Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

SpillExpo 2016


Siterer Glorfindel:
Siterer Quinzel:Hvis ikke du joiner Desucon også da? ;)

Ikke umulig.


Yai! Da håper jeg vi sees der
  • 0
Siterer Quinzel:
Yai! Da håper jeg vi sees der


Kan du komme og henge med meg på Chat-tråden Quinzel, jeg er så ensom;((((
Emma Watson er skikkelig digg.
I'm coming!
  • 0
Siterer Quinzel:
med kostyme så får man også mye mer selvtillitt, og jeg klarer ikke å snakke foran forsamlinger irl, mens i cosplay så bryr jeg meg null og har vært med på flere konkurranser og stått på scenen med mic og alt xD helt ubeskrivelig. Med kostyme er det enklere å starte en samtale med noen, f.eks. Hvordan de har laget det osv.


Det er veldig kult! Og det er klart man får noe å snakke om når alle som er samlet der har samme hobbyer og interesser. Blir som når to metalheads med band t-skjorte fra samme band ser hverandre.

Siterer Quinzel:
En stund siden du var med på Desucon da


Litt for lenge, spør du meg!

Siterer Quinzel:
Japp, 18 februar er det Desucon Pop i Oslo på Oslo Kongressenter. Det er et lite con, ikke helt det samme som det store treffet i juni hvert år, men fortsatt veldig gøy! Det synes jeg du skal, og da er det null problem å møtes der!


Åja, så det har et eget tema, der av "Pop"? Det hadde jo være veldig kult å møtt GR brukere der, men jeg kan nesten ikke dra uten kostyme syns jeg.

Siterer Quinzel:
Pfff, man må jo starte et sted! Zelda er mitt første ordentlige kostyme, men det tok 8 måneder. Men jeg brukte kun youtube som tutorial på alt.


Oi kult! Har du et bilde av kostymet? Kusinen min sin siste cosplay var Zelda! Jeg ble så utrolig imponert.

Siterer Quinzel:
Du burde kanskje prøve med et lettere kostyme som ikke tar så lang tid først, og ikke minst velge en karakter/et kostyme som du virkelig vil lage, sånn at du ikke mister motivasjonen. Ta en karakter fra ditt favorittspill?


Bra tips! Jeg skal prøve å gruble litt på hvilken karakter jeg kunne tenkt meg å kle meg ut som. Får sikkert litt hjelp av kusinen min også.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg skal prøve å gruble litt på hvilken karakter jeg kunne tenkt meg å kle meg ut som.


Trenger jeg å si noe mer?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Quinzel:
Yai! Da håper jeg vi sees der


Spørs om jeg kan sende Glorfindel alene på et så krevende oppdrag
Siterer SirThomas:
Spørs om jeg kan sende Glorfindel alene på et så krevende oppdrag


Du ærnte redd.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Crazy Kraken:
Siterer Quinzel:med kostyme så får man også mye mer selvtillitt, og jeg klarer ikke å snakke foran forsamlinger irl, mens i cosplay så bryr jeg meg null og har vært med på flere konkurranser og stått på scenen med mic og alt xD helt ubeskrivelig. Med kostyme er det enklere å starte en samtale med noen, f.eks. Hvordan de har laget det osv.

Det er veldig kult! Og det er klart man får noe å snakke om når alle som er samlet der har samme hobbyer og interesser. Blir som når to metalheads med band t-skjorte fra samme band ser hverandre.

Siterer Quinzel:En stund siden du var med på Desucon da

Litt for lenge, spør du meg!


Siterer Quinzel:Japp, 18 februar er det Desucon Pop i Oslo på Oslo Kongressenter. Det er et lite con, ikke helt det samme som det store treffet i juni hvert år, men fortsatt veldig gøy! Det synes jeg du skal, og da er det null problem å møtes der!

Åja, så det har et eget tema, der av "Pop"? Det hadde jo være veldig kult å møtt GR brukere der, men jeg kan nesten ikke dra uten kostyme syns jeg.

Siterer Quinzel fff, man må jo starte et sted! Zelda er mitt første ordentlige kostyme, men det tok 8 måneder. Men jeg brukte kun youtube som tutorial på alt.

Oi kult! Har du et bilde av kostymet? Kusinen min sin siste cosplay var Zelda! Jeg ble så utrolig imponert.

Siterer Quinzel u burde kanskje prøve med et lettere kostyme som ikke tar så lang tid først, og ikke minst velge en karakter/et kostyme som du virkelig vil lage, sånn at du ikke mister motivasjonen. Ta en karakter fra ditt favorittspill?

Bra tips! Jeg skal prøve å gruble litt på hvilken karakter jeg kunne tenkt meg å kle meg ut som. Får sikkert litt hjelp av kusinen min også.


Ikke sant? for meg nå er det en kjempestor vennesamling xD hvor jeg også får nye friends hver gang

Meh, du kan kle deg ut som hva som helst, aner ikke hvorfor de kaller det pop, xD da møtes vi der men da buyer du et på nett

Absolutt! Add meg på face, så ser du bilder der kan sende deg noen også u know my name^^

I can help u too!^^

Siterer SirThomas:
Siterer Quinzel:Yai! Da håper jeg vi sees der

Spørs om jeg kan sende Glorfindel alene på et så krevende oppdrag


Siterer Glorfindel:
Siterer SirThomas pørs om jeg kan sende Glorfindel alene på et så krevende oppdrag

Du ærnte redd.


Dere må komme også! Kommer Glorfindel alene blir det en hot kveld, u know what i mean Glorfindel xD
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Det hadde jo være veldig kult å møtt GR brukere der, men jeg kan nesten ikke dra uten kostyme syns jeg.


Skal så definitivt gå med dette.
  • 0
Siterer SirThomas:
Skal så definitivt gå med dette.



Da blir du rene damemagneten på expo.
The D' is silent.
  • 0
Siterer SirThomas:
Siterer Crazy Kraken et hadde jo være veldig kult å møtt GR brukere der, men jeg kan nesten ikke dra uten kostyme syns jeg.

Skal så definitivt gå med dette.


Do it.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Da blir du rene damemagneten på expo.


Tror ikke jeg kan gå sånn på neste SpillExpo, men ser at denne tråden har eskalert litt.

Siterer Quinzel:
Do it.


Tror du jeg klarer å leve meg inn i rollen?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!