Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Kjærlighetstråden


Er nu bare å vente til du møter ei.
Komme deg inn i en vennesirkel med jenter og bare være der.
Støtt ei jente gjennom alt selv om hun har type eller ikke, det er en fin måte å møte jenter. Om hun har en type så kan det forholdet engang gå til helvette, og da er du den hun kommer til. Ikke ta henne rett etter men vær den hun holder rundt når hun er lei seg. Det høres ut som The Friendzone ja, men tru meg engang kommer dere til å ha et øyeblikk hvor det er stille og dere ser hverandre i øyene eller noe sånt og da er det lurt å fyre inn.

Det er jo ifølge meg den beste måten å få seg et forhold som varer.
Det er et helvette å havne i et forhold hvor dere egentlig ikke kjenner hverandre.
Jeg selv er en følsom gutt som har problemer med å åpne meg med tanke på at jeg har fått meg et smell mange gang, og jeg ble ilag med en jente jeg møtte på en konsert og det viste seg at hun var det man kan kalle for en løstøs fordi hun var utro igjennom hele forholdet.
*MacGyver Theme*
  • 0
Denne tråden er litt død, men får vel søke om råd likevel!

Det er ei jente i klassen jeg har likt helt siden jeg startet der, tror jeg har skrevet om det før. Sist jeg skrev om det her var ho sammen med en eller annen, men nå er ho singel igjen.
Det er bare det at; jeg er usikker på om hun liker meg bare som venn eller på en annen måte. Venninna hennes sier at ho er litt sky, og ikke er så flink til å vise følelser. Men fx på skolen henger vi mye sammen, prater nesten daglig på Skype og spiller BF3 sammen.
Mange i klassen sier til meg sånn; "Aww, dere er så søte sammen", selv om vi ikke er sammen. Tror hele klassen vet at jeg liker ho, så når det sto på facebook et ho var singel var alle sånn; "Filip, nå er hun singel igjen!"

Håper de ikke har sagt det til henne.
Hvertfall, jeg føler at jeg må fortelle henne snart om hva jeg føler, før hun eventuelt skaffer seg en ny kjæreste etc. Men hun virker til tider hypp på meg og, og flere sier at ho virker hypp på meg.

Noe som ikke er fult så bra er at jeg er vanvittig sjalu av meg. Hvis hun bare ler eller har en morsom samtale med en annen gutt i klassen må jeg innrømme at det stikker litt av sjalusi. Det hender også at hun spiller BF3 med en kompis av MEG, på Skype. Og det gjør meg også sjalu og redd for at ho liker ham og ikke meg. Selvsagt er det tåpelig.

I tillegg har ho sagt til andre at det var synd at exen ikke ville ha henne lenger, da ho fortsatt likte ham. Siden det bare er en uke siden de slo opp føler jeg at jeg må vente litt med å tilstå til ho, men samtidig vil jeg ikke vente for lenge. Kanskje ho også tenker at jeg liker ho kun som venn. Er jo slik jeg har oppført meg.
  • 0
Jeg vet ærlig talt lite om saken, jeg er ikke akkurat noen ekspert på temaet. Du får rett og slett jobbe deg frem, ta hun med på en film eller lignende. Bli gradvis mer frempå, du virker allerede å ha et vennskap med henne. Lykke til!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Noe som ikke er fult så bra er at jeg er vanvittig sjalu av meg.


Aight, step 1:

Ta henne med på fest. Fest er bra for å løse opp stemningen og ha noe å gjøre utenom skole-relaterte saker.

Step 2:

Get drunk. Å være full gir deg 100% mer selvtillit og kontroll over det du vil. I dette tilfellet, hooke jenta.

Step 3:

Hook. Sier seg selv.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Vel, hun er ikke typen til å gå på fest.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Vel, hun er ikke typen til å gå på fest.

Vel, jeg prøvde å hjelpe deg. Although jeg ikke er noe god på slikt selv.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Vel, hun er ikke typen til å gå på fest.


