Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Kjærlighetstråden


Selvfølgelig. Det fins nok mange folk på forumet som er kompetente til å uttale seg på denne tråden.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Hmm. Hva er egentlig ekte kjærlighet? Nå ble jeg interessert.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer FuzzyFarm:
Ikke akkurat kjærlighetsforhold. Men har flørtet og hun har ikke akkurat vært frastøtende, heldigvis. Var forresten på juleball forrige uke. Da snakket jeg med henne, og jaa. Det gikk veldig bra det.

Lykke til videre!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Nei, alt vi sier har vi stjålet fra film og Oprah, for ingen av oss har vel vært borti ekte kjærlighet før?


Aldri! Vi er jo gamere! Vi kommer aldri til å oppleve kjærlighet eller hva?

BULLSHIT! Vi er fortsatt vanlig mennesker med følelser og hele pakka. Bare det at vi har kanskje litt andre innteresser enn andre!
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Predator:
Hmm. Hva er egentlig ekte kjærlighet? Nå ble jeg interessert.


Haha, var akkurat det jeg skulle til å svare på spørsmålet ditt. Og jeg antar det er noe en bare må finne ut av sjæl. Blir for dumt å definere slike ting.
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Citerer Xenofex:Ganske merkelig å oppsøke forumet på en gamerside for å få kjærlighetsråd, eller?

Hvorfor? Fordi gamere ikke kan være vanlige mennesker med kjærlighetsrelaterte erfaringer man kan bruke for å hjelpe hverandre?

Kvitt deg dem disse stereotypiske holdningene, er du snill...


Haha, jeg er jo her selv også eller hva?
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Syntes det bare var weird å si at folk her har møtt ekte kjærlighet, da veldig mange av oss er under 20. Hvordan kan man vite at man har møtt kjærligheten når man ikke engang er 20 år?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Syntes det bare var weird å si at folk her har møtt ekte kjærlighet, da veldig mange av oss er under 20. Hvordan kan man vite at man har møtt kjærligheten når man ikke engang er 20 år?


Kan svare deg jeg som en håpløs romantiker, Du hvet det når du kjenner et hopp i hjerte når du ser henne, Du hvet det når du kjenner at hjerte slår fortere bare du hoder henne i hånda, Når du slipper alt du har bare for å gi henne et kyss, å reiser et halvt land bare for å gi henne en julegave og for å se de nydelige øynene hennes. (doing it )

Hehe neida Er vel en håpløs romantiker. Men dette er kjærlighet. Kjærlighet kommer og kjærlighet drar. Men kommer altid til å være det sterkeste bånde mellom noen ;)
Rock this earthlings
  • 0
Jepp, når du møter en du vet at du kommer til å være sammen med lengre enn et halvt år merker du det fort. Det er umulig å vite om det er den rette, men de fleste er i stand til å skille mellom "morro" og "seriøst", selv når de er under 20.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Xenofex:
Haha, jeg er jo her selv også eller hva?


Selv om du er gamer er det ikke dermed sagt at du ikke kan ha nedlatende og stereotypiske holdninger mot andre gamere.
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Citerer Xenofex:Haha, jeg er jo her selv også eller hva?

Selv om du er gamer er det ikke dermed sagt at du ikke kan ha nedlatende og stereotypiske holdninger mot andre gamere.


Nei for all del, det kan jeg, og jeg har det også til dels. Men jeg er godt nok inne i gamermiljøet til å vite at det jeg sier faktisk gjelder for veldig mange. Om du ikke tror det er flust av folk her inne som kun har hatt "fantasiforhold" er du meget naiv.

Å ha litt selvironi skader aldri.
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Siterer Xenofex:
Citerer 192:
Citerer Xenofex:Haha, jeg er jo her selv også eller hva?

Selv om du er gamer er det ikke dermed sagt at du ikke kan ha nedlatende og stereotypiske holdninger mot andre gamere.


Nei for all del, det kan jeg, og jeg har det også til dels. Men jeg er godt nok inne i gamermiljøet til å vite at det jeg sier faktisk gjelder for veldig mange. Om du ikke tror det er flust av folk her inne som kun har hatt "fantasiforhold" er du meget naiv.

At enkelte her inne har hatt fantasiforhold skal vi nok ikke se bort fra. Er nok folk fra andre "miljøer" som har hatt det og, det er ikke et nytt fenomen.

Moving on. Noen som har noe de ville beskrevet som et kjærlighetsproblem?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Han kompisen min ble forresten sammen med jenta jeg likte, bom. Hurra for livet.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Han kompisen min ble forresten sammen med jenta jeg likte, bom. Hurra for livet.


