Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Kjærlighetstråden


Selv synes jeg at om du virkelig ikke vil ha henne som kjæreste, hun spør deg, så si sannheten om hvorfor du ikke vil ha henne som kjæreste, men en venn.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer fantomena:
Selv synes jeg at om du virkelig ikke vil ha henne som kjæreste, hun spør deg, så si sannheten om hvorfor du ikke vil ha henne som kjæreste, men en venn.


Vet det høres veldig kyniskt ut, men jeg vil ikke ha henne som bare venn heller. Jeg liker henne tross alt, men jeg vil bare ikke ha henne som kjæreste akkurat nå. Tipper løsningen her bare er å vente, og en dag vil jeg nettopp dette.

Siterer The Cookiemonster:
Ser problemet, i sure do. Hvis hun spør mener jeg at du bør si ja. Hvis du gir henne et nei tror jeg du kan lete lenge etter slik dere har det nå. Hun vil trolig bli litt frustrert over at det ikke fører noe sted, og gi opp.
Uten at jeg kan bevise det
Kort sagt bør du si ja hvis du vil fortsette å ha det kjempekoselig.


Veldig enig. Men hadde hun spurt nå, hadde jeg ikke svart direkte nei, men mer sånn at vi kanskje burde vente litt til vi begge virkelig er klare. Nå skal det sies at jeg ikke heller vet hva hun føler rundt dette. Er det eventuelt et tema som burde tas opp, eller er risikoen for disaster for stor for det?

Takk for gode og seriøse svar forresten! Kanskje det fremdeles er håp for tråden.
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Veldig enig. Men hadde hun spurt nå, hadde jeg ikke svart direkte nei, men mer sånn at vi kanskje burde vente litt til vi begge virkelig er klare. Nå skal det sies at jeg ikke heller vet hva hun føler rundt dette. Er det eventuelt et tema som burde tas opp, eller er risikoen for disaster for stor for det?


Jeg vil anbefale egentlig å vente til dere begge er klare. Sånn som du beskriver virker hun ganske keen på deg. Hadde situasjonen bare vært slik for meg....
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer The Cookiemonster:
Hadde situasjonen bare vært slik for meg....


Du liker fremdeles denne jenta du har kjent noen år? Snakket med henne om det?
Get ready for a better you
  • 0
Ei jente jeg liker ble sammen med kompisen min, det suger litt egentlig :/
Yes
  • 0
192: Nei, har ikke det. Har blitt stadig mindre kontakt med henne etterhvert som som ungdomsskolen har fortsatt. Ble til at hun kom i en annen klasse osv, dermed har jeg ikke snakket med henne like mye som tidligere.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer ad0132:
Ei jente jeg liker ble sammen med kompisen min, det suger litt egentlig :/


Uff, den må være kjip

Siterer The Cookiemonster:
192: Nei, har ikke det. Har blitt stadig mindre kontakt med henne etterhvert som som ungdomsskolen har fortsatt. Ble til at hun kom i en annen klasse osv, dermed har jeg ikke snakket med henne like mye som tidligere.


Hmm... Føler egentlig at det å gå i to forskjellige klasser er en fordel i kjærlighetslivet, så sånn sett er det jo positivt. Men ser at det kanskje blokkerer litt for kommunikasjonen, spesielt i 8. Men av erfaring revner litt av barrièrene mellom klassene etterhvert, og alle snakker egentlig med alle.

Får håpe det bedrer seg!
Get ready for a better you
  • 0
Siterer ad0132:
Ei jente jeg liker ble sammen med kompisen min, det suger litt egentlig :/


tell me about it..
  • 0
and then the thread died again... (More problems, please?)
Carpe Noctem
  • 0
Bare fordi tråden har ligget stille i en uke betyr det ikke at den er helt død.
Personlig har jeg bare ikke "turt" å snakke med hu jeg liker....
Jeg bør muligens la prøve å slutte å være så sjenert.....
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Bare fordi tråden har ligget stille i en uke betyr det ikke at den er helt død.

No shit
Carpe Noctem
  • 0
Noe liv her?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer The Cookiemonster:
Jeg bør muligens la prøve å slutte å være så sjenert.....


Det er vel som de sier; den som intet våger intet vinner. Du kan sitte å gruble på åssen det ville endt til du blir gammel og grå, eller ta mot til deg, og faktisk bare starte å snakke med henne, og i stadig økende grad. Da finner du fort ut hvor interessert hun er. I tillegg til det er jeg en som både tror på kjærlighet ved første blikk og et forhold som vil komme sigende, så selv om hun kanskje ikke liker deg nå, kan det absolutt skje etterhvert
Get ready for a better you
  • 0
Hørtes ikke dumt ut! Nå er det bare å faktisk få gitt meg selv et spark i rææva å snakke med henne, haha
Takk for fyldig og godt svar, btw!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Du må følge hjerte ditt og du burde prøve å snakke med henne, spøre henne hvorfor hun ikke vil snakket med deg, så kan du finne det ut, vær ærlig mot henne. Fortell henne hva du føler. Det beste rådet jeg kan gi deg.
"Combine technology, arts, humanity, simplicity and science is the meaning of my life" - FuzzyFarm
  • 0
Utdyp det.
Edit: Du utdypet det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Nå er jeg seriøs...

