Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

WWE


det var en smakfull episode av smackdown
Ps3!
  • 0
Heisann alle WWE fans.. Er det noen her som er intressert i å joine ett såkalt e-fed?

Veit du ikke hva E-fed er? Vel la meg forklare...

For ca 3 år siden ble det startet ett wrestling e-fed på nettby, nemlig PWNB, rett å slett for morro skyld for wrestlingintresserte... Hva er så dette? La meg sitere hovedmannen bak dette..
---
Pro Wrestling Nettby Brand

Ukentlig Show: PWNB Warfare
Showdag: Fredager og Lørdager - Kampoppsett legges ut på mandager.

TITLER I PWNB:
PWNB Heavyweight Championship
PWNB Norwegian Championship
PWNB Hardcore Championship
PWNB Tag-Team Championship

HVA ER PWNB?
PWNB er et såkalt "e-fed", et rollespill basert på wrestling. Dette rollespillet fungerer slikt at alle deltagerne har en karakter, og karakterne konkurrerer mot hverandre som om det skulle være et ekte wrestlingfirma. Konkurrentene feuder mot hverandre i form av promoer de skriver hver uke i kamptråder som PWNBs "General Manager" setter opp. General Manager skriver også resultater og nyheter som brukerne bruker i sine promoer.

HISTORIE:
Vinteren 2007 ble Pro Wrestling Nettby Brand startet på nettstedet Nettby. PWNB ble startet av en gjeng wrestlinginteresserte mennesker som så på muligheten til et wrestlingrollespill, utelukkende for moro skyld.

I løpet av et par måneder utviklet PWNB seg drastisk. "Test" tok over ansvaret for gruppa, flyttet hele PWNB inn i en egen gruppe og "revolusjonerte" PWNB. Det hele ble brått mer seriøst, med oppsett som inkluderte ukentlige shows, PPVs, nyheter...you name it. Over nesten tre år hadde vi en fast gruppe med ivrige deltagere som var svært aktive. Disse personene, ispedd personer som kom og gikk i løpet av de tre årene gjorde sitt til at interessen for PWNB ble holdt oppe.

Høsten 2010 kom nyheten om at Nettby skulle legges ned, noe som bidro til at PWNB skulle forandres. Det ble avgjort at PWNB skulle flyttes inn i en eget forum, for at PWNB skulle kunne fortsette som rollespill. Hele PWNB ble regelrett startet på nytt. I stedet for å bruke ekte karakterer fikk alle deltagerne nå muligheten til å bygge opp en helt ny karakter, fritt etter hvordan man ville ha den. Og det er nettopp det vi forsøker på i disse dager.

Hovedpoenget for PWNB har alltid vært å ha det gøy, leve ut sin wrestlinginteresse gjennom en karakter. PWNB er bygd opp for at folk skal trives med det de drives med. Likevel, for at PWNB skal kunne overleve er vi avhengig av folk som har interesse for å være med på dette, være aktive og kreative i sin promoskrivning. For er det noe vi har erfart i løpet av årene vi har holdt på med dette er at aktivitet = interesse!

Som allerede nevnt, PWNB forsøker nå å skape noe helt nytt. Om vi vil lykkes? Tiden vil vise.
---
Kan også legge ved reglene og retningslinjene for dette opplegget..
----
REGLER OG RETNINGSLINJER

KRAV TIL GENERAL MANAGER
-Kampoppsett ute senest Mandag 00:00
-Resultater ute senest Lørdag 22:00
-Kreative kampoppsett.
-Belønning til de mest aktive i form av tittelmuligheter, gode feuder og lignende

KRAV TIL DEG SOM WRESTLER
-Minst to promoer i uka, helst en før og en etter resultatene. Alt utenom dette er naturligvis positivt.
-Får du en periode du ikke kan være aktiv, send en melding til General Manager. Helst i GOD tid!
-Skriver du ikke en eneste promo i løpet av en uke uten å gi beskjed til GM mister du plassen på kampkortet. Vil du ha den tilbake uka etter, gi beskjed.