Din skyld, you moved WAY too fast son.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Du da Predator? Liker'u noen?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Predator:
Citerer Parkour Gamer:Han kompisen min ble forresten sammen med jenta jeg likte, bom. Hurra for livet.

Din skyld, you moved WAY too fast son.


Jeg tror faktisk jeg var for sen.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Du da Predator? Liker'u noen?


Nei. Har vært forelsket én gang, i åttende, dog.

Siterer Parkour Gamer:
Jeg tror faktisk jeg var for sen.


Blir du sint hvis jeg sier det er dummeste jeg har hørt?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jeg burde ha gitt flere tegn på at jeg likte ho tidligere. Hun gjorde helt klart typiske ting som viste at hun likte meg og. Men så startet hun å bli interessert i kompisen min.
Jeg skulle helt klart ha bedt henne ut tidligere. Og når jeg fikk panikk når de to tilsynelatende begynte å interessere seg for hverandre, fortalte jeg det henne og det var nok alt for brått. De hadde blitt sammen selv om jeg hadde latt være å si noe.
  • 0
Siterer Predator:
Citerer The Cookiemonster:
Du da Predator? Liker'u noen?



Nei. Har vært forelsket én gang, i åttende, dog.

Absolutt ingen interessante? Ingen med både utseende og personlighet du liker?

Siterer Predator:
Citerer Parkour Gamer:
Jeg tror faktisk jeg var for sen.


Blir du sint hvis jeg sier det er dummeste jeg har hørt?

Jeg svarer rett ut for han: Nei.

Siterer Parkour Gamer:
Jeg burde ha gitt flere tegn på at jeg likte ho tidligere. Hun gjorde helt klart typiske ting som viste at hun likte meg og. Men så startet hun å bli interessert i kompisen min.
Jeg skulle helt klart ha bedt henne ut tidligere. Og når jeg fikk panikk når de to tilsynelatende begynte å interessere seg for hverandre, fortalte jeg det henne og det var nok alt for brått. De hadde blitt sammen selv om jeg hadde latt være å si noe.

Kjipt. Se det på den lyse siden, du prøvde, men det funket ikke. Du prøvde vertfall, det er mer enn mange andre, meg selv inkludert ville gjort.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
whining


du skulle dratt a med på fest, og hooket up. Sånne tegn er så barneskolen liksom. Noe må gjøres, ikke hintes til.

Siterer The Cookiemonster:
Absolutt ingen interessante? Ingen med både utseende og personlighet du liker?


Jeg er ikke typen som forelsker seg enkelt og blir interessert raskt. Hooking på fest i ny og ne er mer meg. Noe Parkour også burde prøve ut.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Citerer The Cookiemonster:
Absolutt ingen interessante? Ingen med både utseende og personlighet du liker?


Jeg er ikke typen som forelsker seg enkelt og blir interessert raskt. Hooking på fest i ny og ne er mer meg. Noe Parkour også burde prøve ut.

Haha, daså. Er vel både bra og dårlig på en gang å bli så sjeldent interessert i andre?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Å hooke opp med noen på fest er morro, men det er ikke noe man vil bygge et seriøst forhold på. Og det betyr ikke at det blir noe uansett. Så om han høvler over'a, kliner eller hva enn de kanskje/kanskje ikke gjør, betyr ikke det at hun er klar for å gjenta prosessen dagen etter. Det kan gjøre ting verre. Det verste som kan skje er at Parkour går derfra og virker som en alt for desperat fyr. Men igjen, det kan også funke. Jeg anbefaler i alle fall ikke å dra med seg jenta man liker på en fest for å prøve og hooke up.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Jeg anbefaler i alle fall ikke å dra med seg jenta man liker på en fest for å prøve og hooke up.


Jeg tror ikke det hadde passet så bra nei.
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Å hooke opp med noen på fest er morro, men det er ikke noe man vil bygge et seriøst forhold på. Og det betyr ikke at det blir noe uansett. Så om han høvler over'a, kliner eller hva enn de kanskje/kanskje ikke gjør, betyr ikke det at hun er klar for å gjenta prosessen dagen etter. Det kan gjøre ting verre. Det verste som kan skje er at Parkour går derfra og virker som en alt for desperat fyr. Men igjen, det kan også funke. Jeg anbefaler i alle fall ikke å dra med seg jenta man liker på en fest for å prøve og hooke up.

Virker som et veldig fornuftig tips.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hm, virker som jeg er blitt smått forelsket.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!