Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Kjærlighetstråden


Siterer The Cookiemonster:
https://www.youtube.com/watch?v=hi5jjXTPtyY


Sand er jo virkelig irriterende da. Så forstår godt det der.
  • 0
Siterer ElGamer:
Sand er jo virkelig irriterende da. Så forstår godt det der.


True. Naboo-sk sand er vel kanskje bedre enn Tatooine-sk sand tho.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
True. Naboo-sk sand er vel kanskje bedre enn Tatooine-sk sand tho.


Yeah, virker mer finkornet og behagelig. Mens Tatooine-sk sand virker mer ørken jævlig ut.
  • 0
Siterer ElGamer:
Yeah, virker mer finkornet og behagelig. Mens Tatooine-sk sand virker mer ørken jævlig ut.


Hadde aldri likt å leve på Tatooine. Naboo kunne jeg fint klart.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Hadde aldri likt å leve på Tatooine. Naboo kunne jeg fint klart.


Tatooine hadde jeg bare levd på om jeg hadde vært lovløs. Ellers er Naboo et mye mye MYE bedre alternativ.
  • 0
Not sure if Fotball-tråden or Star Wars ~ Offisiell tråd ~ or #hooktråden.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Not sure if Fotball-tråden or Star Wars ~ Offisiell tråd ~ or #hooktråden.


Its a mystery goddamit.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Not sure if Fotball-tråden or Star Wars ~ Offisiell tråd ~ or #hooktråden.


Kjærlighet kan jo være så mangt. Har jo en forkjærlighet for både Star Wars og Fotball, mens #hook har jo reelt sett blir Chat 4.0, så vet liksom ikke hvor kjærlighet hører hjemme og i hvilken form.
  • 0
Siterer Quinzel:
Er nok litt kjærlighet mellom ElGamer og The Cookiemonster ser jeg her!

I ship it
Veni, Vidi, Dormivi
Men siden det snart er jul, kan jeg dele en noe kjip historie fra det foregående året. Jeg hadde en crush over en litt kortere periode. Blondt hår. Forførende stemme. Smart.

Så kom morgenen jeg skrev til henne. En av de bedre kveldene ute på byen, da det var første gang jeg fikk oppleve at bestekompisen genuint koste seg og tok av på dansegulvet, kom virkelig in sync med musikken. Vi møtte tre amerikanere som vi fikk med oss når utestedet stengte. Formen var så uendelig bra! Endte opp på det mest usannsynlige nachspillet noensinne. En fyr vi var med, hadde ordet. Men innen vi kom frem, hadde vedkommende vi skulle til, sovnet. Det neste som skjer er at broren hans omsider åpner, etter å ha blitt lokket med 200 kr. Så der sitter vi. Oss. Noen amerikanere vi møtte på byn. Broren til en fyr vi ikke ante hvem var. Og moren hans. Et eller annet sted i nærheten av der min aktuelle crush bodde.

Om jeg fortalte henne om alt eller bare noe, husker jeg ikke. Klokken 06:20 om morgenen. Så får jeg umiddelbart opp Sett - og da var det et faktum. Jeg kunne sannsynligvis aldri skrive til henne igjen. Før gikk det jo an å prøve seg på smalltalk her og der, men ikke etter at impulsen tok meg og jeg fant det i meg å skrive til henne den søndagsmorgenen jeg hadde holdt det gående hele natten. Det finnes ingen måte å bortforklare.
  • 0
Siterer SirThomas:
Det finnes ingen måte å bortforklare.


Rus og tastatur ass... Nesten like farlig som rus og bilkjøring.. Du burde faktisk vært straffeforfulgt for denslags
The gavel corrupts
  • 0
Hey, feirer jo snart 10 års jubileum med denne tråden Så vil dere høre en historie fra the founding father? Here it goes! 2016 begynte som et virkelig dårlig år der både "gode" venner og korsbånd røk. Slutten på året derimot er en annen sak

For i Oktober gikk jeg tur alene seint på kvelden og hadde glemt hodelykt (begynte å gå da det var fortsatt sol) og såg nesten ikke hvor jeg gikk.. Heldigvis kom det et sterkt lys fra et sted i skogen og det var da en jente som kom meg i møte med hodelykt og spurte hva i svarte jeg holdt på med når jeg gikk uten lys!? Jeg svarte det at hvem trenger lys når jeg hadde henne! Hun begynte bare å le og vi gikk sammen ut mot sivilisasjonen igjen. Vi utvekslet nummer og uken etter gikk vi tur sammen. Den dag idag har vi møttes en del ganger, er ofte sammen og det ser meget lyst ut fremover (pun intended)

Stå på folkens og aldri gi opp! Tråden har hjulpet meg mye og håper den har hjulpet andre mye også

Amare et sapere vix deo conceditur
Even a god finds it hard to love and be wise at the same time.
"Nemo me Impune Lacessit" - ("No one harrases me and gets away with it")
Siterer lanitech:
Heldigvis kom det et sterkt lys fra et sted i skogen og det var da en jente som kom meg i møte med hodelykt og spurte hva i svarte jeg holdt på med når jeg gikk uten lys!?