Sikker på det? Bare foreslå at alle i klassen finner på noe moro til helgen, hvis noen er alene hjemme eller noe. Da finner du ut om hun er typen eller ikke. Hvis du klarer å gjennomføre step 1 og 2, så er step 3 en cakewalk.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Hun skulle egentlig se Hobbiten med kjæresten sin, men nå er de slått opp og skal ikke se den sammen. Og hun har begge billetene. Hun sa at enten måtte ho se alene, med ei venninne eller morra. Så fortalte jeg, noe som forøvrig er helt sant, at jeg hadde planer om å se Hobbiten på premieren jeg også, men fant ingen som hadde lyst til å se den med meg. Og at det er for dumt å dra på premieren alene. Det er nesten som å spørre om å få bli med ho, ikke sant? Men hun bare sa at jeg burde finne noen å se med, fordi den filmen kommer til å bli bra.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Hun skulle egentlig se Hobbiten med kjæresten sin, men nå er de slått opp og skal ikke se den sammen. Og hun har begge billetene. Hun sa at enten måtte ho se alene, med ei venninne eller morra. Så fortalte jeg, noe som forøvrig er helt sant, at jeg hadde planer om å se Hobbiten på premieren jeg også, men fant ingen som hadde lyst til å se den med meg. Og at det er for dumt å dra på premieren alene. Det er nesten som å spørre om å få bli med ho, ikke sant? Men hun bare sa at jeg burde finne noen å se med, fordi den filmen kommer til å bli bra.


Inviter henne med på filmen da. Hun var sikker for flau til å invitere deg med, så da tar du initiativ.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Inviter henne med på filmen da. Hun var sikker for flau til å invitere deg med, så da tar du initiativ.


Vel, hun har allerede to billetter, blir litt vanskelig å invitere henne da.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer albaga:Inviter henne med på filmen da. Hun var sikker for flau til å invitere deg med, så da tar du initiativ.

Vel, hun har allerede to billetter, blir litt vanskelig å invitere henne da.


Ah, I see. Det er bare en film, sjansen din kommer. ;)
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Ikke ignorer tipset mitt, jeg prøver å hjelpe deg. Get down to party-business.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer albaga:Inviter henne med på filmen da. Hun var sikker for flau til å invitere deg med, så da tar du initiativ.

Vel, hun har allerede to billetter, blir litt vanskelig å invitere henne da.


Kom igjen, spør hun rett ut om dere to kan dra på den sammen. Så kan du betale for billetten og evt. godteri eller noe. Fair deal som hun kanskje sier ja til. Vinn-vinn situasjon, hvis hun vil se den med noen annen trenger ikke det bety noe.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Predator:
Ikke ignorer tipset mitt, jeg prøver å hjelpe deg. Get down to party-business.


Gjør ikke det! Men det er ikke sånn man tar helt på sparken vel. Men blir vel klassefest snart, vet at mange har lyst.

Siterer The Cookiemonster:
Kom igjen, spør hun rett ut om dere to kan dra på den sammen. Så kan du betale for billetten og evt. godteri eller noe. Fair deal som hun kanskje sier ja til. Vinn-vinn situasjon, hvis hun vil se den med noen annen trenger ikke det bety noe.


Vel, hun planlegger, hvis hun ikke skal se alene da, å enten se med morra eller ei venninne. Har nå fått tilbud å se Hobbiten med en annen, men har mer lyst til å se på den med henne. Får tenke på det.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Gjør ikke det! Men det er ikke sånn man tar helt på sparken vel. Men blir vel klassefest snart, vet at mange har lyst.


Jo, rett på sparket. Samle en gjeng med venner, hos en som alene eller som det passer bra hos, og kos dere på vors. Når dere er i godt humør, ringer dere forskjellige jenter (du ringer selvfølgelig din) og spør om de vil komme. Jentene kommer, festen starter og du scorer. Good luck, du kan prøve allerede til helgen.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Kom igjen, spør hun rett ut om dere to kan dra på den sammen. Så kan du betale for billetten og evt. godteri eller noe. Fair deal som hun kanskje sier ja til. Vinn-vinn situasjon, hvis hun vil se den med noen annen trenger ikke det bety noe.


