Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Kjærlighetstråden


Ikke veldig relevant, men må bare skrive det:
Klisjeer som "jenter liker ærlighet best" er bullshit. Hvert fall etter hva jeg har erfart med sånn, 70 % av jentene jeg kjenner.

Måtte bare få ut min frustrasjon. Beklager om det sporet av.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Må si meg enig...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Do you want to threesome with me?... Nope, Chuck Testa!
~ Undefeated // The hard drive on your computer will only crash when it contains vital information that has not been backed up.
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Ikke veldig relevant, men må bare skrive det:
Klisjeer som "jenter liker ærlighet best" er bullshit. Hvert fall etter hva jeg har erfart med sånn, 70 % av jentene jeg kjenner.

Måtte bare få ut min frustrasjon. Beklager om det sporet av.


det kommer jo litt ann på hva det er du sier til en jente da.. selfølgelig er det ingen som liker å høre, "du ser helt jævlig ut i dag" eller tror du har lagt på deg noen kg" det jeg prater om er ærlighet i forhold til hvilke følelser man har for en jente, om du egentlig ikke vil være sammen henne, men føler det mer som vennskap, eller kankje ikke det engang, så er det bare å gi beskjed..ingen jenter eller gutter vil jeg tro liker å lurt.. da er det bedre å si det som det er slik at den jenten kan finne noen som virkelig er gla i henne..på rett måte.
All i want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
  • 0
1+ @ annje, Creteck & ThMoseKillah.


Siterer annje:
Citerer ThMosekillah:Ikke veldig relevant, men må bare skrive det:
Klisjeer som "jenter liker ærlighet best" er bullshit. Hvert fall etter hva jeg har erfart med sånn, 70 % av jentene jeg kjenner.

Måtte bare få ut min frustrasjon. Beklager om det sporet av.

det kommer jo litt ann på hva det er du sier til en jente da.. selfølgelig er det ingen som liker å høre, "du ser helt jævlig ut i dag" eller tror du har lagt på deg noen kg" det jeg prater om er ærlighet i forhold til hvilke følelser man har for en jente, om du egentlig ikke vil være sammen henne, men føler det mer som vennskap, eller kankje ikke det engang, så er det bare å gi beskjed..ingen jenter eller gutter vil jeg tro liker å lurt.. da er det bedre å si det som det er slik at den jenten kan finne noen som virkelig er gla i henne..på rett måte.


Jeg har ikke noe imot å høre "du ser jævlig ut" eller "du har lagt på deg", jeg bare vrir det til det positive Jeg foretrekker også ærlighet og sannhet fremfor å gå rundt med den sjette sansen og magefølelsen om at noe er galt, for til syvende og sist så finner jeg fort ut ting selv og det gjør det ekstra smertefullt. Så ThMosekillah, husk det at de som ikke takler ærlighet eller sannhet, de er villig til å leve i en løgn, så de er nok ikke verdt tiden din uansett
~ Undefeated // The hard drive on your computer will only crash when it contains vital information that has not been backed up.
  • 0
Siterer Venom140:
Nå er jeg seriøs...

Jeg har hatt noe for ei venninne men ble friendzonet, men nå har jeg kommet meg ut av det, og nå har jeg endelig spurt hun ut på en date etter vi har holdt på i 1 måned


+++
~ Undefeated // The hard drive on your computer will only crash when it contains vital information that has not been backed up.
  • 0
Og i går ble jeg og hun ilag <3
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
Og i går ble jeg og hun ilag <3


Gratz! <3
~ Undefeated // The hard drive on your computer will only crash when it contains vital information that has not been backed up.
  • 0
Siterer annje:
Citerer ThMosekillah:
Ikke veldig relevant, men må bare skrive det:
Klisjeer som "jenter liker ærlighet best" er bullshit. Hvert fall etter hva jeg har erfart med sånn, 70 % av jentene jeg kjenner.

