Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

WWE


TOUGH ENOUGH spoilers:

Ser folket på det eller? Jeg foretrekker det fremfor både raw og SD nå..
hadde håpet på at Martin skulle vinne, syntes han ville passet perfekt i WWE nå. Håper å se han i WWE nårr enn beinet hans er finfint igjen, samme med Ivy-lisse (eller how the f u spell it).. Gjetter Luke eller Jerimiah vinner.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Ja, tror Luke vinner!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Det er flust av rykter på nettet om at både Batista og Jericho er på vei tilbake til WWE, pga av tynn stall..

WWE har gjort en dårlig jobb med å bygge opp lovende unge talenter, så derfor krever det kreative teamet at det blir fler folk i WWE.

Hadde WWE satset på andre enn kun de største stjernene sine, som bl.a: Bourne, Ryder, Daniel Bryan osv osv.. Hadde det vært langt mer spennende og fulgt med på wrestling.

Nå om dagen er det rett og slett bortkastet tid og se det.

Mark Henry som heel, ganske bra, jeg liker det Han passer ikke til å være face i det hele tatt. Han skal dominere, og det er noe han får gjøre som heel. Truth syns jeg er rett og slett kjedelig på miccen både som face og heel, så er litt care til situasjonen rundt han..
  • 0
Siterer akseem1:
Truth syns jeg er rett og slett kjedelig på miccen både som face og heel, så er litt care til situasjonen rundt han..


Agree!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Da setter jeg opp et par predictions jeg! Her er kampene: bare ta og kopier det som er i bold skrift.

1. World Heavyweight Champion Randy Orton vs. Christian

2. WWE Champion John Cena vs. The Miz ("I Quit" Match)

3. Intercontinental Champion Wade Barrett vs. Ezekiel Jackson

4. Jerry Lawler vs. Michael Cole (Kiss My Foot Match)

5. Rey Mysterio vs. R-Truth

6. Sin Cara vs. Chavo Guerroro
(ikke bekreftet, men sannsynelig)



1. World Heavyweight Champion Randy Orton vs. Christian: Randy. Say no more!

2. WWE Champion John Cena vs. The Miz ("I Quit" Match) Cena, selvom det hadde vært fett med The miz som vinner!

3. Intercontinental Champion Wade Barrett vs. Ezekiel Jackson: There will be no stop! Ezikiel Jackson baby!

4. Jerry Lawler vs. Michael Cole (Kiss My Foot Match) Haha, spesiell kamp. Men hvis Lawler ikke tar denne blir jo Michael Cole 3-0!? Kan ikke skje!

5. Rey Mysterio vs. R-Truth: R-Truth sier magefølelsen min.

6. Sin Cara vs. Chavo Guerroro: Sin Cara, hvis ikke er det noe push som skal skje rundt Chavo som er 0% sjanse for å skje.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
1. World Heavyweight Champion Randy Orton vs. Christian, Cpt C

2. WWE Champion John Cena vs. The Miz ("I Quit" Match) Cena

3. Intercontinental Champion Wade Barrett vs. Ezekiel Jackson, Big Zeke

4. Jerry Lawler vs. Michael Cole (Kiss My Foot Match) Cole
5. Rey Mysterio vs. R-Truth. Truth

6. Sin Cara vs. Chavo Guerroro. Cara
  • 0
1. Orton
2.Cena
3.Zeke
4.Cole, men håper på lawler
5.Dont give a sheit
6.Cara
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
RIP Macho Man Randy Savage
Kept you waiting, huh?
  • 0
Siterer Dump Truck:
RIP Macho Man Randy Savage


Åhh fy faen! En av de jeg vokste opp å se på, utroolig trist og vil bli et stort savn for wrestling fans everywhere! Veldig synd at han ikke ble inductet i WWE hall of fame før han døde. Men håper virkelig han blir iløped av de neste årene.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jaa, ble lei meg nå!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Må si jeg lo godt av RKOen på fredag: http://www.youtube.com/watch?v=patd3m4mOkM
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Må si jeg lo godt av RKOen på fredag: http://www.youtube.com/watch?v=patd3m4mOkM


Haha, ja tenkte på at jeg skulle legge ut den! Fy søren. Ny side av the viper!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Er jeg den eneste som faktisk likte at Randy viste en mer karismatisk side? Joda, det så litt merkelig ut, men jeg føler at Viper-gimmicken til Orton begynner å gå litt ut på dato. I tillegg, hvis Randy skal i det hele tatt komme i nærheten av å fylle tomrommet etter Edge tror jeg ikke den psykotiske, metodiske Viper-karakteren er helt riktig...
Kept you waiting, huh?
  • 0
HAHA DET ER SÅ EPIC (over the limit ja) LOL
Ps3!
  • 0
Siterer Dump Truck:
Er jeg den eneste som faktisk likte at Randy viste en mer karismatisk side?


