Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

WWE


Er egentlig litt enig...
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Kan faen ikke fordra Truth... Ikke fordi han er "heel" men fordi karakteren hans er så skrekkelig dårlig at det ødelegger for alt annet. Det at han skal ha en tittel kamp er faen meg det dummeste jeg har hørt.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Haha, here we go again! Truth's karakter er ikke dårlig, han er en av de få folka som faktisk har en ordentlig karakter. Han er en psykisk ustabil dude med syke konspirasjonsteorier. Han er jo dritartig! Han ødelegger jo ingenting, han gir jo faktisk Cena muligheten til å være halvartig, noe som ikke skjer så ofte...
Kept you waiting, huh?
  • 0
Det er din mening. Jeg syntes det er en urealistisk pisskarakter som ikke har noenting i WWE å gjøre. Han gjør heller ikke Cena "halvartig" i mine øyne. Det er det samme vi har sett fra Cena om og om igjen.

Pluss at du hører/forstår kanskje 60-80% av det Truth sier og av de 60-80% så gir 0% mening. Som ikke er undetholdene for meg det er ikke engang irriterende. Det er unødvendig.

Vis de skulle gjordt Cena noe "artig"/underholdene burde de la han vinne mot Truth (knuse ham så rask og så flaut at truth kan rage noe) ikke gi truth en ny sjangs (på en stund ihvertfall) og la han irritere seg over det. Gi Miz en ny sjangs og la han vinne beltet. Og siden Cena absolutt skal ha beltet på WM la han prøve å vinne det tilbake ved første PPV etterpå og la han tape. Og eventuelt la han vinne det tilbake rundt jul/RR eller noe sånt. La Cena stresse litt for det og la Miz få være champ. Eventuelt kan Miz fucke opp for Cena/rock på WM.

Mulig det ble litt spazzy skrevet og sry for det men whatevz :3
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
La Cena stresse litt for det og la Miz få være champ.


Not a bad idea.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Okay, nå er det på tide at jeg svarer på min utfordring(har vært alt for late til å gidde å gjøre det før...)

Det første og viktigste jeg ville gjort var å få litt verdi tilbake til tittelene. Det ville jeg gjort sånn:

WWE Championship:
Denne tittelen har fortsatt en del verdi, men for å virke gjøre den så viktig som den burde være ville jeg gjort noe i nærheten av det NA sa. Jeg ville dog ikke gitt den til Miz, jeg ville gitt den til CM Punk(selv om jeg digger Miz). Jeg vet Cena-Nexus-storylinen har blitt gjort før, men her kommer ikke Cena til å pløye gjennom medlemmene en etter en sånn som Orton gjorde, eller bli "medlem" av gruppen, sånn som han gjorde tidligere. Punk vinner tittelen ved hjelp av The New Nexus(som gjerne kan ha fått noen bedre rekrutter, som feks. Skip Sheffield, Brodus Clay og Gabriel/Slater), og fortsetter å vinne over Cena og all annen motstand både ved hjelp av Nexus, men også lovlig noen ganger for å virkelig vise at Punk er den største stjernen i WWE(som er poenget med WWE-beltet i utgangspunktet. Tittelen skal være den jeveste tittelen, som du virkelig må være best for å få tak i). Dette vil få Punk til å fremstå som en umulig champion å slå. Her sparker vi inn med ideen til NewAge, hvor Wrestlemania begynner å nærme seg og Cena virkelig må stresse for å vinne tittelen. Jeg har egentlig ikke no problem med at Cena vinner tittelen på enten RR eller EC, eller at Punk holder tittelen frem til WM og har en match mot feks. John Morrison(som kunne hatt en fantastisk match med han) eller The Miz(når han etter hvert blir face), eller kanskje et nytt fremadstormende face.

World Heavyweight Championship:
Fortsett trenden til WWE og hold Randy Orton på topp. Ha diverse heels møte han i mange matcher, hvor Randy så vidt kommer seg unna med tittelen igjen og igjen(ikke alle bør slutte med en surprise RKO). Disse heelsene kan feks. være Christian(igjen), Sheamus, Mark Henry, Cody Rhodes og Wade Barrett. De kan også gjerne introdusere noen faces i denne kampen om tittelen, som feks. Sin Cara, Daniel Bryan, Ezekiel Jackson og Kane. Skap små mini-feuds innad i No. 1 Contenderne(som så klart handler om hvem som skal få sjansen mot Orton neste gang), og virkelig få frem hvor viktig denne tittelen er. Orton kan godt miste tittelen, på enten Night of Champions eller TLC i en Triple Threat/Fatal Four-Way(TLC)-match, til Christian, som gjennom fusk og fanteri holder tittelen til WM. Ha lignende mini-feuds for tittelen her også.

