Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Kjærlighetstråden


Siterer Glorfindel:
Det vil jeg nesten se på som en selvfølgelighet


Men på første daten så er det vel litt kjedelig å få se alt før man blir ordentlig kjent eller? xD

Siterer Lt Mactawish:
Det her er en sikker vinner for å sjarmere meg i senk. HOT!!
http://imgur.com/gallery/AAIc8


Interessant, da vet man hva man skal ha på da man møter deg.
  • 0
Siterer Quinzel:
Det er ekstremt godt å lese, kunne ikke bare alle menn tenkt sånn. Awesome, kake! Gutter som bryr seg om klær og at det er så sykt viktig uansett er bare noe av det rareste... Så godt å lese at noen ikke synes det er så viktig.


I det store og det hele har det ikke så enormt å si om man ser bra ut i én outfit, for hvis man sitter der senere og tenker at "Shit, hun ser jo egentlig ikke spesielt bra ut i noe annet enn den outfiten", da har man et lite problem. Hvis du da også oppdager at du egentlig ikke synes den personen er noe spesielt, men at du bare ble begeistret for hvordan hun så ut med en spesiell outfit og masse sminke, da har du definitivt et problem
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
I det store og det hele har det ikke så enormt å si om man ser bra ut i én outfit, for hvis man sitter der senere og tenker at "Shit, hun ser jo egentlig ikke spesielt bra ut i noe annet enn den outfiten", da har man et lite problem.


Det er sant, good point.

Siterer The Cookiemonster:
Hvis du da også oppdager at du egentlig ikke synes den personen er noe spesielt, men at du bare ble begeistret for hvordan hun så ut med en spesiell outfit og masse sminke, da har du definitivt et problem


Haha, ja mildt sagt.

Tho jeg har opplevd dette to ganger, men det er ikke så rart tho, kan fortelle. Fordi jeg møtte to dudes som var i cosplay, så møtte jeg dem igjen på et annet con da dem ikke var i cosplay, og jeg kjente dem ikke igjen..

Han ene kom bort til meg og bare "Hei igjen! Nå er jeg normal igjen!", og jeg svarte bare "å ja, okei?" og tenkte hva er det med han her.. Men så klarte jeg å plassere han etter en stund, og han så helt annerledes ut uten cosplay. Og jeg syntes han var så kjekk i cosplay, og uten så ante jeg ikke hvem han var, haha. Heldigvis så ante ikke venninna mi heller hvem han var uten, så jeg er ikke helt bitch her xD

Og en annen som kom bort å pratet med meg og de jeg går med, han var så åpen, hyggelig og pratet som om vi kjente hverandre, jeg bare nikket med og trodde det var noen de andre kjente. Så da han gikk spurte jeg venninnen min om hun kjente han, men hun bare "det er jo han som cosplayet <insert karakternavn> på Desucon i fjor jo, som spurte om mobilnummeret mitt osv!", da husket jeg han fordi hun hater da gutter spør etter mobilnummeret hennes, haha. Men det var ganske flaut å ikke kjenne han igjen.. Der sto jeg skikkelig care til han, haha.

Men folk ser ofte skikkelig annerledes ut i cosplay enn uten, men ikke så rart det da. Alltid en snakkis på con det.

Opplevd det på jenter også, ei på spillexpo kom bort å ga meg klem og spurte hvordan det gikk osv, jeg ante ikke hvem det var, også har jeg liksom møtt henne tre ganger før det xD

http://m.quickmeme.com/img/77/77082c4aa8843f50663221aa5fd8ba2adbcb11c026460309b6a20c74ca1b6008.jpg
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!