Måtte bare få ut min frustrasjon. Beklager om det sporet av.


det kommer jo litt ann på hva det er du sier til en jente da.. selfølgelig er det ingen som liker å høre, "du ser helt jævlig ut i dag" eller tror du har lagt på deg noen kg" det jeg prater om er ærlighet i forhold til hvilke følelser man har for en jente, om du egentlig ikke vil være sammen henne, men føler det mer som vennskap, eller kankje ikke det engang, så er det bare å gi beskjed..ingen jenter eller gutter vil jeg tro liker å lurt.. da er det bedre å si det som det er slik at den jenten kan finne noen som virkelig er gla i henne..på rett måte.


Tenker mest sånn generelt. Og jeg kan med hånden på hjertet si at samtlige(kanskje et par unntak) gir greit faen uansett personlighet, så lenge noen er kjekke etc. Men det er muligens bare jentene jeg omgås, vel og merke. Kjenner flere som blir lurt gang på gang, men, men, kjærlighet gjør blind.

Gratulerer Venom, men det står ikke noe på facebook. Facebook er alltid rett..!

Når jeg snakker om personlighet; altså bryr seg ikke om personen lyver, er utro, er generelt drittsekk o.l.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Citerer annje:


Gratulerer Venom, men det står ikke noe på facebook. Facebook er alltid rett..!


Ja, men vi tar det sakte og vi gidder ikke mas fra alle om det enda, så vi chiller bare.
*MacGyver Theme*
  • 0
ThMoseKillah


Hmm hehe er nok mulig jeg er litt eldre en de fleste jenter du omgås med, så egentlig skal jeg vel ikke uttale meg så mye.. men for meg er det helt uakseptabelt å bli løyet til når jeg er i ett forhold, og det går selvsagt begge veier (og da snakker jeg ikke om en liten hvit løgn, eller å pynte litt på sannheten) ærlighet, tillit, kjærlighet og lyst. ett forhold vil aldri vare om ikke de fire tingene er tilstede. men igjen er av den eldre generasjonen her så hva vet jeg
All i want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
  • 0
Blitt svært stille i denne tråden nå. Har noen noe interessant å tillføre?

Selv sliter jeg med det faktum at jeg ikke tør å snakke med hu jeg liker omtrent.
Må få gjort noe med det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Selv sliter jeg med det faktum at jeg ikke tør å snakke med hu jeg liker omtrent.
Må få gjort noe med det.


Det vanlige problemet, har selv slitt med det...
Men så begynte jeg på VGS og vi dro fra hver andre... (fordi hun dro til en annen skole)

Så nå har jeg liksom ikke det problemet med hun mer /
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Selv ønsker jeg meg ei snill og pen jente med bra personlighet. Ikke sjanse for at jeg blir i lag med ei bitch. Men akkurat nå, er det ingen jenter (på videregående her hvor jeg bor) jeg vil være sammen med. Litt ironisk er at alle disse "brunkrem-jentene" alltid er i lag med douchebags.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer fantomena:
Litt ironisk er at alle disse "brunkrem-jentene" alltid er i lag med douchebags.


Flott det da, så kan de ordne seg selv, i stedet for å være en plage for alle andre.
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Citerer fantomena:
Litt ironisk er at alle disse "brunkrem-jentene" alltid er i lag med douchebags.


Flott det da, så kan de ordne seg selv, i stedet for å være en plage for alle andre.


Hehe, ja.
  • 0
Jeg har vært ilag med verdens søteste og snilleste jente nå i snart 3 måneder

Jeg håper nå alle får tak i det dere ser etter da ^^ Jeg har ikke problemet med å snakke me jenter, men det er ikke vanskligere enn å starte en samtale, og fantomena, prøv å gjør den veien jeg gjor med hun jeg er sammen med, bli venn med ei jente, sjangsen er at du kommer i "The Friendzone" men om du lykkes så hopper du over den og går i et forhold med jenta, og hun jeg er sammen med var intressert i meg helt siden mai i fjor
*MacGyver Theme*
  • 0
  • Los
  • Los
"The Friendzone" er bare bullshit. Det handler i så fall om at man blir venn med ei jente også ikke gjør noe mer med det over tid.

