Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Kjærlighetstråden


Jeg og hun jenta har faktisk blitt veldig gode venner Jeg var ute sammen med henne, og en veninne av henne og 2 kompiser av meg i dag. Vi snakket masse, gikk og hadde det hyggelig. Hun ga meg overaskende mange klemmer og kysset meg faktisk på kinnet
  • 0
Siterer cherrykitten:
Virkelig ikke stygt ment, men er dere veldig unge, eller bare virker det sånn?


Hva er "veldig ungt" da?

12? 16? 40?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Kanskje jeg tar feil, men det har nokk ikke med en fysisk alder men kanskje en mental alder ?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Men hvordan kan man vite sin egne mentale alder?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Jeg og hun jenta har faktisk blitt veldig gode venner Jeg var ute sammen med henne, og en veninne av henne og 2 kompiser av meg i dag. Vi snakket masse, gikk og hadde det hyggelig. Hun ga meg overaskende mange klemmer og kysset meg faktisk på kinnet


Hun som likte Rise Against og Red Jumpsuit? Grattis! Husk og hils fra Cherno og si at hun har en bra musikk-smak¨!
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Hun spurte ikke om din mentale alder, men om det bare virket som om dere var veldig unge.. Whatever. Alt under 16 er veldig ungt i mine øyne. (But thats just me)
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Vis du sikter til meg så virker det desverre bare sånn


Haha, sikter igrunn til de fleste som har skrevet noe her ;P
  • 0
De som er 19-17 er yngre, de 16-14 er unge, de 13-10 veldig unge, de 9-6 er små, de 5-0 er troll. Sånn ser jeg det i det minste ^^
  • 0
Siterer Shogunhr:
De som er 19-17 er yngre, de 16-14 er unge, de 13-10 veldig unge, de 9-6 er små, de 5-0 er troll. Sånn ser jeg det i det minste ^^


Whoopwhoop! Jeg er ikke innenfor noen av de!

Siterer cherrykitten:
Haha, sikter igrunn til de fleste som har skrevet noe her ;P


oh well
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer Shogunhr e som er 19-17 er yngre, de 16-14 er unge, de 13-10 veldig unge, de 9-6 er små, de 5-0 er troll. Sånn ser jeg det i det minste ^^

Whoopwhoop! Jeg er ikke innenfor noen av de!


Vel, fint for deg xD Gidder ikke tenke stort på de som er eldere, eller like gamle. De går under to ting: Awesome eller WTF!?
  • 0
Tror jeg går under en blanding Kommer vel ann på øyet som ser :3
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Gjør vi ikke alle det egentlig? En deilig dame for en er vel stygg som juling i noen andres øyne, men det er vel bare sånn det er.
  • 0
For mange ihvertfall Men tviler på at mange ser på f.eks Natalie Portman å tenker BLÆRH!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Hahaha, hva med Lady Gaga? xD
  • 0
Siterer Shogunhr:
Hahaha, hva med Lady Gaga? xD


Tror de fleste tenker BLÆRH da :3
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
HAHAHAHA xD Perfekt bilde også da
  • 0
.
Siterer RockFuzzEleven:
http://madelino.blogg.se/images/2010/lady-gaga-13_68391418.jpg


Koselig.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Shogunhr:
De som er 19-17 er yngre, de 16-14 er unge, de 13-10 veldig unge, de 9-6 er små, de 5-0 er troll. Sånn ser jeg det i det minste ^^


Øyyyy er 11. ikke mobb meg!!!!
Free EARL! Wait, EARL is free! Yeeei!
  • 0
Siterer Smoke_screen:
Citerer Shogunhr:
De som er 19-17 er yngre, de 16-14 er unge, de 13-10 veldig unge, de 9-6 er små, de 5-0 er troll. Sånn ser jeg det i det minste ^^


Øyyyy er 11. ikke mobb meg!!!!


No offence, men... GTFO

Neida
A drunk mans words are a sober man's thoughts
  • 0
Småtroll ^^ Neida, ikke noe dårlig med det, bare sånn det er.
  • 0
Woah jeg har 2 jenter på G, i do not know what to do.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
tricycle.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!