LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Off Topic

      Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

      Kjærlighetstråden


      Siterer Quinzel:
      Til dere som har kjæreste, tell me hvordan dere møttes^^


      Jeg og damene mine, høyre og venstre handa, har vært uadskillelige siden fødselen. Detaljene om hvordan vi møttes er derimot litt diffust.
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      Siterer Quinzel:
      Til dere som har kjæreste, tell me hvordan dere møttes^^


      Førsteåret på videregående i 04/05. Hadde mest kontakt i skoletiden, da vi bodde langt unna byen og hverandre. Hadde et av og på vennskap i noen år, fordi jeg hoppet av skolen for praksis/jobb og hun flyttet rundt. Mistet kontakten litt senere, fordi jeg isolerte meg fullstendig fra omverdenen i flere år, på grunn av ustabil psyke.
      Møttes tilfeldig i byen, i mai i fjor, og pratet noen minutter. I slutten av juni sendte jeg blomster uten navn. Et par dager senere fant hun ut hvem det var, og vi mimret en del via meldinger. Et besøk og en date senere var forholdet en greie.
      I går var det 7 måneder siden
      Siterer TK Art:
      I slutten av juni sendte jeg blomster uten navn. Et par dager senere fant hun ut hvem det var, og vi mimret en del via meldinger


      Damn, smooth.
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      Siterer TK Art:
      Siterer Quinzel:Til dere som har kjæreste, tell me hvordan dere møttes^^

      Førsteåret på videregående i 04/05. Hadde mest kontakt i skoletiden, da vi bodde langt unna byen og hverandre. Hadde et av og på vennskap i noen år, fordi jeg hoppet av skolen for praksis/jobb og hun flyttet rundt. Mistet kontakten litt senere, fordi jeg isolerte meg fullstendig fra omverdenen i flere år, på grunn av ustabil psyke.
      Møttes tilfeldig i byen, i mai i fjor, og pratet noen minutter. I slutten av juni sendte jeg blomster uten navn. Et par dager senere fant hun ut hvem det var, og vi mimret en del via meldinger. Et besøk og en date senere var forholdet en greie.
      I går var det 7 måneder siden


      Det var en fin historie Smooth move det med blomstrene, u made her hunt :p
      • 0
      • gnyg
      • gnyg
      På pub
      Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
      • 0
      Hun var ute på byen og feiret bursdagen sin med noen venniner. Jeg var ute med en kamerat. Vanligvis er hun veldig sjenert, men bursdagstequilaen hadde gitt motet et løft og hun gav meg noen smil.

      Etter hvert nærmet hun seg meg og ba meg om å danse. Jeg er ikke glad i å danse, men jeg ble med og en liten stund senere gikk vi. Nå bor hun her sammen med meg, fem år senere.
      • 0
      Siterer Quinzel:
      Til dere som har kjæreste, tell me hvordan dere møttes^^
      Siterer The Cookiemonster:
      Ikke egentlig kjæresten min, er singel. Nå kan noen med et seriøst svar ta over.

      Min store kjærlighet har alltid vært meg selv og vi møttes rundt den tiden jeg ble født. Vi har vært sammen i over 22 år nå and still going strong.
      Veni, Vidi, Dormivi
      Siterer Lt Mactawish:
      Min store kjærlighet har alltid vært meg selv og vi møttes rundt den tiden jeg ble født. Vi har vært sammen i over 22 år nå and still going strong.


      Awwww, det høres perf ut! Best partner ever. Får tro det varer livet ut.
      Siterer Quinzel:
      Awwww, det høres perf ut! Best partner ever. Får tro det varer livet ut.


      Er det i det hele tatt en måte å skilles på bortsett fra å skille kropp og sjel?
      Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
      • 0
      Siterer Quinzel:
      Bare wtf, "noe jeg vil gjøre med ei jente" = run!


      Ahahahha, jeg fniste godt av denne posten. Guys... *riste på hodet* Run, Forrest, Run!

      Siterer Quinzel:
      Til dere som har kjæreste, tell me hvordan dere møttes^^


      Insta.
      Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
      • 0
      Siterer Archana:
      Ahahahha, jeg fniste godt av denne posten. Guys... *riste på hodet* Run, Forrest, Run!


      He is blocked and long gone, for å si det mildt. Muhaha.

      Siterer Archana:
      Insta.


      Awww, det er cute!
      • 0
      En av mine ekser sa engang at jeg var grenseløst forelsket i meg selv og egne meninger. Hun kan ha hatt et poeng.

