Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

WWE


Ville ikke skaffet meg WWE12 om det så traff meg i trynet. Jeg var sååå vilt psyched når jeg så det skulle komme og alt det de snakket om skulle være nytt osv. så så jeg en gameplay film, og alle de drømmene kom kræsjende ned.

De må fokusere på spillet og ikke create a fucking ring shit!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Ville ikke skaffet meg WWE12 om det så traff meg i trynet. Jeg var sååå vilt psyched når jeg så det skulle komme og alt det de snakket om skulle være nytt osv. så så jeg en gameplay film, og alle de drømmene kom kræsjende ned.

De må fokusere på spillet og ikke create a fucking ring shit!

synes det er veldig morsomt jeg men det create a ring og sånt kan de bare droppe ja, er da faen ikke så intressant :p
  • 0
TAKER IS BACK BITCHES
  • 0
Hmm, noen som hadde vært interessert i å gjenopplive denne tråden?
Kept you waiting, huh?
  • 0
Siterer Dump Truck:
Hmm, noen som hadde vært interessert i å gjenopplive denne tråden?



Er sikkert klar til å diskutere etter sommerferien, har ikke sett WWE siden WM pretty much og har ikke planer om å starte den neste måneden heller. Gjør det så å si hvert år, WWE blir veldig uinteressant rett etter WM også plukker jeg det opp igjen en dag jeg kjeder meg i slutten av sommerferien.

Får tho' updates om hva som skjer av Excrack/Engarde på steam..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Ja, WWE har vært rimelig bedritent de siste månedene. I alle fall tv-showene, PPVene har faktisk holdt forbausende høy kvalitet! Extreme Rules, Over The Limit og No Way Out var alle good-to-great PPVer med minst tre ordentlig bra matcher på alle showene. Cena-matchene trekker litt ned(med unntak av ER), de har bare vært dumme og ufattelig kjedelige, men ellers har det vært overraskende bra!
Kept you waiting, huh?
  • 0
Brock Lesnar - Triple H på Summerslam kan bli veldig intressant i det minste
  • 0
Siterer xezopen:
Brock Lesnar - Triple H på Summerslam kan bli veldig intressant i det minste


Helt klart! Og hvis ryktene om CM Punk vs John Cena III på Summerslam er sanne kan det bli et veldig bra ppv! Regner med MITB blir bra, det skal godt gjøres å ødelegge Money In The Bank...
Kept you waiting, huh?
  • 0
WWE tittle matchen til MITB ødelegger. Smackdown matchen derimot!
  • 0
Punk vs. Cena er Match of the year kandidater, en av de få kampene Cena faktisk virkelig viser hva som bor i han. Synd han gjør det så sjeldent..
  • 0
Siterer Tchak:
WWE tittle matchen til MITB ødelegger. Smackdown matchen derimot!


Snakker du da om ladder-matchen eller Punk vs Bryan? For Punk vs Bryan blir kickass, og jeg tror ladder-matchen kan bli bra også, selv om jeg er nesten bombesikker på at Cena vinner...

Siterer xezopen:
Punk vs. Cena er Match of the year kandidater, en av de få kampene Cena faktisk virkelig viser hva som bor i han. Synd han gjør det så sjeldent..


Det hadde vel kanskje mistet litt av magien hvis de hadde matcher sammen hele tiden, men skjønner hva du mener. Hadde håpet at Punk ikke skulle ta den faste good guy-ruten og bli bestevenn med alle de andre good guys'a, så ble litt skuffet da feuden deres slutta. Jeg syns faktisk Cena har gjort det rimelig bra det siste året. Syntes i alle fall både matchene og promoene før Cena vs Rock og Cena vs Brock var veldig gode.
Kept you waiting, huh?
  • 0
Siterer Dump Truck:
Det hadde vel kanskje mistet litt av magien hvis de hadde matcher sammen hele tiden, men skjønner hva du mener. Hadde håpet at Punk ikke skulle ta den faste good guy-ruten og bli bestevenn med alle de andre good guys'a, så ble litt skuffet da feuden deres slutta. Jeg syns faktisk Cena har gjort det rimelig bra det siste året. Syntes i alle fall både matchene og promoene før Cena vs Rock og Cena vs Brock var veldig gode.

Cena som er favoritten min i WWE, er nok pågrunn av at jeg bare har fulgt med i et år ca så har ikke merka så mye super cena som så mange maser om. Men ja, promoene til Cena vs Rock og Cena vs Punk var bra Cena har ikke vært champ på et år nå snart(?), så regner med at han vinner MITB, han har jo aldri vunnet en før så
  • 0
Siterer Dump Truck:
Snakker du da om ladder-matchen eller Punk vs Bryan? For Punk vs Bryan blir kickass, og jeg tror ladder-matchen kan bli bra også, selv om jeg er nesten bombesikker på at Cena vinner...



Ladder-

Men regner med at det kommer inn en til. sånn tilfeldig (619)

Regner med at den 6 på SD matchen blir Barrett. Tipper han returner på mandag
  • 0
Tror Ladder Matchene vil bestå av:

Raw:
Big Show
Chris Jericho
John Cena
Kane
The Miz
Rey Mysterio

+ Triple H, Randy Orton og/eller The Rock, hvis det er 8 deltagere.

Smackdown:
Damien Sandow
Tyson Kidd
Santino Marella
Christian
Tensai
Cody Rhodes

+ Dolph Ziggler, Wade Barrett og/eller Kofi Kofi Kingston, hvis det er 8 deltagere.
Kept you waiting, huh?
  • 0
Ryktes opp til 10 folk på SD
  • 0
Siterer Dump Truck:
Tror Ladder Matchene vil bestå av:

Raw:
Big Show
Chris Jericho
John Cena
Kane
The Miz
Rey Mysterio

+ Triple H, Randy Orton og/eller The Rock, hvis det er 8 deltagere.

Smackdown:
Damien Sandow
Tyson Kidd
Santino Marella
Christian
Tensai
Cody Rhodes

+ Dolph Ziggler, Wade Barrett og/eller Kofi Kofi Kingston, hvis det er 8 deltagere.


Ja Orton er vel snart tilbake fra karantenen! Har gledet meg lenge til det.
"Would you mind telling me what the hell you'r doing on that ship?" "Sir, Finishing this fight"
  • 0
Siterer xxerikxx:
http://pwnb.diskusjoner.com


Denne tråden er om wwe ikke wrestling generelt. Synes at å se på norske wrestlere er moro. Bare det å tenke på at de er norske liksom.

Synes det er bra denne tråden ble tatt opp igjen. Følger ikke mye med, men fått med meg at streaken til Undertaker er slått.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Begynner vel å nærme seg 3-4 år siden jeg så Raw sist
Husker jeg og et par kompiser var rimelig hekta. "Saturday Night Raw".
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Begynner vel å nærme seg 3-4 år siden jeg så Raw sist
Husker jeg og et par kompiser var rimelig hekta. "Saturday Night Raw".


Tror du blander det med Saturday Night Live. Raw ble alltid spilt inn på mandager.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Raw ble alltid spilt inn på mandager.


I know, men det gikk på Tv2 Zebra hver lørdag. Derfor hadde vi Raw kvelder aka Saturday Night Raw
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
I know, men det gikk på Tv2 Zebra hver lørdag. Derfor hadde vi Raw kvelder aka Saturday Night Raw


Husker også jeg drev og sendte inn spørsmål til kommentatorene der. Artig, artig!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Here comes the money
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Here comes the money


Money money money!!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!