RETNINGSLINJER FOR PROMOSKRIVING
Promoskrivingen i PWNB inneholder svært få begrensninger. Du har i realiteten mye spillerom for å være kreativ, men noen enkle regler skal holdes:

-Hold deg til din egen feud så mye det lar seg gjøre.
-Ikke gå på personangrep mot folk utenom karakter.
-Ikke overdriv tegn som !, ? osv.
-Angrep på reportere i Promoer holder vi oss for gode til.
-Bruk av narkotiske stoffer i promoer likeså.

HVEM VINNER KAMPER?
De som er mest aktive inne på forumet, både når det gjelder innlogging, promoaktivitet og kvaliteten på promoene får naturligvis fordeler når det gjelder eventuelle tittelsjanser og gode feuder. Det viktigste er uansett aktivitet, og aktivitet og interesse går alltid foran kvalitet. Kan du kopiere begge deler er det et pluss, men så lenge man er aktive så øker man sine muligheter i PWNB.

Det viktigste er uansett å ha det moro!
----

Nå har vi altså åpnet dørene igjen for nye medlemmer så hvis dette er av intresse for noen så send meg en pm..
  • 0
Kan ikke si jeg er noe spesielt interessert, det virker spennende men desverre ikke noe jeg ville brukt tid på. Men ville det ikke vært en fordel å legge ut linken til forumet? Eller er det ikke satt opp enda?

Derimot ville jeg vært interresert i noe lignende hvor istedenfor at kampene ble avgjordt på hvem som er aktive på forumet så ville du heller lagd karakteren din og spilt kampene online på WWE SvR2011...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Ohh andre enn meg som syntes det var morsomt når edge hadde tale at han både røpte at WWE er fake og at smackdown er pre recorded

Smilte godt da Synd at han må legge opp siden han er/var favoritten min i WWE atm.. christian sin karakter er uheldivis ikke sterk nokk for meg til å bli 100% fan enda.. Men håper det kommer fort..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Kan ikke si jeg er noe spesielt interessert, det virker spennende men desverre ikke noe jeg ville brukt tid på. Men ville det ikke vært en fordel å legge ut linken til forumet? Eller er det ikke satt opp enda?

Derimot ville jeg vært interresert i noe lignende hvor istedenfor at kampene ble avgjordt på hvem som er aktive på forumet så ville du heller lagd karakteren din og spilt kampene online på WWE SvR2011...


2nd that!
Angående forslaget til slowmoflow stiller jeg meg skeptisk. Virker litt stress. I tillegg tror jeg ikke vi hadde fått lov til å ha det på GR, med mindre noen hadde opprettet en egen tråd for det...
Kept you waiting, huh?
  • 0
Virker som et ok forslag. Ikke mer enn det!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Hele greia er allerede oppe men forumet er dessverre lukket..
Vi har holdt på rundt 20 uker nå og aktivitets-nivået er absolutt ikke til å klage på, grunnen til at vi nå åpner dørene igjen er fordi vi rett å slett trenger nytt blod..

Hva er det som virker stress med dette Dump Truck? Eneste kravet du har er å levere en skriftlig promo før kamp-referatet kommer og en etter.. Det er ingen grense på hvor kort eller lang de bør være bare poenget ditt kommer frem..

Kan høre med mannen bak dette om vi kan eventuellt åpne forumet så dere kan få se hva det går i...
  • 0
Hmm, leste gjennom posten en gang til, kanskje dette ikke er en så dårlig idè likevel... Tror kanskje jeg lager meg en midlertidig bruker for å se hvordan det fungerer, tar dere livet av meg da?
Kept you waiting, huh?
  • 0
Vi har nå åpna forumet vårt så føl dere velkomne til å sjekke ut greia.. Tror dere skjønner greia litt bedre når dere ser hvordan vi skriver mot hverandre...

pwnb.diskusjoner.com

Dump Truck - Midlertidlig bruker?
  • 0
Drit i det jeg sa, skulle sjekke hvordan det var, siden jeg ikke fikk lest noen av trådene uten å være medlem, men så så jeg at man ikke kunne bli medlem uten invite.
Men etter at dere åpnet nettsiden for andre sjekka jeg den ut og det ser faktisk litt interessant ut. Var først ikke veldig interessert, for jeg trodde man måtte "spille" karakterer som allerede fantes(Matt Striker, Gregory Helms etc...), siden det var kun det som kom opp da jeg googla pwnb. Men sånn er det jo heldigvis ikke mer, så du skal ikke se bort i fra at jeg joiner!
Kept you waiting, huh?
  • 0
Først å fremst! Hvorfor så lite reaksjon på at r-truth er 1. contender!! det er jo stykt!