Haha, det er noe helt spesielt og lysende ved disse historiene dine. Kanskje neste prosjekt for dere blir å spille Amnesia: The Dark Descent sammen?
  • 0
Siterer lanitech:
Hey, feirer jo snart 10 års jubileum med denne tråden Så vil dere høre en historie fra the founding father? Here it goes! 2016 begynte som et virkelig dårlig år der både "gode" venner og korsbånd røk. Slutten på året derimot er en annen sak

For i Oktober gikk jeg tur alene seint på kvelden og hadde glemt hodelykt (begynte å gå da det var fortsatt sol) og såg nesten ikke hvor jeg gikk.. Heldigvis kom det et sterkt lys fra et sted i skogen og det var da en jente som kom meg i møte med hodelykt og spurte hva i svarte jeg holdt på med når jeg gikk uten lys!? Jeg svarte det at hvem trenger lys når jeg hadde henne! Hun begynte bare å le og vi gikk sammen ut mot sivilisasjonen igjen. Vi utvekslet nummer og uken etter gikk vi tur sammen. Den dag idag har vi møttes en del ganger, er ofte sammen og det ser meget lyst ut fremover (pun intended)

Stå på folkens og aldri gi opp! Tråden har hjulpet meg mye og håper den har hjulpet andre mye også

Amare et sapere vix deo conceditur
Even a god finds it hard to love and be wise at the same time.


Så fin historie! Skriv gjerne en update på hvordan det går.
Og ja, kjærligheten kan dukke opp når som helst.
  • 0
Siterer lanitech:
Vi utvekslet nummer og uken etter gikk vi tur sammen. Den dag idag har vi møttes en del ganger, er ofte sammen og det ser meget lyst ut fremover (pun intende


You hit that?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Quinzel:
Siterer lanitech:Hey, feirer jo snart 10 års jubileum med denne tråden Så vil dere høre en historie fra the founding father? Here it goes! 2016 begynte som et virkelig dårlig år der både "gode" venner og korsbånd røk. Slutten på året derimot er en annen sak

For i Oktober gikk jeg tur alene seint på kvelden og hadde glemt hodelykt (begynte å gå da det var fortsatt sol) og såg nesten ikke hvor jeg gikk.. Heldigvis kom det et sterkt lys fra et sted i skogen og det var da en jente som kom meg i møte med hodelykt og spurte hva i svarte jeg holdt på med når jeg gikk uten lys!? Jeg svarte det at hvem trenger lys når jeg hadde henne! Hun begynte bare å le og vi gikk sammen ut mot sivilisasjonen igjen. Vi utvekslet nummer og uken etter gikk vi tur sammen. Den dag idag har vi møttes en del ganger, er ofte sammen og det ser meget lyst ut fremover (pun intended)

Stå på folkens og aldri gi opp! Tråden har hjulpet meg mye og håper den har hjulpet andre mye også

Amare et sapere vix deo conceditur
Even a god finds it hard to love and be wise at the same time.

Så fin historie! Skriv gjerne en update på hvordan det går.
Og ja, kjærligheten kan dukke opp når som helst.


Det skal jeg Quinzel

Lagt til 2016-12-26 19:36:
Siterer Predator:
Siterer lanitech:Vi utvekslet nummer og uken etter gikk vi tur sammen. Den dag idag har vi møttes en del ganger, er ofte sammen og det ser meget lyst ut fremover (pun intende

You hit that?


Hahaha, I hit that
"Nemo me Impune Lacessit" - ("No one harrases me and gets away with it")
  • 0
Daaaamn Daniel.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Må alltid holde godt kjeft når en viss jente dras opp på byn, spesielt når jeg drikker meg i form på Vodka Batteries og White Russians med broren hennes.
  • 0
Siterer SirThomas:
Må alltid holde godt kjeft når en viss jente dras opp på byn, spesielt når jeg drikker meg i form på Vodka Batteries og White Russians med broren hennes.


#hook
  • 0
Siterer ElGamer:
#hook


Jeg spurte i hvert fall hun som inviterte meg ut, om vi skulle henge imorgen. Hos henne.
  • 0
Siterer SirThomas:
Siterer ElGamer:#hook

Jeg spurte i hvert fall hun som inviterte meg ut, om vi skulle henge imorgen. Hos henne.


Høres ut som du bare ska hente blyantspissern fordi du må nok gå dypt i dag
*MacGyver Theme*
Siterer Venom140:
Høres ut som du bare ska hente blyantspissern fordi du må nok gå dypt i dag


Finne frem den elektriske.
  • 0
Siterer ElGamer:
Finne frem den elektriske.


stolen?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Siterer ElGamer:Finne frem den elektriske.

stolen?



Just call The Cable Guy
*MacGyver Theme*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!