Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Kjærlighetstråden


møtte en jente i går som egentlig var en gutt va faen
  • 0
Siterer DoGRoG:
møtte en jente i går som egentlig var en gutt va faen


Blyantkvesser?
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Arawos:
Citerer Venom140:Jeg har innsett meg selv som player, fordi noen av vennene mine sier at jeg er det. Jeg går ikke under direkte det en player står for. Jeg går ikke iforhold uten følelser eller puler uten følelser for dem. Jeg har bare et sykt damedrag, og jeg har den med at jeg blir fort forelsket

Åh, jesus. Du er jævlig selvgod. Slapp litt av med å skryte ræva av deg, Venom så kanskje du får deg en ordentlig dame, og ikke 38 horer med en normal IQ fordelt på 10.


Kunne ikke vært mer enig!
  • 0
hadde secks med venom140 og så dumpa jeg han XD player <3333 PP<3<<33 ;****
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer Arawos:Citerer Venom140:Jeg har innsett meg selv som player, fordi noen av vennene mine sier at jeg er det. Jeg går ikke under direkte det en player står for. Jeg går ikke iforhold uten følelser eller puler uten følelser for dem. Jeg har bare et sykt damedrag, og jeg har den med at jeg blir fort forelsket

Åh, jesus. Du er jævlig selvgod. Slapp litt av med å skryte ræva av deg, Venom så kanskje du får deg en ordentlig dame, og ikke 38 horer med en normal IQ fordelt på 10.

Kunne ikke vært mer enig!


og det setter jeg pris på! Synes virkelig enkelte burde jekke seg ned noen hakk og ikke fokusere så alt for mye på seg selv, men heller evt. damer (på en positiv måte, selvsagt).

Siterer DoGRoG:
hadde secks med venom140 og så dumpa jeg han XD player <3333 PP<3<<33 ;****


Jej å. De hvar ike så gøj da fårr jej fik helle tia no' åp i rompa XDXDXD>3333333333333EEEEEE> ;**** XDXDXD lolLOL XD <333 ;PPPPPPPpppopopøPoPPPPpppPXDXdXD!
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Jej å. De hvar ike så gøj da fårr jej fik helle tia no' åp i rompa XDXDXD>3333333333333EEEEEE> ;**** XDXDXD lolLOL XD <333 ;PPPPPPPpppopopøPoPPPPpppPXDXdXD!


Steinbra. Rett og slett.
Jeg skrev denne signaturen.
  • 0
Tissen til Venom140 kan stoppe et godstog i fart
  • 0
Det er enda morsommere å lese i denne tråden enn å se en komedie. True story.

Lagt til 2011-12-13 22:56:
Siterer EXcrack:
Var ganske keen på en i klassen men så skjedde ettellerannet, klarer jeg ikke helt sette fingern på det, men nå er vi ikke venner engang så..


Haha, kjenner igjen den. Det var på den tiden artige hadde sånn bullshit "lik om du er fra Norge og sånn" og en jente som var fra ungarn eller noe sånn og jeg klarte faen ikke motstå det. Så jeg lagde et mega disse bildet med jøder, nazisme og dritt og skrev "lik om du er fra Ungarn" og postet det på face Vet at det var jævli slemt, men det var verdt det Hun ble såklart drittsur og truet med å banke meg Vi er venner nå da, ikke at jeg er interresert i henne.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Alt dere skriver her er løgn. Løgn skal straffes med saks. Eller, hvis du har en katt, pepper i nesen dens.

Lagt til 2011-12-20 21:04:
Hvis ikke 90 % av dette er fanteri blir jeg nødt til å drapstrue samtlige. Jens Stolteberg, arrester meg, siden du er politisjef i Imperiet Norge
  • 0
Siterer Arawos:
Citerer Arawos:
Citerer Arawos:Citerer Venom140:Jeg har innsett meg selv som player, fordi noen av vennene mine sier at jeg er det. Jeg går ikke under direkte det en player står for. Jeg går ikke iforhold uten følelser eller puler uten følelser for dem. Jeg har bare et sykt damedrag, og jeg har den med at jeg blir fort forelsket

Åh, jesus. Du er jævlig selvgod. Slapp litt av med å skryte ræva av deg, Venom så kanskje du får deg en ordentlig dame, og ikke 38 horer med en normal IQ fordelt på 10.


HAHHAAHAHAHHAAHAHHAHAAHH, genialt!
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Har folk plutselig sluttet å ha kjærlighetshistorier og ting? eller døde denne tråden etter for mye trolling?
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Warwigan1:
Har folk plutselig sluttet å ha kjærlighetshistorier og ting? eller døde denne tråden etter for mye trolling?


