Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

WWE


Sa aldri jeg bare likte heels, i never implied it either. for den som kan lese står det: BEGYNT OG LIKE FLERE HEELS


hvis dere vil se listen over top 5 heels here u go:

1. Cody Rhodes
2. Miz
3. Barret
4. ADR
5.Sheamus

Face:
1. Jomo
2. Cara
3. Christian
4. Big zeke
5. Orton
  • 0
Mente ikke at du BARE likte heels.. Men det er implied at jomo og cara er heels i denne setningen, thats all..

Siterer EXcrack:
men sånn serr, har begynt og like flere heels, liker ikkecena lenger liksom. Miz<3 JoMo<3 cara<3


Min liste ligger vel noe som dette:

Heel:

1.Miz
2.Barret
3.Sheamus
..

Face:

1.Orton
...

WWE is slacking!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
En vi ikke har nevnt så mye er jo faktisk Kofi Kingston, som jeg tror kan virkelig bli en av de store i en litt senere tid!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Men nå har han null sjangs.. Han er pisskjedelig.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Han kan bli heel, hadde vært fett å sett han med R-truth som tag-team mot Rey og Bourne. Jeg kan drømme!

YES! http://nodq.com/wwe/307159358.shtml
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
kom ikke som en bombe.. Jeg gjetter vi kommer til å se Batista igjenn innen WM.. kanskje rundt RR.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Håper, han ble et savn synes jeg...
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Men han må bare holde seg vekke vis han skal komme inn igjenn som et ragetroll som når han dro... det var bare tragisk.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Ja, herregud for en måte å forlate wwe på, for et monster av en mann! Nei, det var bare trist!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
BASJSHJSW= Best And Strong Junior Smashing Hit juice Smells Wrestling


EWW= Enter World Wrestling!


Top 5 superstars of the week(før jeg har sett smackdown)
1. The Miz: Etter at han igjen klarte å bli nr.1 contender for WWE championchip slutter ikke The miz å imponere
We are one!
  • 0
Siterer maxyymum:
Top 5 superstars of the week(før jeg har sett smackdown)
1. The Miz: Etter at han igjen klarte å bli nr.1 contender for WWE championchip slutter ikke The miz å imponere


litt av en top5 liste...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Wehooo!

Grunnen til at jeg ikke har vært så aktiv i denne tråden er, som NewAge sa, at WWE er ganske kjedelig om dagen. Jeg er innom denne tråden hver dag, det skal dere vite, men jeg føler ofte at jeg ikke har noe å bidra med som kan skape diskusjon eller noe, så da gidder jeg heller ikke skrive noe bare for å skrive noe...

Siden vi først er i gang med top-lister;

Topp 5 Heels
1. The Miz
2. CM Punk(selv om jeg han har vært usedvanlig anonym i det siste...)
3. Alberto Del Rio
4. R-Truth
5. Zack Ryder(rent teknisk sett er han vel fortsatt heel?)
(6. Cody Rhodes)


Topp 5 Faces
1. Christian
2. John Morrison
3. Randy Orton
4. Sin Cara
5. Rey Mysterio
(6. Evan Bourne)

Topp 5 Divas(oh, why the fuck not?)
1. Kharma(er det ekkelt å skrive hjerte her? ah, whatever!)<3
2. Natalya
3. Beth Phoenix
4. Eve
5. Layla
(6. Gail Kim)

At Batista kommer tilbake er bra, men litt care. At Mark Henry og R-Truth er blitt heel er bra, for nå er de faktisk ganske interessante begge to(ja, jeg sa faktisk at Mark Henry var interessant!). At Christian mista tittelen så fort var kjipt, men hvis det er begynnelsen på en feud mot Orton gjør det meg ikke så mye. At Zack Ryder fortsatt ikke blir pusha er bullshit. Og at Evan Bourne blir voldtatt gang på gang er bullshit. Cena som champ er lame og at JoMo er skadet er kjipt.
Det var kjapt alle mine tanker om WWE akkurat nå, peace off!
Kept you waiting, huh?
  • 0
Jeg likte WWE helt til jeg fant ut at det er fake. Det er mange år siden da.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Jeg likte WWE helt til jeg fant ut at det er fake. Det er mange år siden da.