Siterer slowmoflow:
Heisann alle WWE fans.. Er det noen her som er intressert i å joine ett såkalt e-fed?

Veit du ikke hva E-fed er? Vel la meg forklare...

For ca 3 år siden ble det startet ett wrestling e-fed på nettby, nemlig PWNB, rett å slett for morro skyld for wrestlingintresserte... Hva er så dette? La meg sitere hovedmannen bak dette..
---
Pro Wrestling Nettby Brand

Ukentlig Show: PWNB Warfare
Showdag: Fredager og Lørdager - Kampoppsett legges ut på mandager.

TITLER I PWNB:
PWNB Heavyweight Championship
PWNB Norwegian Championship
PWNB Hardcore Championship
PWNB Tag-Team Championship

HVA ER PWNB?
PWNB er et såkalt "e-fed", et rollespill basert på wrestling. Dette rollespillet fungerer slikt at alle deltagerne har en karakter, og karakterne konkurrerer mot hverandre som om det skulle være et ekte wrestlingfirma. Konkurrentene feuder mot hverandre i form av promoer de skriver hver uke i kamptråder som PWNBs "General Manager" setter opp. General Manager skriver også resultater og nyheter som brukerne bruker i sine promoer.

HISTORIE:
Vinteren 2007 ble Pro Wrestling Nettby Brand startet på nettstedet Nettby. PWNB ble startet av en gjeng wrestlinginteresserte mennesker som så på muligheten til et wrestlingrollespill, utelukkende for moro skyld.

I løpet av et par måneder utviklet PWNB seg drastisk. "Test" tok over ansvaret for gruppa, flyttet hele PWNB inn i en egen gruppe og "revolusjonerte" PWNB. Det hele ble brått mer seriøst, med oppsett som inkluderte ukentlige shows, PPVs, nyheter...you name it. Over nesten tre år hadde vi en fast gruppe med ivrige deltagere som var svært aktive. Disse personene, ispedd personer som kom og gikk i løpet av de tre årene gjorde sitt til at interessen for PWNB ble holdt oppe.

Høsten 2010 kom nyheten om at Nettby skulle legges ned, noe som bidro til at PWNB skulle forandres. Det ble avgjort at PWNB skulle flyttes inn i en eget forum, for at PWNB skulle kunne fortsette som rollespill. Hele PWNB ble regelrett startet på nytt. I stedet for å bruke ekte karakterer fikk alle deltagerne nå muligheten til å bygge opp en helt ny karakter, fritt etter hvordan man ville ha den. Og det er nettopp det vi forsøker på i disse dager.

Hovedpoenget for PWNB har alltid vært å ha det gøy, leve ut sin wrestlinginteresse gjennom en karakter. PWNB er bygd opp for at folk skal trives med det de drives med. Likevel, for at PWNB skal kunne overleve er vi avhengig av folk som har interesse for å være med på dette, være aktive og kreative i sin promoskrivning. For er det noe vi har erfart i løpet av årene vi har holdt på med dette er at aktivitet = interesse!

Som allerede nevnt, PWNB forsøker nå å skape noe helt nytt. Om vi vil lykkes? Tiden vil vise.
---
Kan også legge ved reglene og retningslinjene for dette opplegget..
----
REGLER OG RETNINGSLINJER

KRAV TIL GENERAL MANAGER
-Kampoppsett ute senest Mandag 00:00
-Resultater ute senest Lørdag 22:00
-Kreative kampoppsett.
-Belønning til de mest aktive i form av tittelmuligheter, gode feuder og lignende

KRAV TIL DEG SOM WRESTLER
-Minst to promoer i uka, helst en før og en etter resultatene. Alt utenom dette er naturligvis positivt.
-Får du en periode du ikke kan være aktiv, send en melding til General Manager. Helst i GOD tid!
-Skriver du ikke en eneste promo i løpet av en uke uten å gi beskjed til GM mister du plassen på kampkortet. Vil du ha den tilbake uka etter, gi beskjed.