Føler at når det kommer en bruker med noe seriøst blir det overflod med trolling. Så defor er det ingen vits i å skrive noe seriøst her lenger.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
For å si det slik. If you want love, get a dog!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
For å si det slik. If you want love, get a dog!


Smarteste noen har sagt i denne tråden på leeeeenge!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer Warwigan1:Har folk plutselig sluttet å ha kjærlighetshistorier og ting? eller døde denne tråden etter for mye trolling?

Føler at når det kommer en bruker med noe seriøst blir det overflod med trolling. Så derfor er det ingen vits i å skrive noe seriøst her lenger.


Kjenner meg igjen i den.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • 192
  • 192
Jeg og. Egentlig synd at en tråd med et slikt viktig tema ikke kan tas seriøst, og blir ødelagt av noen drittunger som har alt for lite å gjøre.
Get ready for a better you
  • 0
Jeg prøvde å være saklig for et par sider siden, og poste min situasjon. Nå har derimot gitt opp med tanke på all trollingen som kom.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg troller ikke, jeg bare sier sannheten. For å si litt om min situasjon så har jeg blitt mye modigere når det kommer til jentene. Det er så klart fordi jeg har blitt så "care". Det føles godt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg troller ikke, jeg bare sier sannheten. For å si litt om min situasjon så har jeg blitt mye modigere når det kommer til jentene. Det er så klart fordi jeg har blitt så "care". Det føles godt.


Nice! Selv må jeg bare vente til det dukker opp ei jente jeg liker og forrelsker meg i. Er snart 17 år, så har lang vei å gå.
  • 0
Er det egentlig noen som får noenting ut av denne tråden her? Fra hva jeg har sett er det sånn ca. tre-fire folk som desperat prøver å snakke om trådstemaet og rundt 74,7 stykk mennesker som troller den inn i det neste århundre. For min del er det super underholdning, men får dere som faktisk prøver å bruke tråden til noe vettu noe som helst nyttig ut av det her?
Kept you waiting, huh?
  • 0
What gnyg said.

I just don't give any fucks, I want them for myself.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer 192:
Fant ut for noen dager siden at det er to jenter som liker meg, la oss kalle dem person 1 og person 2, og begge går på samme skole som meg. Problemet er bare at de to er så å si bestevenninner, og jeg snakker selv veldig ofte med deg, opptil flere timer hver dag.

Person 1 sa i tillegg at hun egentlig ikke kunne like meg, siden person 2 har "reservert" meg, noe jeg finner litt snodig.

Saken er selvfølgelig at jeg selv er keen på person 1, mens jeg kun ser på person 2 som en veldig god venninne, men ikke noe mer... What to do, boys and girls??


Tenkte jeg skulle gjøre mitt for å gjenopplive denne tråden. Forventer ikke annet enn maks et par seriøse kommentarer før drittungene kommer, men la meg i alle fall prøve.

For det har skjedd en del siden jeg skrev det over her. For det første har person 2 sluttet å like meg, og for det andre vil jeg tørre å påstå at jeg og person 1 er millimeter fra å være sammen. Vi møtes minst én gang hver uke, og i natt sov hun også over. Det kan virke litt rart og kynisk, men for å være ærlig er jeg fornøyd sånn som det er nå, og vil egentlig ikke ta det lenger. Jeg vil rett og slett ikke ha henne som kjæreste. Vennene mine og sikkert hennes mener jo at vi egentlig er sammen, bare ikke helt...vel...offisielt. Jeg syns det er mer enn nok at vi bare møtes og har det kjempekoselig, og jeg føler at det å bli sammen ville gjort alt mer seriøst, noe jeg som sagt ikke ønsker. Kan godt henne dette endrer seg fort, men akkurat nå er et i alle fall slik.

Uff, var ikke lett å forklare det jeg virkelig tenker, men forhåpentligvis forstod dere litt av hva som foregår i hodet mitt. Er det noe jeg frykter, så er det at hun skal spørre. Hva i alle dager ville jeg svart da, uten å skuffe henne eller ødelegge noe... For det er det siste jeg vil...
Get ready for a better you
  • 0
Ser problemet, i sure do. Hvis hun spør mener jeg at du bør si ja. Hvis du gir henne et nei tror jeg du kan lete lenge etter slik dere har det nå. Hun vil trolig bli litt frustrert over at det ikke fører noe sted, og gi opp.
Uten at jeg kan bevise det
Kort sagt bør du si ja hvis du vil fortsette å ha det kjempekoselig.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!