Det beste du kan gjøre er å komme deg inn i vennekretsen hennes, og når dere kommer godt overens der så viser du at du er mer interessert i henne. På den måten vet hun at du er snill og at dere er venner, og så koker det ned til om hun vil ta det lengre enn det og/eller om hun føler det samme.

Få gode forhold starter med at man blir sammen med noen man ikke har vært venn med. Man må jo vite at man går sammen på en måte.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
"The Friendzone" er bare bullshit. Det handler i så fall om at man blir venn med ei jente også ikke gjør noe mer med det over tid.


+1
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Los:
Få gode forhold starter med at man blir sammen med noen man ikke har vært venn med. Man må jo vite at man går sammen på en måte.


Kan jeg bekrefte

Har forresten funnet ut at kjæreste er av null interesse nå. Jeg orker ikke alt det maset, og å kun være avhengig av meg selv er noe jeg har funnet ut er MYE bedre. Så nå gjør jeg det jeg selv vil og føler til en hver tid. Hvis det er 1NS, så går jeg for det, hvis det kun er å være med venner, gjør jeg det. Hvis jeg vil dra på sjøen og føle meg fri, gjør jeg det. Dette er viktige verdier som fort blir glemt når man har en masekopp som verken klarer seg uten å sende 10000 smser eller å være med deg 24/7. Derfor har jeg egentlig bare bestemt meg for å vente på den ene rette, som jeg vet jeg vil klaffe 100% med. Og at det en dag vil skje, vet jeg.

Så syns egentlig bare synd på alle som har kjæreste... Sikkert toppers til tider, men alt sett under ett, trives jeg mye bedre som en fri mann.
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Citerer Los:
Få gode forhold starter med at man blir sammen med noen man ikke har vært venn med. Man må jo vite at man går sammen på en måte.


Kan jeg bekrefte

Har forresten funnet ut at kjæreste er av null interesse nå. Jeg orker ikke alt det maset, og å kun være avhengig av meg selv er noe jeg har funnet ut er MYE bedre. Så nå gjør jeg det jeg selv vil og føler til en hver tid. Hvis det er 1NS, så går jeg for det, hvis det kun er å være med venner, gjør jeg det. Hvis jeg vil dra på sjøen og føle meg fri, gjør jeg det. Dette er viktige verdier som fort blir glemt når man har en masekopp som verken klarer seg uten å sende 10000 smser eller å være med deg 24/7. Derfor har jeg egentlig bare bestemt meg for å vente på den ene rette, som jeg vet jeg vil klaffe 100% med. Og at det en dag vil skje, vet jeg.

Så syns egentlig bare synd på alle som har kjæreste... Sikkert toppers til tider, men alt sett under ett, trives jeg mye bedre som en fri mann.


Har faktisk selv tenkt litt på det. Føler at jenter blir for mye stress + at det er mange jenter nå til dag( i alle fall blondiner) som bare tenker på kropp og utseendet.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
kropp og utseendet.


Kropp er bra. Utseende er bra.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • 192
  • 192
Men personlighet er mye viktigere for seriøse forhold.
Get ready for a better you
  • 0
Begge er bra det
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer 192:
Men personlighet er mye viktigere for seriøse forhold.


Er det egentlig det? Jeg vil påstå at en helhet er viktig, noe som passer deg. Vi er jo dyr, og dyr har drifter. Det er ikke slik at når man kommer i et seriøst forhold så stopper man å ha drifter fordi "Personligheten er viktigere". Tror de fleste mennesker har eller har muligheten til å få en fornuftig personlighet og da vil jo drømmepartneren din ha et utseende du er fornøyd med men også en personlighet du er fornøyd med.

Dessuten så er det jo ikke en vinnerformel for et "perfekt" utseende fordi folk har forskjellige preferanser. Det samme kan man si om personligheten, folk har forskjellige preferanser, men jeg tror både utseende og personligheten er viktig i et forhold, i varierende grad fra person til person.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!