Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

WWE


Spoiler:faen, for en stygg unge randy er!!!!
We are one!
  • 0
Spoiler:Synes virkelig at dette var noe det dumeste WWE har gjort! Skulle de ha gjort noe sånt så ville jeg iallefall at det var The Miz mot Cena på Raw!!!!!

WWE kan gå å grave seg et lite hull, spytte i det og pisse, og deretter hoppe i det! Ble litt off-topic på slutten men jaja!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Smackdown var i grunn jævlig bra, men Main Eventen pissed me off. Jeg får lyst til å straffpule WWE med en lang jernstang for å ta en så jævlig dum beslutning.
Kept you waiting, huh?
  • 0
Spoiler:Faktisk ikke så veldig sint over det som skjedde på SD. Vis jeg kunne valgt hvem av Orton og Christian jeg ville hatt som WHC så ville jeg valgt Orton. Men jeg går nå utifra at dette kan starte en feud mellom Orton og Christian, blir mer spennende denne vei egentlig. Vis christian hadde hatt beltet og det skulle bli han mot Orton på neste PPV ville det jo ikke vært snakk om hvem som hadde vunnet. (Orton) Nå derimot som Orton har beltet og Christian virkelig vil ha det tilbake kan dette skape en noe awesome kamp mellom de to, og vis christian da skulle vinne ville det gjordt han til en mye mer valid champ en det han var nå.

+Christian sin "karakter" i WWE er kjedelig...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Ganske riktig det NewAge sier da men.......
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Ganske riktig det NewAge sier da men.......


Men ja, jeg skjønner godt hvorfor folk rager over det.. Etter en så lang karriere å endelig få beltet virker det rart å miste det 5dager senere.. Men jeg tenker vel det er bra at WWE er noe originale istedenfor å sende Christian ut som Miz å ha beltet litt for så å gi det til Orton, hvor han da hadde holdt det i en stund og christian hadde bare falt til siden fordi noen andre ville hatt sjangsen. På denne måten kanskje christian blir i rampelyset lengre (Ihope)...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Vince har aldri likt Christian etter at han gikk til TNA etter tag team perioden med Edge..

Tror det kan ha noe med dette og gjøre ;)
  • 0
ser ikke bort ifra det, men tviler litt på det.. Tror vince er smart nokk til å la personlig sheit holdes borte fra ringen så lenge det ikke er scriptet.. Om at en i WWE sitt kreative team derimot hater christian ser jeg ihvertfall ikke bort ifra
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
F-ck WWE!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Haha! jeg er nå en ofesiell EWW superstar!!

Mitt nye in-ring navn er: Mr. Sanderson!
We are one!
  • 0
Siterer maxyymum:
Haha! jeg er nå en ofesiell EWW superstar!!



Mitt nye in-ring navn er: Mr. Sanderson!


var det det slowmoflow snakket om noen sider tilbake?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer maxyymum:
Haha! jeg er nå en ofesiell EWW superstar!!



Mitt nye in-ring navn er: Mr. Sanderson!


var det det slowmoflow snakket om noen sider tilbake?


Tviler.. er selv medlem på siden slowmoflow snakket om og promoterte her og der er det ingen nye medlemmer..
  • 0
Raw var skuffende kjedelig!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
nope, ikke det....
We are one!
  • 0
Såeh.... Hva er EWW?
  • 0
SmackdownSpoiler:FYYY FOR EN FET TAGTEAM MATCH!

Lagt til 2011-05-11 23:33:
Jeg er forresten blitt BASJSHJSW superstar. Mitt ring navn er: TinyFightFor5dollah
  • 0
Hva har skjedd med denne tråden! NewAge og Dump Truck? Where are you!!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Let me see... WWE slacker rett og slett.. det virker som om det kreative teamet har tatt ferie og de har erstattet de med apekatter imens..

i denne tråden er det nesten det samme Folk skriver en setning som ikke oppfordrer noen form for diskusjon, man blir liksom litt lei av å prøve å skrive om noe når både WWE er kjedelig og andre ikke gidder det samme

Uansett akkuratt nå foretrekker jeg Tough Enough fremfor RAW og SD.. Raw sucker og kommer til å sucke så lenge de lar Cena ha beltet som face. Med andre ord kommer RAW til å være kjedelig frem til WM.. Raw har også fått inn mange nye awesome superstars som Mysterio og Del Rio men uten et belte å vinne kan de like greit stikke backstage å massere vince sine føtter ellerhvafaen de gjør der.. SD derimot er vel det bedre av programmene nå, ihvertfall i mine øyne. Orton som champ, christian vil bli champ. Så en feud mellom de er vel garantert fremover.. Utenom det har du Sin Cara vs. Swagger feud som jeg er sikker på kommer. Corre vs. Big Kane/KaneShow/KAOW/BINE whateverthefuck de kaller seg er kjedelig.. Det gjelder forsåvidt alt i SD utenom Orton/christian..


Soo recap..
Tough Enough er best.
SD er bedre en RAW fordi de ihvertfall har en spennende feud going on.. +for Ezekiel Jackson
RAW er kjedelig, Cena som face champ er kjedelig. +for Miz som jeg håper går til SD siden han taper I Quit kampen på Over the limit..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Enig med Jackson ass, for en maskin!!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Sighh...
Siterer NewAge:
Folk skriver en setning som ikke oppfordrer noen form for diskusjon
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Sighh...
Citerer NewAge:
Folk skriver en setning som ikke oppfordrer noen form for diskusjon


Miz eier cena, cena er den styggeste i wwe har jeg rett????!!!! Diskuter


men sånn serr, har begynt og like flere heels, liker ikkecena lenger liksom. Miz<3 JoMo<3 cara<3
  • 0
JoMo og Cara er face!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
velkommen etter?
bare fordi jeg tar <3 etter er det ikke fordi jeg ''trur'' de er heels altså.

Det er minte top3 forthemoment.... sa heller aldri at jeg bare likte heels
  • 0
Siterer EXcrack:
velkommen etter?

bare fordi jeg tar <3 etter er det ikke fordi jeg ''trur'' de er heels altså.



Det er minte top3 forthemoment.... sa heller aldri at jeg bare likte heels


You implied it...
Siterer EXcrack:
men sånn serr, har begynt og like flere heels, liker ikkecena lenger liksom. Miz<3 JoMo<3 cara<3


Siterer EXcrack:
Miz eier cena, cena er den styggeste i wwe har jeg rett????!!!! Diskuter


Ingenting å diskutere.. Jeg har allerde nevt at jeg syntes Cena er kjedelig.. Og den diskusjonen der er som å diskutere Bieber med en 12år gammel jente..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!