      Kjærlighet er en koselig ting. Liker å tro at det finnes noen der ute for alle. Egentlig er jeg en håpløs romantiker(Don't tell anyone)
      • 0
      Nååå folkens, leste noe om stjernetegn og hvordan personer i forskjellige stjernetegn er på kjærlighetsfronten, og jeg kjente meg så igjen i min:

      Væren (21. mars - 20. april)

      Du er lett å elske, men veldig utålmodig og full av nysgjerrighet. Dette gjør at du ofte har vanskeligheter for å slå deg til ro og er singel i lange perioder. Følelsesmessig er du veldig spontan, og har store behov for et forhold med mye romantikk og action.


      Så rart å lese da det forklarer meg godt. Hvilket stjernetegn er dere? Så skal jeg se om dette stemmer på flere av dere.
      (selv om jeg synes stjernetegn/horoskop er tull egentlig).
      • 0
      Siterer Quinzel:
      selv om jeg synes stjernetegn/horoskop er tull egentlig


      Puh.. Der ble jeg et øyeblikk litt engstelig..
      The gavel corrupts
      Siterer Marlboro Red:
      Puh.. Der ble jeg et øyeblikk litt engstelig..


      Haha, no worries!
      Jeg lurer på noe: hva ville dere at en jente skulle hatt på seg på en date? Altså første date. Ikke at jeg skal på date eller har noen planer om det siden jeg ikke driver med noen atm, men skulle den tiden komme igjen en gang så er det greit å vite hva som er fint.

      Jeg ville gått for noe sånt, fordi jeg synes det er megacomfy og jeg liker å vise bena http://bildr.no/view/MmRpbnQw
      • 0
      Gå naken, så slipper du å tenke på at det er kleint å velge feil plagg.
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      • 0
      Siterer Crazy Kraken:
      Gå naken, så slipper du å tenke på at det er kleint å velge feil plagg.


      Hah! Så guttene liker det altså? Blir mye oppmerksomhet fra andre også da.
      • 0
      Siterer Quinzel:
      Jeg lurer på noe: hva ville dere at en jente skulle hatt på seg på en date? Altså første date.


      Så lenge de ikke går kledd som et vandrende rave-party så skal de få gå med hva enn de føler for.
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      Siterer The Cookiemonster:
      Så lenge de ikke går kledd som et vandrende rave-party så skal de få gå med hva enn de føler for.


      Aww, kake, det var egentlig en fin kommentar. Så det er egentlig ikke så viktig hva hun bruker så lenge hun føler seg bra?
      • 0
      Siterer Quinzel:
      Hah! Så guttene liker det altså?


      Hvem vet? Tror ikke så mange har prøvd det før.

      Siterer The Cookiemonster:
      Så lenge de ikke går kledd som et vandrende rave-party så skal de få gå med hva enn de føler for.


      Enig.
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      Siterer Quinzel:
      Aww, kake, det var egentlig en fin kommentar. Så det er egentlig ikke så viktig hva hun bruker så lenge hun føler seg bra?


      Slenger på one-piece, forresten. Essensielt, ja. Jeg har ingen intensjon om å diktere hva andre går kledd med, som regel reagerer jeg hverken spesielt veldig negativt eller positivt til diverse antrekk uansett.
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      Siterer Crazy Kraken:
      Hvem vet? Tror ikke så mange har prøvd det før.


      Jo, kom nettopp på! Det datingshowet på tv, Adam møter Eva, da skal man date naken. Det er noe av det merkeligste jeg har sett på ever.

      Siterer The Cookiemonster:
      Slenger på one-piece, forresten. Essensielt, ja. Jeg har ingen intensjon om å diktere hva andre går kledd med, som regel reagerer jeg hverken spesielt veldig negativt eller positivt til diverse antrekk uansett


      Det er ekstremt godt å lese, kunne ikke bare alle menn tenkt sånn. Awesome, kake! Gutter som bryr seg om klær og at det er så sykt viktig uansett er bare noe av det rareste... Så godt å lese at noen ikke synes det er så viktig.
      • 0
      Siterer Quinzel:
      Hah! Så guttene liker det altså?


      Det vil jeg nesten se på som en selvfølgelighet
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      Siterer Quinzel:
      Jeg lurer på noe: hva ville dere at en jente skulle hatt på seg på en date? Altså første date.

      Det her er en sikker vinner for å sjarmere meg i senk. HOT!!
      http://imgur.com/gallery/AAIc8
      Veni, Vidi, Dormivi

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!