United States Championship:
Ha en No. 1 Contender-match for tittelen. Ha med feks. Zack Ryder, Dolph Ziggler, Jack Swagger og Evan Bourne. Ha Dolph og Zack samarbeide og banke opp både Swagger og Bourne. Ha dem pinne hver sin person(uten å vite at den andre også gjør det) og få dommeren til å foreta en double-count. Dette fører til at GMen lager en triple Threat på Capitol Punishment eller Summerslam(vet Money in the Bank er mellom, men der kan vi ikke ha en US-match). Ha Ryder og Ziggler jobbe sammen hele matchen, end det med at Ziggler tar en Zig Zag på Kofi, men i det Ziggler skal til å pinne han spretter Ryder opp og tar en Rough Ryder på Ziggler. La Ryder vinne tittelen og skryte SKIKKELIG av det på hver eneste episode av Z! True Long Island Story. La han fortsette å beholde tittelen ved hjelp av Curt Hawkins, før han eventuelt turner på han og vinner tittelen selv. Hvorav han fortsetter med å skryte av det på SITT show; Calling Shots with Curt Hawkins. Ha gjerne litt feuding frem og tilbake her, la tittelen gå litt fra Ryder til Hawkins og omvendt.

Det var alt jeg rakk for nå, skal skrive mer en annen gang, men nå har jeg ikke tid til mer. Regner med at dere skjønner hovedpoenget; La en person vinne tittelen og få denne personen til å virke sterk og vanskelig å slå. La også mesterne holde tittelene lenge. Mer en annen gang...
Kept you waiting, huh?
  • 0
Flott skrevet as always!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Raw var en merkelig blanding av dritbra og latterlig dårlig....
Kept you waiting, huh?
  • 0
Siterer Dump Truck:
Raw var en merkelig blanding av dritbra og latterlig dårlig....


Enig i den.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Raw/WWE generelt er en merkelig blanding av dårlig og latterlig dårlig.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Raw/WWE generelt er en merkelig blanding av dårlig og latterlig dårlig.


Why watch it then?
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
i håp om at det en dag blir bra igjen, selvom det ser veldig mørkt ut. Ihvertfall nå i sommertidene blir alltid wwe kjedelig.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
i håp om at det en dag blir bra igjen, selvom det ser veldig mørkt ut. Ihvertfall nå i sommertidene blir alltid wwe kjedelig.


Da så.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Jeg hadde slutta å se WWE hvis Zack ryder har fått sparken... ser bare Superstars å raw Det er så rart hvorfor de ikke pusher Zack!


http://www.youtube.com/watch?v=40cedXBt0pw
We are one!
  • 0
Bare jeg som har lagt merke til at WWE har et kraftig problem på face-siden? De siste månedene har vi fått bøttevis med heelturns, både store og små. Jeg nevner i fleng;
* Christian
* R-Truth
* Mark Henry
* The Great Khali
* JTG
Hvor mange faceturns har vi hatt i det siste? Skal vi se... To(Alex Riley og Ezekiel Jackson). Ikke akkurat noe å slå hæla i taket for...

Men dette er jo ikke et problem, eller hva? Bare se på alle de store facene vi har på begge showene!
Smackdown: Randy Orton og kinda Sin Care/Daniel Bryan
Raw: John Cena, Rey Mysterio og kinda Big Show

Åh, vent... WWE har ingen facer igjen! På Raw har vi nå i hvert fall 6 store heels(The Miz, Alberto Del Rio, R-Truth, CM Punk, Jack Swagger, Dolph Ziggler), noe som fører til at folk som Drew McIntyre ikke får plass på showet overhodet(ikke det at Dolph eller Swagger har så utrolig mye tv-tid på Raw heller...)! Smackdown er heller ikke noe bedre! Her har vi Christian, Sheamus, Mark Henry, Cody Rhodes, Wade Barrett og nykommeren Jinder Mahal/The Great Khali som krangler om å være i søkelyset. Det sier seg selv at med så mange store heels og så få ordentlige faces går ikke dette regnestykket opp i hop. Det er derfor blant annet CM Punk, Jack Swagger, Dolph Ziggler, Sheamus, Mark Henry og Jinder Mahal ikke har noe som helst å gjøre. De har ingen nevneverdige faces å ha feuds med(ikke kall Punk/Mysterio, Ziggler/Kingston eller Swagger/Bourne feuds, oppbyggingen av disse "feudsene" har vært helt bedritne)!

