Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

WWE


Ser litt ut som folka gleder seg mer til rawen etter WM enn selve maniaen? Er Dette sant?

Jeg gleder Meg myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
yyyyyyyyyyyyyyyyyyyye mer til WM enn rawen etter!! Hvorfor!!!??!!
We are one!
  • 0
Fordi WM er the awesome thing!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Rawen etter = Sin CAra . nuff said
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Oja

Litt rart men jeg gleder Meg mest til de matchene som ikke er for titler! Gleder Meg sykt til randy vs punk, og enda mer til Rhodes vs mysterio!

Men Hvor mange er det som egentlig Skal Se WM LIVE?
We are one!
  • 0
Siterer maxyymum:
Skal Se WM LIVE?


Bli vanskelig, siden vi har skole i morgen.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Tar ut flexi jeg
We are one!
  • 0
Gleder meg aldri til WM, det skuffer alltid på såpass mange måter at jeg ikke syntes det er verdt å glede seg til Kan ikke si jeg gleder meg noe spess til RAW heller, gleder meg til å se Sin Cara men jeg ser etter WM om jeg gleder meg til RAW
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer maxyymum:
Men Hvor mange er det som egentlig Skal Se WM LIVE?


Jeg skal, da er vi to! Satser på å få meg en 1-2 timers powernap før jeg må på skolen, og så får jeg bare helle i meg energidrikker for å holde meg våken... WM skal ses live!
Kept you waiting, huh?
  • 0
meh.... håper raw blir bedre..

Spoiler:WTF, GM ER EN CM-.-
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Tidenes dårligste WM
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Tidenes dårligste WM


why? har ikke sett det ferdig enda, er midt i CM punk vs. Orton kampen men sofar er det decent, ikke noe spesielt.. oh og bruk spoiler funksjonen just in case om du forklarer hvorfor du ikke likte det...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer Taxta:
Tidenes dårligste WM


Kødder du med meg? Jeg digga det jeg! Greit, det er ikke i nærheten av den beste, men jeg syns da hele greia var veldig underholdende.

Star-rating:

Edge vs Alberto Del Rio: Spoiler:***

Cody Rhodes vs Rey Mysterio: Spoiler:*** 1/2

The Corre vs Kane, Big Show, Santino Marella og Spoiler:Kofi Kingston: *

Randy Orton vs CM Punk: Spoiler:****

John Morrison, Trish Stratus og Snooki vs Dolph Ziggler og LayCool: Spoiler:**

Michael Cole vs Jerry Lawler: Spoiler:** 1/2

The Undertaker vs Triple H: Spoiler:***** (Holy shit!)

The Miz vs John Cena: Spoiler:****
Kept you waiting, huh?
  • 0
Wrestlemania var midt på tre. Ikke i nærheten av best, men ok. Likte virkelig kampen mellom Taker og Triple H. To legender absolutt!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
WM var som sakt decent.. UT vs. HHH var klart best, muligens en av de beste kampene jeg har sett.. ellers var det helt greit, ingen av de andre kampene sto ut noe spesielt.. Spoiler:lurer deimot på hva som skjer med HHH og hva som skjer med Cena vs Rock feudden..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Ligger Undertaker vs Triple H på youtube? Link anyone?
  • 0
Spoiler:
Skuffet... jeg hadde egentlig ikke såå store forventninger til WM, men når the rock kommer inn på starten og begynner og si at det vil bli ``the most memorable Wrestlemania ever!`` blir jeg litt sur når det er laaangt under mine forventninger! Matchen jeg gleda meg nest mest til ble canceled! gleda meg sykt til og se Sheamus i action!

Cody rhodes vs Rey mysterio var like bra som jeg håpet, delt på to!
WWE må seriøst skjerpe seg! Cody rhodes er så awesome som han er nå! nice når han slo Rey i trynet med Knee-bracen! ivertfall vant cody da, det var bra! Cody er the future!

Score: 8/10

Jeg synes WWE burde slutte og støtte seg sånn til legendene! la de unge og nye få nice matcher, sånn at det blir laget nye legender. De gamle legendene lever ikke for alltid! den eneste matchen som var WM-kvalitet(+mer) var Triple H og undertaker,og den var helt syk! likte spesielt endingen! der ser du! den matchen var bra, men det var bare future Hall of famere i den!

Score: 10/10 Perfekt match!

Snooki-matchen var helt forferdelig! synn på dolph og JoMo som måtte være med på en sånn crappy match! Snookis finnisher var litt kul da!

Score: 5/10

The corre mot San-kof-kane-show var kveldens værste match! Entrancen dems varte lengre enn selve matchen! Nuff said!

Score:3/10

De to andre matchene(WHC og WWEC) tørr jeg ikke si noe om på grunn av at streamen lagga når de matchene var, men så at The rock owna John Cena! AAAAAAWWWWWEEEEEESSSSSOOOOOMMMMEEEEE!!!!

Kveldens høydepunkt: Undertaker mot HHH. Når jeg fikk hakeslepp av og se de begge ligge på bakken, og når undertaker så ut som han var død! sykt bra jobbet Undertaker og HHH, dere reddet dagen!


Wrestlemania 27 Score: 7/10
We are one!
  • 0
Us matchen ble ikke cancled. Den ble dark match
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Siterer CrEngarde:
Us matchen ble ikke cancled. Den ble dark match


På en måte ble den jo cancela... Det ble jo gjort om til en Battle Royal dark match ><
Kept you waiting, huh?
  • 0
Mener det var Us champ etterfulgt av Battleroyal som sheamus også vant
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Nå var det jo Great Khali som vant den da... Men ellers er jeg enig.
Kept you waiting, huh?
  • 0
Da har jeg fått sett meg Hall of Fame og Tough enough.

Hall of fame var som alltid awesome!
Tough Enough var også meget kult, blir ihvertfall noe jeg kommer til å se på hver uke og er absolutt et bedre programm iforhold til NXT. Venter til neste uke før jeg finner ut hvem jeg heier på osv.

men anbefaler det absolutt det gjør jeg.

Ser raw nå, kommer med noen kommentarer ovenfor det senere...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Ser også raw nå!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
RAW:

Spoiler:hoooly fucking shit! Først og fremst, virker ikke som HHH skal forlate WWE så takk gud for det! Sin Cara debut var awesome! synd at det (fuckings syke) første hoppet inn i ringen failet litt. Cena vs. The Rock på WM 28! OMFG! Jeg skal faen se om jeg for biletter til det, har noen kompiser som har lyst å dra på WM så skal gjøre alt jeg kan for å komme meg til WM28.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Spoiler:Hva skjedde med deg a NewAge? En helt ny side!? Sweet...! Er enig med deg da! Sin Cara eide også. Som sagt hoppet inn til ringen faila litt... But who cares!!!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Hva skjedde med deg a NewAge? En helt ny side!?


what?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!