Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

WWE


Siterer NewAge:
what?


hoooly fucking shit!

Ikke ofte jeg hører det fra deg!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
ikke når det kommer til wrestling ihvertfall Men vis du har merket det her på forumet er det nokk drømmematchupen min så at det faktisk skal skje og at jeg kan være der got me a tiny bit exited pluss at jeg skrev det direkte etter raw :3
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
jeg skrev det direkte etter raw :3


Forklarer alt! :L
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
må seriøst begynne og spare til biletter til miami og WM ass! PS3 og PVR kan vente
We are one!
  • 0
Siterer maxyymum:
PVR kan vente


let me know! Vurderer sterkt å selge min!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer maxyymum:
PVR kan vente


let me know! Vurderer sterkt å selge min!


im letting u know

SPOILER:

WOW sin cara er AMAZING! Gleder meg sykt til og se mer fra han!
We are one!
  • 0
@max: Vi har en real spoiler funskjon..
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
vet, glemte den
We are one!
  • 0
NXT er et latterlig program, man "kaster" bort 1 time av livet sitt hver gang. Sååååå det anbefales ikke...
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
enig ass.
We are one!
  • 0
Jeg og ass. NXT suger ass. Da foretrekker jeg Tough Enough ass!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
ja ass
We are one!
  • 0
Fy ass! Ass,ass,ass,ass, ASS, ass. Ble mye!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
hater når folk bruker det ordet. så liker å påpeke når folk faktisk bruker det
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Hahaha, ta en titt på Tough Enough. Seriøst, TA EN TITT PÅ TOUGH ENOUGH! Hvordan i svarte huleste WWE kan kjøre disse to showene samtidig er beyond me. På den ene siden har vi et originalt, interessant, seriøst, og ikke minst underholdende reality-show(TE), mens på den andre siden har vi et latterlig dårlig, kjedelig, skamfult unnskyldning for et wannabe-reality-show, som ikke en gang kommentatorene liker. Hva faen? Hvordan kan WWE tro at NOEN i det hele tatt vil se NXT? I really don't get it....
Kept you waiting, huh?
  • 0
How? Fordi han sa "Nobody pushes Zack Ryder bro! Zack Ryder don't get pushed!" ?
Kept you waiting, huh?
  • 0
nei! på slutten: and soon you all will know that!
We are one!
  • 0
Han brukte sprettert!?
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer CrEngarde:
sincara er en flopp.
http://www.youtube.com/watch?v=wpxO3Dl1cIE&feature=player_e
mbedded#at=34


Vedder på at det var bare den ene gangen, for at det skulle se imponerende ut. Har du sett hvor høyt det er over top ropet el? Umulig å hoppe inn der fra bakken uansett...
Kept you waiting, huh?
  • 0
jamen han faila i tilleg.
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Det siste hoppet han gjør fra turnbucklen er imponerende i seg selv når du ser hvor høyt han kommer. Ingen kan stupe over top ropet og ting som dette gjør WWE ganske ofte så det er ikke noe å bry seg om...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
ikke beskytt sin cara sånn der! hvis man skal først gjøre noen, gjør det real!

Siterer black and yellow: everything i do, i do it real!
We are one!
  • 0
Det er en del av imaget hans, og det ser awesome ut. Wrestling er heller ikke real, det er illusjonen av at det virker ekte som gjør det gøy, samme med enterancen hans. Selv syntes jeg selvom han failet litt første gang at enterancen er en av de mest kreative WWE har hatt. Er lei av det samme gamle, enten springer personen frem og tilbake som Jeff Hardy/Rey Mysterio eller så poser de på rampen som edge/batista eller så går de bare ned og high fiver folk etc. (pluss den super originale motorvehicle enterencen som både Eddie Guerrero, Undertaker, JBL og Del Rio bruker...) Selv om han bruker trampoline skal han ha for at det er noe originalt og spennende..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!