RETNINGSLINJER FOR PROMOSKRIVING
Promoskrivingen i PWNB inneholder svært få begrensninger. Du har i realiteten mye spillerom for å være kreativ, men noen enkle regler skal holdes:

-Hold deg til din egen feud så mye det lar seg gjøre.
-Ikke gå på personangrep mot folk utenom karakter.
-Ikke overdriv tegn som !, ? osv.
-Angrep på reportere i Promoer holder vi oss for gode til.
-Bruk av narkotiske stoffer i promoer likeså.

HVEM VINNER KAMPER?
De som er mest aktive inne på forumet, både når det gjelder innlogging, promoaktivitet og kvaliteten på promoene får naturligvis fordeler når det gjelder eventuelle tittelsjanser og gode feuder. Det viktigste er uansett aktivitet, og aktivitet og interesse går alltid foran kvalitet. Kan du kopiere begge deler er det et pluss, men så lenge man er aktive så øker man sine muligheter i PWNB.

Det viktigste er uansett å ha det moro!
----

Nå har vi altså åpnet dørene igjen for nye medlemmer så hvis dette er av intresse for noen så send meg en pm..


et spørsmål: fåregår alt dette på nettet, eller er det på "EKTE" også? lurer pga at det står hvor showene er, feks: Vikingskipet, hamar 22.00
We are one!
  • 0
Siterer Dump Truck:
Var først ikke veldig interessert, for jeg trodde man måtte "spille" karakterer som allerede fantes(Matt Striker, Gregory Helms etc...), siden det var kun det som kom opp da jeg googla pwnb. Men sånn er det jo heldigvis ikke mer, så du skal ikke se bort i fra at jeg joiner!


Ahh... Ja det var slik det var tidligere, men når nettby ble nedlagt fant vi ut at vi skulle prøve no nytt og dermed ble det egne karakterer som du bygger opp helt selv fra bunn av...

Siterer maxyymum:
et spørsmål: fåregår alt dette på nettet, eller er det på "EKTE" også? lurer pga at det står hvor showene er, feks: Vikingskipet, hamar 22.00


Dette er rett å slett fordi det er ett norskt E-fed... Alt foregår på nettet og dette kunne vært hvilke som helst byer, men så lenge vi er ett norsk e-fed som sagt har vi valgt å "reise" rundt i norge...
  • 0
Sjekket siden, virket ikke å veldig spennende siden jeg ikke fikk lagd meg bruker!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Sommerstad97 - Så du tror dette kunne være no for deg? Det er lukket registrering av den simple grunn å slippe useriøse folk.. Men hvis du føler dette kunne vært no ta gjerne kontakt med TEST på forumet.. Det er sjefen bak dette..
  • 0
Okei, skal ta meg en prat med han!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
OH MAI FUCKING GAAWD!!! Jeg har netopp sett ferdig RAW fra mandag (har vært bortreist...) R-truth - JoMo promoen/kampen er noe av det værste jeg har sett! Beste med det var truth going heel! Hele Sir. MC greia var flaut for hele WWE...

worst raw in a while!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Synes raw var bra jeg!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Er helt enig med NewAge, hele SIR kroningen til Michael Cole kunne de spart seg for, så ikke ut til at publikum likte det no særlig heller.. Eneste positive som kom ut ifra Truth-Morrison promoen var at Morrison nå er no.1. contender, på tide WWE satset mer på han, men tror nok tittelen går til Cena på Extreme Rules, og mens jeg er innpå Cena.. Artig at Sin Cara teamet med John Cena, bare etter en kamp teamer han med den "største" stjernen allerede så dette går absolutt riktig vei, gi han en feud mot Mysterio og jeg er happy-happy.. Ellers hva kan man si, den mystiske ny-signeringen MÅ være Awesome Kong, eller Kharma som hu visstnok skal hete i WWE, hva WWE tenker med å ta inn en slik "diva" forstår jeg ikke helt, men vi får vente å se hva som skjer.. Som NewAge skrev, verste RAW på en god stund...
  • 0
Nei Awesome Kong kan holde seg borte fra WWE for min del. De tar alltid inn en eller annen "dominerende" diva (beth pheonix) som dominerer i diva delen mot en eller annen random diva helt til de faller bort igjen.. Skal WWE satse på divaer bør de faenmeg få Mickie James, Stacy Kiebler, Lita og muligens trish stratus tilbake (selv om å få trish til å wrestle fulltime ville vært noe usannsynlig ? )