FYI: En film er også fake, du må slutte å se filmer...

Siterer Dump Truck:
1. Kharma(er det ekkelt å skrive hjerte her? ah, whatever!)<3


Kan ikke fordra Kharma! Jeg har bedd så lenge om at en stor person skal komme inn å dominere alle UTEN å si et ord.. JEG MENTE FAENMEG IKKE EN DIVA!!!
Jeg foretrekker nå Kelly Kelly av divaene.. men kanskje av feil grunner
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer Elektro Banana:
Jeg likte WWE helt til jeg fant ut at det er fake. Det er mange år siden da.


FYI: En film er også fake, du må slutte å se filmer...


En film ser faktisk ekte ut. WWE er så jævli dårlig skuespill, er så innlysende at det er fake at det ikke er noe gøy. Prøver ikke å lage noe sak, jeg sa bare min mening. Ingen andre trenger å Rage.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer NewAge:
Jeg foretrekker nå Kelly Kelly av divaene.. men kanskje av feil grunner


Me too!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Elektro Banana:
En film ser faktisk ekte ut. WWE er så jævli dårlig skuespill, er så innlysende at det er fake at det ikke er noe gøy. Prøver ikke å lage noe sak, jeg sa bare min mening. Ingen andre trenger å Rage.


Jeg raget ikke ? Men skuespillet utenfor ringen er ganske obv fake, noen er gode andre ikke.. Inni ringen er det ofte so so.. Mange er veldig flinke til å holde det realistisk mange er ikke.. i WWE er som regel folkene flinke til å holde det realistisk all over..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Okei, får vel lage et spørsmål her jeg garantert vil få et ensidig svar på.

Hvem vinner I quit matchen? John Cena eller The Miz?

Håper wwe virkelig vil turn-upside-down i denne kampen. Dette er vel en kamp alle tror Cena vinner. Men hva om de lar The miz vinne? Det ville jo ha vært amazing!!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Jeg tror Cena vinner, kjedelig nokk. Sannsynligheten for at Cena noen gang sier ordene "I Quit" i en kamp er veeeldig liten. Håper though at Miz vinner. Cena som champ er kjedelig. ihvertfall når han ikke kan ha feuder fordi han har alltid en ongoing en med the rock SOMFAENMEG IKKE WRESTLER ENGANG!!!!

Btw. den som taper I quit kampen, må han quitte wwe/raw eller bare kampen? gjetter det er bare kampen men det hadde vært fett om det var Raw også tapte cena og gikk til SD sånn at det blir mer action der også.. Pluss at det virker mer naturlig og gjøre cena heel på den måten.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Ja, enig. Skulle ha vært litt mer risk med kampen. Hvis en sa I quit kunne en aldri vært på raw/smackdown (avhengig av hvilket brand du er på) igjen. Det hadde blitt litt mer spenning rundt det. Eller så ille at en måtte forlate wwe.

Sånn jeg oppfatter det har det bare vært sånn at en bare taper kampen. Batista og JBL tough, quita på ordentlig etter kampen da. Hvis jeg husker riktig?
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Nytt ppv annonsert. Capitol Punishment!
  • 0
Siterer EXcrack:
Nytt ppv annonsert. Capitol Punishment!


Kult navn. Lurer på hva det spesielle som skjer på det PPV'et
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
NEEEEI! Jillian skal returne ser det ut til! Hun kaster bort 10 minutt av raw når hun var der. Don't do this to me WWE!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Raw Spoiler:Hahahahah, The miz valgte Jack Swagger!!! det var noe av det dummeste jeg har sett i mitt liv i wrestling. No så dumt!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!