Jeg har hatt noe for ei venninne men ble friendzonet, men nå har jeg kommet meg ut av det, og nå har jeg endelig spurt hun ut på en date etter vi har holdt på i 1 måned
*MacGyver Theme*
  • 0
Excellent, Venom.
Er nok litt kjipt å bli friendzoned Lykke til da.

Jeg har selv 0 erfaring med med jenter Har ikke hatt kjæreste siden barnehagen eller noe, og det er bare bullshit

Note: Anbefaler deg å bytte signatur. Den der får deg til å virke litt overlegen osv.
Vanskelig å ta deg seriøs da.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer 192:
Vet det høres veldig kyniskt ut, men jeg vil ikke ha henne som bare venn heller. Jeg liker henne tross alt, men jeg vil bare ikke ha henne som kjæreste akkurat nå. Tipper løsningen her bare er å vente, og en dag vil jeg nettopp dette.


Den ene tingen de fleste jenter / kvinner setter høyere enn noe annet er ærlighet, ikke lyg, ikke gå rundt grøten.. det verste som kan skje er at sannheten endag kommer til sin rett fra en annen.. vi kan tilgi mye, men somregel ikke å bli lurt
All i want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
  • 0
Siterer ad0132:
Ei jente jeg liker ble sammen med kompisen min, det suger litt egentlig :/


Jeg og en kompis var på kino med et par venninner.
Og da satt kompisen min og koste med dama jeg likte ...
DET suger.
  • 0
den følelsen når dama di kommer å spør om du vil spille we dare med henne
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer thehalohater:
den følelsen når dama di kommer å spør om du vil spille we dare med henne


Hahahah heldig liten knakar du!

Siterer thehalohater:
Jeg og en kompis var på kino med et par venninner.
Og da satt kompisen min og koste med dama jeg likte ...
DET suger.


Kan bare se for meg hvor ekkelt det må være... Men er det ikke litt douch av vennen din også da, hvis han vet om det? Bros before Hoes, sier nå jeg bare.

Siterer annje:
Den ene tingen de fleste jenter / kvinner setter høyere enn noe annet er ærlighet, ikke lyg, ikke gå rundt grøten.. det verste som kan skje er at sannheten endag kommer til sin rett fra en annen.. vi kan tilgi mye, men somregel ikke å bli lurt


Har forsåvidt ikke løyet om noe, men gått rundt grøten har jeg nok gjort i ganske stor grad... Men hun har jo ikke tatt opp temaet hun heller, så hun tenker nok ganske likt.

Men vi blir bare mer og mer close da. Hun sover stadig vekk over her, og skal sove over hos henne for første gang i den kommende uken. Men i takt som vi bli mer close, blir jeg også mer interessert i et forhold, så sånn sett går det riktig veien Takk for inspill forresten, stas å få det fra en jente for en gangs skyld også.
Get ready for a better you
  • 0
Vel, jeg har kommet langt ifra såpass langt som 192 her
Selv er jeg stuck på stadiet med å snakke med henne.
Hun står gjerne i en klynge med venner, venner som ejg ikke kjenner veldig godt. Dermed har jeg enkelte problemer med å på en måte få kontakt med henne-
Som sagt er jeg ikke den mest pratsomme personen, da jeg ikke prater veldig mye med de uten for min "vennekrets". I tillegg så blir jeg utrolig nok nesten nervøs bare hun er i nærheten. Jeg vet det er latterlig, men jeg er vel sånn.
Hvis jeg bare hadde fått snakket med henne uten at hun har 5-6 stk rundt seg.
Jeg blir bare nødt ti å skjerpe meg, og å faktisk snakke med henne.
Ønsk meg lykke til fremover!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Vel, jeg har kommet langt ifra såpass langt som 192 her
Selv er jeg stuck på stadiet med å snakke med henne.
Hun står gjerne i en klynge med venner, venner som ejg ikke kjenner veldig godt. Dermed har jeg enkelte problemer med å på en måte få kontakt med henne-
Som sagt er jeg ikke den mest pratsomme personen, da jeg ikke prater veldig mye med de uten for min "vennekrets". I tillegg så blir jeg utrolig nok nesten nervøs bare hun er i nærheten. Jeg vet det er latterlig, men jeg er vel sånn.
Hvis jeg bare hadde fått snakket med henne uten at hun har 5-6 stk rundt seg.
Jeg blir bare nødt ti å skjerpe meg, og å faktisk snakke med henne.
Ønsk meg lykke til fremover!


trekk pusten dypt inn, ikke tenk igjennom hva du skal si, bare hopp i det til syvende og sist er det ikke mye annet du kan gjøre.
Krysser fingrene og ønsker deg lykke til
All i want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
  • 0
Siterer Venom140:
Nå er jeg seriøs...

Jeg har hatt noe for ei venninne men ble friendzonet, men nå har jeg kommet meg ut av det, og nå har jeg endelig spurt hun ut på en date etter vi har holdt på i 1 måned


Haha ting går bra mellom meg og henne, vi driver på og er snart ilag, og ting er perfekt mellom meg og hun. Om noen uker skal jeg, hun og nokka andre folk på hytte tur håper vi ikke spiller inn fritt vilt 4
*MacGyver Theme*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!