Så hva kan WWE gjøre med dette? Vel, for det første må de gi de få facene de har, som ikke heter Orton eller Cena, mulighet til å utvikle karakterene sine, ved å la dem holde ordentlige promoer og ha ordentlige feuds. De jeg med en gang ser for meg at WWE kunne gjøre noe stort med er bla:
* John Morrison
* Zack Ryder(som sånn halvveis har blitt face nå. Tror han kan ta WWE med storm bare han får sjansen!)
* Daniel Bryan
* Chris Masters
* Evan Bourne
* Trent Barretta
* Kofi Kingston

I tillegg til dette trenger WWE sårt noen godt timede faceturns. Her ser jeg for meg at noen aktuelle kandidater som kan bli det neste store facet er;
* The Miz(jeg har stor tro på at han kunne gjort en knallgod jobb som face)
* Drew McIntyre(han kunne spilt en badass facekarakter/tweener som ikke bryr seg veldig om hva folk mener om han og gjør hva han må for å vinne, men fortsatt får fansen bak seg ved å ha feuds med heels. Litt sånn Stone Cold aktig...)
* Justin Gabriel(det har vært åpenbart lenge at Gabriel var ment til å være face. Bli ferdig med Corre/Slater-tuller og turn han face så fort som mulig. Putt han gjerne på team med Evan Bourne<3)
* Tyson Kidd(det er ikke plass til han som heel, og movesetet hans bare skriker face. I tillegg er han awesome, så jeg vil se folk heie på han)
Kept you waiting, huh?
  • 0
Siterer Dump Truck:
*Snip*


Tror at de planlegger noe med Mason Ryan. Maybe a face turn after Punk.

Endret av moderator fordi: Langt sitat.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Virker for meg som om wrestling og slikt bare er skuespill. Og dermed ikke spesielt interessant.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Virker for meg som om wrestling og slikt bare er skuespill. Og dermed ikke spesielt interessant.


Hater det argumentet. Guess what, filmer er også skuespill så du kan umulig være interessert i det heller..

Se på wrestling som en serie og ikke en sport så garanterer jeg deg du sikkert hadde likt det..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer gnyg:
Virker for meg som om wrestling og slikt bare er skuespill. Og dermed ikke spesielt interessant.
Care.

Damn, endingen på Raw var awesome! For første gang på en god stund er jeg faktisk veldig interessert i hva som kommer til å skje videre! Lenge leve CM Punk!
Kept you waiting, huh?
  • 0
Siterer Dump Truck:
Damn, endingen på Raw var awesome! For første gang på en god stund er jeg faktisk veldig interessert i hva som kommer til å skje videre! Lenge leve CM Punk!


Same! Synd at når jeg faktisk interesserer meg litt for Punk så slutter han.. Uansett en av de beste promoene jeg har hørt på en goooood stund..

Må også si meg imponert av A-Ry og Usoen i det siste..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer NewAge:
Citerer gnyg:Virker for meg som om wrestling og slikt bare er skuespill. Og dermed ikke spesielt interessant.



Hater det argumentet. Guess what, filmer er også skuespill så du kan umulig være interessert i det heller..



Se på wrestling som en serie og ikke en sport så garanterer jeg deg du sikkert hadde likt det..


Fair enough. Er nok en ulempe at man fort ser på det som en sport.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Fy faen, Money In The Bank MÅ jo bli bra! Kan nesten ikke vente! Bare se på line-upen:
Spoiler:
Smackdown Money In The Bank Match:
Justin Gabriel vs Sheamus(?) vs Heath Slater vs Cody Rhodes vs Kane vs Sin Cara vs Daniel Bryan vs Wade Barrett:

Denne matchen blir awesome, selv om jeg har en følelse av at den ikke blir LIKE bra som Raw-matchen. Jeg spår at Sin Cara kommer til å gjøre helt sinnsyke ting, sannsynligvis samme med Justin Gabriel, samtidig som jeg er 99% sikker på at vi kommer til å se tidenes mest ubehagelige submission ved hjelp av stige fra Daniel Bryan. Det jeg tror muligens kan ødelegge for denne matchen er Heath Slater(han er ikke noe kul. At all), i tillegg til at jeg ikke tror det er noen god idè å ha både Barrett og Sheamus i samme match. De kommer til å slite med å finne hvem som skal være den aggresive, sterke men raske heelen. Kane kommer bare til å dominere, noe som er bare fett, men jeg er redd for at Barrett kommer til å ende opp med å nesten ikke gjøre noe som helst(litt som Ziggler i fjor), og dermed ikke få vist hva han er god for. Nå ser det forsåvidt ut som Sheamus kan bli puttet i WHC-matchen da, så da er jo ikke det noe problem. Hvis han blir det håper jeg Tyson Kidd tar plassen hans, han kan ha noen sykt sweete spots inni der.
Vinner: Jeg ser for meg at det blir enten Cody Rhodes eller Wade Barrett, muligens Sheamus hvis han er med. Sin Cara er også en mulighet, selv om jeg ikke har mye tro på det... Holder en knapp på Wade Barrett

