år gamle retards som påstår at de er pro med chicks gir "tips" til andre retards som påstår at de skal prøve det
(4:13:23 PM) Sithlord: Alle folk som kommer med lovetips på et fuckings spillforum er forever alone
(4:13:50 PM) Sithlord: "Hahaha, joda. Jeg har innsett at jeg er blitt en player x) Jeg vil i et forhold tho som jeg kan være lykkelig i."
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Jeg elsker Cladeus da. Kan man si det i kjærlighetstråden, eller må jeg oppføre meg som en sprengkåt pubertal "player"?
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Siterer Taxta:
La han tru at det å være player er kult.


Agreed!
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Cladeus:
(4:12:00 PM) Sithlord: HVORFOR finnes "kjærlighetstråden" på gr?
(4:12:54 PM) Sithlord: 14-år gamle retards som påstår at de er pro med chicks gir "tips" til andre retards som påstår at de skal prøve det
(4:13:23 PM) Sithlord: Alle folk som kommer med lovetips på et fuckings spillforum er forever alone
(4:13:50 PM) Sithlord: "Hahaha, joda. Jeg har innsett at jeg er blitt en player x) Jeg vil i et forhold tho som jeg kan være lykkelig i."


Siterer Sithlord:
Jeg elsker Cladeus da. Kan man si det i kjærlighetstråden, eller må jeg oppføre meg som en sprengkåt pubertal "player"?


Dere er jævla kule.
Get ready for a better you
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer Venom140:
Jeg har innsett at jeg er blitt en player x)
Siterer Taxta:
La han tru at det å være player er kult.


Jeg har kind of ikke ville blitt det, men sånn er jeg... jeg prøver å roe meg ned når det gjelder jente, og det fortjener jeg en klapp på skulderen på, og nei players er ikke kule. Bare ironisk fra et år til et annet hvor mye ting har forandret seg. Før fikk jeg meg aldri kjæreste, mens nå får jeg når jeg vil ha. Jeg er litt glad for forandringene, men ikke glad for resultatet. Besides, jeg plukker ikke opp en ny jente hver helg som en virkelig player gjør. OG jeg er ikke bare ute etter sex og sex. Jeg ser faktisk etter en jente jeg kan trives med, problemet er at jeg blir dumpet av de jeg trives med av forskjellige grunner. F.eks en forbanna rettsak i mitt tidligere forhold... ikke det at jeg hadde noe å gjøre i den rettsaken, men fortsatt. Meg og hun det gikk ut over.
*MacGyver Theme*
  • 0
Skjønner Venom. Selv vil jeg bare ha ei jente jeg trives godt med og kan være lykkelig sammen.
  • 0
Jeg har innsett meg selv som player, fordi noen av vennene mine sier at jeg er det. Jeg går ikke under direkte det en player står for. Jeg går ikke iforhold uten følelser eller puler uten følelser for dem. Jeg har bare et sykt damedrag, og jeg har den med at jeg blir fort forelsket
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Cladeus:
(4:12:00 PM) Sithlord: HVORFOR finnes "kjærlighetstråden" på gr?
(4:12:54 PM) Sithlord: 14-år gamle retards som påstår at de er pro med chicks gir "tips" til andre retards som påstår at de skal prøve det
(4:13:23 PM) Sithlord: Alle folk som kommer med lovetips på et fuckings spillforum er forever alone
(4:13:50 PM) Sithlord: "Hahaha, joda. Jeg har innsett at jeg er blitt en player x) Jeg vil i et forhold tho som jeg kan være lykkelig i."


Siterer Sithlord:
Jeg elsker Cladeus da. Kan man si det i kjærlighetstråden, eller må jeg oppføre meg som en sprengkåt pubertal "player"?


Dere er jævla kule.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Venom140: Har du lest "the game" ? Spørr av ren nysgjerrighet
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
DET ER SÅ JÆVLA URETTFERDIGE JEG KOPIERTE BARE DET SITHLORD SKREIV JEG DISSA INGEN OG SÅ FÅR JEG KJEFT HERREGUD

Lagt til 2011-12-09 04:41:
sattan i helvete
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Jeg derimot disser alle. Klokka 04.42. Ja.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Nice sithlord.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Venom140: Har du lest "the game" ? Spørr av ren nysgjerrighet


Nei?
*MacGyver Theme*
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Bok om å sjekke damer... Tviler dog på at den funker.. Flere kvinner enn menn leser boka
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Venom140:
Jeg har innsett meg selv som player, fordi noen av vennene mine sier at jeg er det. Jeg går ikke under direkte det en player står for. Jeg går ikke iforhold uten følelser eller puler uten følelser for dem. Jeg har bare et sykt damedrag, og jeg har den med at jeg blir fort forelsket


Åh, jesus. Du er jævlig selvgod. Slapp litt av med å skryte ræva av deg, Venom så kanskje du får deg en ordentlig dame, og ikke 38 horer med en normal IQ fordelt på 10.
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Venom140:
Citerer NewAge:
Citerer Venom140:
Jeg har innsett at jeg er blitt en player x)

problemet er at jeg blir dumpet


Gir ikke mening. En Player dumper, blir ikke dumpa.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Gir ikke mening. En Player dumper, blir ikke dumpa.


Så klart kan en player bli dumpa.

Selv om man roter med 10 stk, og blir dumpa en gang er man fortsatt en player.
  • 0
slo opp med dama i forrigårs da, hu ble sur fordi jeg akkurat hadde slått opp med exen når jeg møtte hu anyways jeg ville fortalt dere hvorfor jeg ikke liker å bli kalt player men må gå, skal på date med en jente hehe så får vi se hvordan det går da xD
Fem-stjerners medlem
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Good luck fattigmann
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer fattigmann:
slo opp med dama i forrigårs da, hu ble sur fordi jeg akkurat hadde slått opp med exen når jeg møtte hu anyways jeg ville fortalt dere hvorfor jeg ikke liker å bli kalt player men må gå, skal på date med en jente hehe så får vi se hvordan det går da xD


lykke til mann!!! xD
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!