Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

WWE


Dessuten så var det ikke han som faila den første gangen, det var de som satte ut trampolina. Crewet som gjorde det satte den altfor nærme ringen, så Cara kom ikke høyt nok, og hektet dermed foten på det øverste tauet.

Source: http://nodq.com/wwe/304109304.shtml
Kept you waiting, huh?
  • 0
Han ei for det!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Wrestling er ikke ekte
Please unicorn, eat chocolate with me
  • 0
Siterer Polen Shot v4:
Wrestling er ikke ekte


Jo.
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
Siterer Polen Shot v4:
http://www.youtube.com/watch?v=bdX92_596i4


please hold deg vekke fra denne tråden.

Alle vet at WWE ikke er ekte og ingen bryr seg. kthnxbye.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer Polen Shot v4:
Wrestling er ikke ekte

Og du er en jævla idiot. Nå som vi er ferdig med det åpenbare, kan du finne noe annet å bruke tida di på?
Kept you waiting, huh?
  • 0
Du er ikke noen vellykket troll. Du er bare en taper, som ikke har noe bedre å gjøre i livet. Seriøst. Makan til idiot skal man lete lenge etter. Mislykket abort vil jeg si.
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
Njåå, vil tro jeg var et vellykket troll når jeg greide å tenne pluggene deres så lett! *does the troll dance*
Please unicorn, eat chocolate with me
  • 0
Gratulerer, du har ikke noe liv. Vil du ha kake?
Kept you waiting, huh?
  • 0
Ja takk!
Please unicorn, eat chocolate with me
  • 0
Siterer Polen Shot v4:
Ja takk!


Værsågod! Nå, stikk!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Nå, stikk!


Velkommen etter Han ble bannet i en måned :3
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Psv4 var ikke ps
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Skulle ønske Kurt Angle kom til WWE igjenn... Det hadde vært noe perfekt med han i WWE nå imo.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
RawSpoiler:EDGE ?!
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Spoiler poiler:Det med Edge var shit! MEN SIN CARA!!!!! Han eide hardt! Å 1. contender kampen hadde vært bedre med 6 -10 stykker og uten Truth, men han gjorde det sånn nogenlunde i denne kampen!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Spoiler:daaaakar edge hva skjer med whc nå? og WTF! R-truth 1. contender! Går fra og være jobber til 1. contender på en dag! stygt!
We are one!
  • 0
Hva skjedde med Edge?
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
@Maximum: Spoiler: WHC blir vacated og så blir det delrio mot en annen (sikkert christian) på extreme rules. Men du skal ikke ser bortifra at edge ikke retire. "The ultimate opportunist" Pluss at mange andre fortsatt er i WWE selvom doktorene sier at de bør retire. Men om han faktisk slutter (som jeg er meget sikker på) får vi nokk vite alt på smackdown..

Siterer Enable:
Hva skjedde med Edge?


Sjekk ut wiki siden til Edge. Det står alt under 2011..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Er det en del av storylinen? Eller er han faktisk syk?
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
Det er vel mer sideeffects fra når han knakk ryggen etter hva jeg forstår. Og han snakket om at han har hatt mye vondt og av og til mister følelsen i hånda/armen (?) så det virker jo seriøst.

Jeg syntes det er litt for seriøst å kødde med men jeg ser ikke bort ifra at det bare kan være WWE som prøver å være smarte for en gang skyld..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
SmackdownSpoiler:da HHH Kom så begynte jeg og gråte... Edge<3
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Jeg lo. Neida!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!