Jeg vil enten se en Sin Cara - Mysterio fued eller et Mysterio/Sin Cara tag team.. Noe må de gjøre sammen før Mysterio ender opp med å retire som umulig kan være lenge til...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Er jo draft på manda da
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Eneste jeg husker fra Raw var R-Truth/JoMo-saken, Cole-kroningen og Cena/Sin Cara vs Miz/Riley... Og ut i fra det syns jeg Raw saug. Hardt.
Men jeg syns egentlig ikke R-Truths sitt heel turn var så ille jeg. Joda, det var VELDIG overdrevet, men jeg likte det. Den var altfor langdryg, men untatt det syntes jeg det var underholdende, og jeg syns folk overdriver når de snakker om Morrison på micen. Han er uten tvil ingen Cena, CM Punk eller Miz, men han klarer seg greit, og jeg syns ikke promoen hans med Truth var så ille som alle skal ha det til.

Cole-greia var ekkel og unødvendig, Tag Matchen var helt ok, men jeg får litt vondt når jeg ser Sin Cara botche så mye... Han er helt utrolig i ringen, men han virker så ivrig etter å gjøre de mest crazy tingene, at han ender opp med å gjøre feil fordi han haster seg sånn. Hvis han bare roer seg ned litt og vender seg til WWEs type wrestling ser jeg en god fremtid for han.

Men ja, draft på Mandag? Hva tror folket? Selv tror jeg Randy Orton, Evan Bourne, William Regal, Daniel Bryan og Ted Dibiase går til Smackdown, mens Jack Swagger, Drew McIntyre, Kane og kanskje noen Low-Carders som Trent Barretta, Curt Hawkins og Chris Masters kommer til Raw.

I tillegg til dette har jeg hørt at WWE kommer til å sparke en god del Low-Carders snart, har dere noen tanker om det? Selv tror og håper jeg at de sparker Uso-brødrene, Alicia Fox, JTG, Yoshi Tatsu og Primo får fyken, samtidig som jeg frykter sterkt for fremtidene til Evan Bourne, Zack Ryder, Curt Hawkins og Trent Baretta, dessverre.
Kept you waiting, huh?
  • 0
Siterer Dump Truck:
Evan Bourne



han er jo fav bant mange så jeg tviler litt på han
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Siterer Dump Truck:
og jeg syns folk overdriver når de snakker om Morrison på micen. Han er uten tvil ingen Cena, CM Punk eller Miz, men han klarer seg greit, og jeg syns ikke promoen hans med Truth var så ille som alle skal ha det til.



Se det på ny, its bææææææd

Hver gang morrison er på miccen er det som å se en dårlig skuespiller snakke... Det virker nesten som om det er en blanding av nerver og at han er overivrig.. Enten det eller så er det bare sånn han er og vis det er sånn han er for jeg litt vondt inni meg Han har masse support fra WWEuniverse men det virker ikke som om han klarer å bruke det til sin fordel... (som cena, punk og miz som du nevnte...)

Tror medlemmer fra NewNexus/The corre bytter over.. jeg håper ihvertfall det.. Hadde også vært kult om det kom noen tilbake i draften som en suprise (Angleplease :3)
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Hver gang morrison er på miccen er det som å se en dårlig skuespiller snakke... Det virker nesten som om det er en blanding av nerver og at han er overivrig.. Enten det eller så er det bare sånn han er og vis det er sånn han er for jeg litt vondt inni meg Han har masse support fra WWEuniverse men det virker ikke som om han klarer å bruke det til sin fordel... (som cena, punk og miz som du nevnte...)


Øhhhh, okei....
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Øhhhh, okei....


var det noe galt med det?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!