Neineinei, jeg liker jo Cena av den grunn, likte edge av den grunn så det hadde ikke gjort meg noe om Orton hadde begynt med det.

OVER THE LIMIT THOUGHTS:
Spoiler:
Ehrr ja, what to say what to say..

WHC kampen var ok, ingenting spesielt med den egentlig for min del.
Truth vs. Mysterio var lame, piss kjedelig og Truth er kjedelig som bare det!
Int. Continental - Lame! hater når kamper ender sånn.
Cara vs. Chavo - Dette var faktisk en kul kamp, selvom sjangsen for at Chavo skulle vinne var like liten som at jeg kunne benkpresset Mark Henry.
Lawler vs. Cole - HAH! Endelig, håper bare Cole roer seg ned fremover.
I Quit - Sikkert den beste kampen av kvelden, selvom jeg ikke er 100% fornøyd med resultatet.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Okay, dette er kanskje old news for de fleste. Jeg visste at Owen Hart var død men jeg visste ikke hvordan. Ble faktisk delvis kvalm da jeg leste det:

Siterer Wikipedia:
On May 23, 1999, Hart fell to his death in Kansas City, Missouri during the Over the Edge pay-per-view event.[46] Hart was in the process of being lowered via harness and grapple line into the ring from the rafters of Kemper Arena for a booked Intercontinental Championship match against The Godfather. In keeping with the Blazer's new "buffoonish superhero" character, he was to begin a dramatic entrance, being lowered to just above ring level, at which time he would act "entangled", then release himself from the safety harness and fall flat on his face for comedic effect-this necessitated the use of a quick release mechanism. It was an elaboration on a Blue Blazer stunt done previously on the Sunday Night Heat before Survivor Series in 1998.[44] Many suspected the harness was made for lowering small tools to carpenters, not for any human being. Hart fell 78 feet (24 m) into the ring, landing chest-first on the top rope, approximately a foot from the nearest turnbuckle, throwing him into the ring.[47]

Hart had performed the stunt only a few times before and was worried about performing the stunt at Kemper due to the height involved. He only practiced this stunt one time before. Hart's wife Martha has suggested that, by moving around to get comfortable with both the harness and his cape on, Hart unintentionally triggered an early release. TV viewers at home did not see the incident or its aftermath-at the moment of the fall, a pre-taped vignette was being shown on the pay-per-view broadcast as well as on the monitors in the darkened arena. After, while Hart was being worked on by medical personnel inside the ring, the live event's broadcast showed only the audience. Meanwhile, WWF television announcer Jim Ross repeatedly told those watching live on pay-per-view that what had just transpired was not a wrestling angle or storyline and that Hart was hurt badly, emphasizing the seriousness of the situation.[48] Hart was transported to Truman Medical Center in Kansas City, where he was pronounced dead on arrival; some believe he died in the ring.[49]He was 34 years old. The cause was later revealed to be internal bleeding from a severed aorta.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer Wikipedia:
On May 23, 1999, Hart fell to his death in Kansas City, Missouri during the Over the Edge pay-per-view event.[46] Hart was in the process of being lowered via harness and grapple line into the ring from the rafters of Kemper Arena for a booked Intercontinental Championship match against The Godfather. In keeping with the Blazer's new "buffoonish superhero" character, he was to begin a dramatic entrance, being lowered to just above ring level, at which time he would act "entangled", then release himself from the safety harness and fall flat on his face for comedic effect-this necessitated the use of a quick release mechanism. It was an elaboration on a Blue Blazer stunt done previously on the Sunday Night Heat before Survivor Series in 1998.[44] Many suspected the harness was made for lowering small tools to carpenters, not for any human being. Hart fell 78 feet (24 m) into the ring, landing chest-first on the top rope, approximately a foot from the nearest turnbuckle, throwing him into the ring.[47]

Hart had performed the stunt only a few times before and was worried about performing the stunt at Kemper due to the height involved. He only practiced this stunt one time before. Hart's wife Martha has suggested that, by moving around to get comfortable with both the harness and his cape on, Hart unintentionally triggered an early release. TV viewers at home did not see the incident or its aftermath-at the moment of the fall, a pre-taped vignette was being shown on the pay-per-view broadcast as well as on the monitors in the darkened arena. After, while Hart was being worked on by medical personnel inside the ring, the live event's broadcast showed only the audience. Meanwhile, WWF television announcer Jim Ross repeatedly told those watching live on pay-per-view that what had just transpired was not a wrestling angle or storyline and that Hart was hurt badly, emphasizing the seriousness of the situation.[48] Hart was transported to Truman Medical Center in Kansas City, where he was pronounced dead on arrival; some believe he died in the ring.[49]He was 34 years old. The cause was later revealed to be internal bleeding from a severed aorta.