Raw Money In The Bank Match:
Alberto Del Rio vs R-Truth vs Jack Swagger vs The Miz vs Evan Bourne vs Rey Mysterio vs Alex Riley vs Kofi Kingston:

Denne matchen blir bare sykt fet! Jeg ser for meg at Evan kommer til å gjøre de aller sykeste tingene(Airbourne fra toppen av stigen?), mens Kofi kommer til å stå for en god del av de oppfinnsomme og ikke minst farlige tingene(ettersom han er WWEs erstatter for Jeff Hardy). Rey-Rey kommer nok for det meste til å stå for kjappe kontringer osv, mens jeg ser for meg at Del Rio og Miz kommer til å være sleipe og bruke smarte taktikker til å prøve å lure seg til kofferten. Hvem vet, kanskje vi får en konfrontasjon mellom de to? Jack Swagger kommer nok til å stå for de fleste power-movesene, mens jeg er litt usikker på R-Truth og Alex Riley. Ettersom Truth er awesome, vil jeg tro han gjør no originalt, men han er ikke like god i ringen, så jeg forventer ikke noen syke Top Rope-moves fra han, for å si det sånn. Når det kommer til Riley er mye usikkert. Det her er på en måte litt do or die for han. Jeg har ingen anelse om hvordan han kommer til å oppføre seg i matchen, om han er power-house, passiv, aggresiv, smart eller whatever, men hvis han ikke gjør noe for å skille seg ut er jeg redd han kommer til å miste litt av det momentumet han har gående nå.
Vinner: Det åpenbare valget ville vært Alberto Del Rio og ha han gå over Punk for å vinne tittelen senere den kvelden, men jeg tror også det er en god sjanse for at The Miz vinner for andre gang, og sparer den til det rette øyeblikket, noe likt det han gjorde i fjor. Jeg tror også det er en bitteliten sjanse for at enten R-Truth eller Alex Riley kan vinne, men jeg ser ikke på det som veldig sannsynlig. WWE ville tatt en GIGANTISK sjanse ved å ha Riley vinne, men hvem vet? Kanskje WWE har planer for han. De tre siste tror jeg dessverre det er veldig liten sjanse for at vinner... Mitt valg tror jeg er The Miz, selv om jeg er langt fra sikker.

World Heavyweight Championship Match:
Randy Orton vs Christian(vs Sheamus?):

Blir sikkert nok en superb match. Jeg tror det ville vært et godt valg av WWE om de gjorde dette til en Triple Threat, ettersom Orton vs Christian begynner å bli LITT gammelt. I tillegg er det bedre om Christian vinner tittelen i en triple threat, ettersom det får Orton til å fortsatt se sterk ut. Christian kan eventuelt pinne Sheamus, eller de kan teame opp på Orton før Christian spearer/killswitcher Sheamus og pinner Orton.
Vinner: Christian

WWE Championship Match:
John Cena vs CM Punk:

Dette blir en interessant match. Jeg har ingen anelse om hva WWE/CM Punks planer er, men for meg er det like sannsynlig at Punk vinner som om at han ikke vinner. Uansett er jeg sikker på at det blir en super match, som enten er en verdig avslutning for Punk, eller starten på et dritbra tittel-reign. Jeg aner ikke hva som kommer til å skje, men jeg håper Punk vinner.
Vinner: CM Punk


Gud, så fett dette blir! Kan nesten ikke vente!
Kept you waiting, huh?
  • 0
Ending promoene til RAW de siste 3 ukene har vært fantastiske! Kjenner jeg gleder meg til Money in the bank nå!

Spoiler:Punk vs. Cena kan bli en spennende kamp, gjetter at og håper at Punk vinner, vil though ikke at Cena skal få sparken, han kan ta seg en pause til rundt RR og komme tilbake for å fighte the Rock på WM. En av de jeg følger på youtube som snakker om wrestler tror det kommer til å skje en "Chicago skrew-job", noe som jeg ikke ser bort ifra whatsoever. Vil også virkelig ha en ny WWE tittel, har aldri like spinner beltet.

Ellers håper jeg at The Miz vinner RAW sin MitB kamp og at Sheamus/Barret vinner SD sin, though en Orton Sheamus feud ville bare vært kjedelig, been there done that. Justin Gabriel hadde også vært spennende å sett vinne, men tviler på at det skjer..

Orton Christian kampen gjetter jeg Orton vinner, Christian begynner bare å bli irriterende nå og å se denne karakteren han har nå som champ vil jeg ikke..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Raw har vært veldig bra de siste ukene! Kan ikke huske sist jeg faktisk ble imponert over en storyline i WWE, men her har de fått det til!
  • 0
The Rock kommer å banker John Cena på Night of champions ;;
We are one!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!