Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

WWE


JA maxyymum
Ps3!
  • 0
Extreme rules FTW! Gleder meg, men håper som i fjor at det blir en kamp utover det vanlige. Tenker selvfølgelig på Sheamus vs Triple H. Som deretter førte til at vi fikk se en legendarisk kamp på WM27!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Triple H og Rey Mysterio er mine favoritter akkurat nå!
  • 0
Seriøst trymi? Jaja, lov å tro det å!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Dude, du er klar over at Extreme Rules er etter Wrestlemania? Det var det i fjor også, tror du har messa opp rekkefølgen...
Kept you waiting, huh?
  • 0
Ja, begynnte og lure litt nå ja...
We are one!
  • 0
HMM Gleder meg til Extreme Rules jeg å. Men håper det blir litt action i den
michael coel and jack swagger vs jerry the king lawler and JR MATCHEN
Ps3!
  • 0
Siterer Dump Truck:
Dude, du er klar over at Extreme Rules er etter Wrestlemania? Det var det i fjor også, tror du har messa opp rekkefølgen...

Hva? Triple H er jo fillern meg et monster! Og Rey Mysterio er jo en flyver! Men nå kommer det jo en som kan utforde Rey litt da, Sin Cara kommer til WWE!
  • 0
Siterer 007trymi:
Hva? Triple H er jo fillern meg et monster! Og Rey Mysterio er jo en flyver! Men nå kommer det jo en som kan utforde Rey litt da, Sin Cara kommer til WWE!


Han har kommet, faktisk.
  • 0
Siterer 007trymi:
Citerer Dump Truck ude, du er klar over at Extreme Rules er etter Wrestlemania? Det var det i fjor også, tror du har messa opp rekkefølgen...

Hva? Triple H er jo fillern meg et monster! Og Rey Mysterio er jo en flyver! Men nå kommer det jo en som kan utforde Rey litt da, Sin Cara kommer til WWE!


Nr.1 du siterer feil person. Nr.2 Sin Cara er allerede i WWE og har vært i flerne uker. Nr.3 Rey Mysterio regnes ikke som en high flyer lengre, han er for beat up og gammel til å kunne henge med de yngre flyerene.

Triple H skal jeg ikke krangle om.. men det virker ikke som om han skal wrestle noe spesielt så får vel vente til rundt RR eller noe sånt før vi ser han skikkelig igjenn..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Vi kommer til å se triple H i aksjon lenge før RR...
  • 0
Helt til RR!?
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
I mitt hode vil det ta såpass lang tid ja... Jeg håper selvfølgelig å se han vær
uke, men det har vært lenge snakk om at han skal retire så siden vi ikke har sett noe av han etter WM ser jeg ikke bort ifra at han kommer tilbake rundt jul uten å wrestle noe spesielt, helst promoer for at han skal vinne RR for så å knuse UT på WM..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Hope so...
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Jeg håper JM blir den nye WWE CHAMP. Det hadde vært kult da,
hvem vill du skal vinne?
Ps3!
  • 0
Håper Miz eller Cena vinner... Jomo er ikke WWEchamp materiale enda i mine øyne..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Håper(og tror) Miz bevarer titlen, men hadde ikke blitt kjempesur om Morrison vant den heller... Cena har inget behov for tittelen overhodet, så blir bare dumt om han vinner den...
Kept you waiting, huh?
  • 0
Dump truck! 1+
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Cena vinner nok... Men hadde vært utrolig artig om JoMO fikk push og blitt champ... tror WWE hadde klart å lage en bra feud mellom han og the miz med tanke på fortiden dems som tag-tam osv...... Og Cena trenger tittelen jo, med tankle på hans kommende kamp mot the rock på neste wrestlemania.. han sa jo den kampen skulle være om tittelen og Cena skuffer sjeldent fansen.. Men forsatt lenge til Wrestlemania
  • 0
Endelig det store høydepunktet of the week Extreme Rules.
Jeg gleder meg som F...
Ps3!
  • 0
Vis wwe starter en fued mellom JoMo og Miz flipper jeg. Jeg hatet dem som tag team og hater dem som opponents. Det ville ikke vært en kamp engang, Miz er bedre på alle punkter. Gi JoMo noen 1år+++ til så kanskje..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Oi da får jeg vel rette dette opp da! Nr. 1 Jeg siterte feil person, takk NewAge
Nr. 2 Jeg visste ikke at Sin Cara hadde kommet, for det nyeste programmet jeg så var en gang for cirka en måned siden da de viste en teaser for Sin Cara Har vært så opptatt med WM
Men ehemm, jeg vil fortsatt si at Rey er en flyger, selv om det finnes andre også!
  • 0
Rey VAR en high flyer, han har få moves nå som gjør han det.. Det er ikke ofte du ser han hoppe rundt som han gjorde før... Skulle derimot håpe han gjorde det men etter så mange år og så mange skader kan vi virkelig ikke forvente det... Virker og som WWE ikke satser på high flyers lengre, eneste som det virker de skal satse på er Sin Cara men folk som Evan Bourne faller til siden..

Nå som Sin Cara har kommet burde de starte opp med Cruiserweight belte sånn at de mindre har noe å sloss for...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg synes å huske at Evan hadde et push i to uker. Såå stoppa det helt opp!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!