Ja, visste det og blir kvalm av det!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Hmm, her var det da ufattelig stille. Tenkte jeg skulle gi dere en liten utfordring, for å få tilbake litt av aktiviteten her...

Hvis du var i Vince McMahons sko, hva ville du gjort for å gjøre WWEs produkt så bra som mulig?
Nå snakker vi storylines, tittelholdere, innkjøp av nye wrestlere, aldersgrense, layout, visjon, alt mulig. Hvis du kunne gjort hva du ville med WWE, hvordan ville du gjort det så awesome som vi vet det kan være? Prøv å ikke gjøre ting for usannsynlig, men bruk fantasien.

Jeg skal skrive en selv snart, men orker ikke akkurat nå...
Kept you waiting, huh?
  • 0
Jeg orker ikke å begynne å skrive ett langt innlegg nå, men om jeg skal svare kort på din utfordring, så hadde det blitt...

Å gjeninnsette attitude era'n. Skape verdighet til titlene igjen. Få inn flere unge lovende talenter.

Skape en egen divisjon for mindre wrestlere. Noe alá X-Division til TNA, eller gamle cruiserweight om du vil.

Så kort sagt, fjerne PG-ratingen. Og la wrestling være underholdning på det høyeste, ikke det utvannede barnetv opplegget WWE kjører idag.

Og ikke minst, skape flere karakterer med troverdighet!
  • 0
Først så ville jeg ha sparka en hel del med superstars og sett etter talenter i FCW (Florida Championship Wrestling) og kanskje etter noen i TNA. Så etter det ville jeg har gjort om raw litt, ville satt opp et tag-team med Bourne, og Mysterio og så fått de til å feude mot The miz og Del Rio. Og etter det ville jeg ha fått R-Truth til å blitt en som fikk sjansen på US-tittelen noen ganger igjen. Kofi ville jeg tatt opp mot Swagger, og Drew og Ziggler ville jeg gjort noe med. Kanskje de skulle ha hatt noe med R-Truth og tittelen å gjøre.

Sååååå ville jeg ha tatt til meg de nye folkene som jeg har innkjøpt og gi dem alle en sjanse. Kanskje fått inn et par mer Cruiserweight og fått inn den tittelen igjen. Mitt hovedmål hadde vært å få Sin Cara opp på verdensmester status. Og lagd en syk kamp mellom han og Orton. Kanskje en TLC eller noe. Kane og Big Show skulle blitt uvenner og begynt og feude. Så skulle jeg ha fått tilbake Matt Hardy og latt han bli en sånn som holder Intercontinental tittelen ganske lenge.

Etter det ville jeg ha synket Cena til å burne de folka i Nexus, kanskje fått Alex i Nexus og deretter et mulig samarbeid mellom Cena og The miz. Så turner Miz på Cena all the time og Cena får skikkelig juling. Så er han nødt til stoppe brytinga og blir kommentator i stedet for Cole. Etter hvert vil jeg ta Cena mot en av de nye dusa. Er usikker på The Miz. Han ville nok ha vært en som sloss om WWE-tittelen mot Morrison og CM Punk. Nexus får en større rolle med tittelen nå!

That was me!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Jaja, Kharma hadde visst en mann. Som samtidig ville ha sex. Synd at hun ble gravid egentlig. Hun gjorde diva greia mer interessant.

What do you think about this?
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
R.I.P Betty George!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Syns ikke "Kharma" karakteren passet helt inn i dagens WWE.. Ho er for stor og dominant i forhold til de andre divaene, så etterhvert måtte ho ha gått på ett tap, og det ville sett fryktelig dumt ut.. imo..
  • 0
Siterer akseem1:
Syns ikke "Kharma" karakteren passet helt inn i dagens WWE.. Ho er for stor og dominant i forhold til de andre divaene, så etterhvert måtte ho ha gått på ett tap, og det ville sett fryktelig dumt ut.. imo..


Enig i den ja, men dog Beth Phoenix kunne kanskje vært en som ikke hadde vært så flaut.

Raw Spoiler:Meget skuffende raw dette her ja. Men A-Ry har en kul theme song! Like it very much! R-Truth er ikke helt smart i nøtta eller..
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
R-Truth er faen meg den mest underholdende karakteren i WWE akkurat nå! Ler meg skakk av han og de syke ansiktsuttrykkene hans!
Kept you waiting, huh?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!