Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

WWE


One word: GOLDBERG!

Silence is gold! ihvertfall ofte når det kommer til wrestlere, fordi mange av de er eleeendige skuespillere
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
One word: GOLDBERG!


Søren at jeg ikke tenkte på han. Goldberg *clap clap* GoldBerg *clap clap* GOLDBERG! diridiririi.... Så fett fra fansa!!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Når begynner WM?
  • 0
På søndag rundt kl.2 om natten (mandag blir det vel) om jeg ikke tar helt feil...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
På søndag rundt kl.2 om natten (mandag blir det vel) om jeg ikke tar helt feil...


Da steames det på nett, ja?
  • 0
Yepyep! men anbefaler ikke akkuratt å streamet WM live med tanke på at det varer rundt 3timer uten reklamer...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
På søndag rundt kl.2 om natten (mandag blir det vel) om jeg ikke tar helt feil...
'


starter klokken tolv om jeg ikke tar feil. siden det er 4timer langt uten reklamer
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Vurderer faktisk sterkt å se WM live... Er jo i grunn det ene PPVet man bør se live da, hvis man skal se noen mener jeg.
Kept you waiting, huh?
  • 0
Velger å ikke se noen live! Når det kommer til sånne ting er jeg en liten kvalitet hore og lagg/dårlig kvalitet er ikke et option for meg pluss å være oppe til 3-5 :3
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
jeg så elimination chamber live in HD baby! så WM 26 live også det var myyye bedre stemning enn hvis du ser det etterpå, jeg og naboen vekte foreldrene mine når jack swagger vant mitb-matchen! det var gøy som faen!
We are one!
  • 0
Siterer maxyymum:
jeg så elimination chamber live in HD baby! så WM 26 live også det var myyye bedre stemning enn hvis du ser det etterpå, jeg og naboen vekte foreldrene mine når jack swagger vant mitb-matchen! det var gøy som faen!


Haha!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
noen som har predictions?
We are one!
  • 0
Vinnere i tjukk skrivt

Edge vs. Delrio - Edge
The Miz vs. Cena - Cena Eller så vinner Miz fordi Rock og Cena ender opp i en fight.
Triple H vs. Undertaker - Undertaker
Jerry Lawler vs. Michael Cole - Jerry Lawler
Randy Orton vs. CM Punk - Randy Orton
Rey Mysterio vs. Cody Rhodes - Rey Mysterio
Trish Stratus, Snooki, Morrison vs. Ziggler og Laycool - Trish Stratus, Snooki og Morrison
Sheamus vs. Daniel Bryan - Sheamus
Kane, Big Show, Santino Marella, Vladimir Kozlov vs. The Corre - The Corre

Enten leaver Rey Mysterio eller Triple H WWE på søndag, gjetter jeg. Og tror ikke de lar begge leave samme dag. Gjetter det blir HHH som leaver selvom jeg ikke ser bortifra at Rey leaver...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Fy faen. WM blir good. Skal kanskje se det live med noen dudes og dudettes. Blir herlig! Visst ikke blir det dagen etterpå.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Fy faen. WM blir good. Skal kanskje se det live med noen dudes og dudettes. Blir herlig! Visst ikke blir det dagen etterpå.
''

Vet! Fett!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Bare jeg som syns Raw var ekstremt bra denne uka? Ikke så mye wrestling, men promoene blew me away!

Mine WM-predictions:

Edge vs Alberto Del Rio - Del Rio(muligens etter innblanding av Christian)

The Miz vs John Cena - Litt usikker, men sier Cena, ettersom han har vunnet i hver eneste kamp han har vært i de siste fem WMene...

Triple H vs Undertaker - Undertaker, lett.

Jerry Lawler vs Michael Cole - Lawler kommer til å banke Cole gul og blå, med god hjelp av Stone Cold.

Randy Orton vs CM Punk - CM Punk, er ikke helt sikker, men har en følelse av at WWE er i ferd med å virkelig satse på Punk.

Rey Mysterio vs Cody Rhodes - Cody Rhodes, hvorfor fortsette å bygge opp en veteran som snart må gi seg uansett? Cody er fremtiden, la han vinne!

Trish Stratus, Snooki og John Morrison vs Dolph Ziggler og Laycool - JoMos team

Sheamus vs Daniel Bryan - Sheamus, selv om jeg håper på DB.

Kane, Big Show, Santino Marella og Vladimir Kozlov vs The Corre - The Corre
Kept you waiting, huh?
  • 0
Dump Truck said it.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Dump Truck said it.


Yup
  • 0
Siterer Dump Truck:
Randy Orton vs CM Punk - CM Punk, er ikke helt sikker, men har en følelse av at WWE er i ferd med å virkelig satse på Punk.



ganske eneig tipper CMPUNK har funnet et ny medlem som joiner.
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Siterer CrEngarde:
ganske eneig tipper CMPUNK har funnet et ny medlem som joiner.


Hvorfor har jeg en følelse av DiBiase?
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Jeg gleder meg SYKT til Sin Cara kommer inn nå snart
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Jeg gleder meg SYKT til Sin Cara kommer inn nå snart


Neste Raw *sikle sikle*
Kept you waiting, huh?
  • 0
Gotta love good ol' JR!

Siterer Jim Ross:
Lex Luger & DDP are here. Haven't seen Michael Cole but haven't looked in ladies room or tool closet.


Mrfhhh! gleder meg til å se hall of fame ihvertfall
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
hvor kan man se det?
We are one!
  • 0
Siterer maxyymum:
hvor kan man se det?


Internett.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!