Gjorde det, men hun fortalte at nå som hun hadde en ekstra billett hadde moren gjort krav på den. Og at moren ble skuffa når hun spurte.

Er rimelig sikker på at jeg er friendzoned nå. En kompis av meg spurte ho selv, fordi han var nysjerrig, om ho likte meg, fordi hun faktisk virker litt hypp for meg. Da svarte ho til ham; bare som venn. Men disse to har aldri møttes irl, bare møttes på Skype vie meg. Kanskje ho ikke vil si det til ham, jeg vet ikke. Hvis ikke, hun kan jo endre mening, skal jo sannsynligvis i lang tid gå i samme klasse som henne.
  • 0
Parkour, sier det igjen;

Siterer Predator:
Citerer Parkour Gamer:Gjør ikke det! Men det er ikke sånn man tar helt på sparken vel. Men blir vel klassefest snart, vet at mange har lyst.

Jo, rett på sparket. Samle en gjeng med venner, hos en som alene eller som det passer bra hos, og kos dere på vors. Når dere er i godt humør, ringer dere forskjellige jenter (du ringer selvfølgelig din) og spør om de vil komme. Jentene kommer, festen starter og du scorer. Good luck, du kan prøve allerede til helgen.


Lov meg at du prøver å få det til. You won't regret it, promise.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Faen, tok mot til meg og fortalte at jeg hadde følelser for henne, men hun sa at hun bare likte meg som venn. Jævlig kjipt, for det er sjelden jeg blir såpass keen på noen. Vel, greit å vite at jeg ikke lenger trenger å prøve å legge an på ho.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Faen, tok mot til meg og fortalte at jeg hadde følelser for henne, men hun sa at hun bare likte meg som venn. Jævlig kjipt, for det er sjelden jeg blir såpass keen på noen. Vel, greit å vite at jeg ikke lenger trenger å prøve å legge an på ho.


Vel nå slipper du ihvertfall å tenke på det da.
Move on with your life now.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Yeah. Det var sånn at jeg tenkte på ho ekstremt mye, nesten hele tiden. Og det er ikke bare sånn at plutselig slutter jeg å like henne bare fordi hun ikke har like følelser for meg. Men ja, greit å vite.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Faen, tok mot til meg og fortalte at jeg hadde følelser for henne, men hun sa at hun bare likte meg som venn. Jævlig kjipt, for det er sjelden jeg blir såpass keen på noen. Vel, greit å vite at jeg ikke lenger trenger å prøve å legge an på ho.


Faen, der dreit du på draget. Rimelig KJIPT at du ikke gidder å ta til tipsa mine, men jaja. U fucked it up son.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jeg kommer nok til å ta i bruk tipsene dine engang, men tviler på at de er passende for ho her.
  • 0
Faen ass.
Jeg og ho spiller BF3 endel sammen, og for noen dager siden startet vi også å spille med en kompis av meg. Og nå prater de ganske mye og ho var hos han idag. Jævla kødd, som påstår at han ikke liker ho også stjeler han ho fra meg. En venninne av ho jeg liker har jo sagt at ho liker meg, eller i hvertfall likte.
Sykt kjipt. Jeg mener, jeg har kjent ha i mange måneder og han har kjent henne i noen få dager og de har allerede vært på besøk hos hverandre.
  • 0
Skyld på deg selv, du tok ikke til deg rådene mine.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Faen ass.
Jeg og ho spiller BF3 endel sammen, og for noen dager siden startet vi også å spille med en kompis av meg. Og nå prater de ganske mye og ho var hos han idag. Jævla kødd, som påstår at han ikke liker ho også stjeler han ho fra meg. En venninne av ho jeg liker har jo sagt at ho liker meg, eller i hvertfall likte.
Sykt kjipt. Jeg mener, jeg har kjent ha i mange måneder og han har kjent henne i noen få dager og de har allerede vært på besøk hos hverandre.


Det er hennes liv, hun sa jo at hun ikke var interresert.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!