Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

SpillExpo 2017


Here we go again. SpillExpo står snart for døren igjen, og jeg er tilbake for å lage årets tråd om landets beste og mest sosiale gamingevent. Jeg skal ikke uttale meg om aktiviteten på forumet denne gangen, men ifølge SirGalahad har det blomstret opp i det siste. Selv om aktiviteten tilsynelatende har vært mest synlig på Discord de siste to månedene, så viste sommerens meetup at det burde være null problem for GR-brukere å møtes et sentralt sted, der SpillExpo som regel blir det mest aktuelle alternativet - hvor ellers?

Sted
Norges Varemesse, Lillestrøm.

Dato
10. - 12. november

Åpningstider
Fredag 15.00 - 21.00
Lørdag 11:00 - 20:00
Søndag 11:00 - 18:00

Priser
Ordinær billett: 287,5 kr (inkl. 37,5 kr i servicegebyr)
Weekend-Pass: 593,5 kr (inkl. 43,5 kr i servicegebyr)

Info
SpillExpo.no

Det burde dekke det meste av spørsmål.
_______________________________________

Ifjor var mitt første år som frivillig på SpillExpo, og det var en opplevelse helt utenom det vanlige - noe helt annet enn å være besøkende, uten tvil. Jeg har akkurat sendt inn årets søknad, så nå er det bare å håpe på det beste.

Har du lyst å være frivillig, sa du? Ikke nøl, send inn din søknad idag! NB: Du må være over 18 år.

GR-gjengen stilte svakt på SpillExpo 2016, men jeg fikk meg et gledelig gjensyn med Glorfindel og Duck Song. Før jeg visste ordet av det hadde jeg også truffet gode, rutinerte og alltid like blide HaXorZ - som en ekstra bonus fikk jeg også tatt bilde av en fyr som var utkledd som selveste Jacob Frye!

Hva sier dere, klarer vi å gjøre SpillExpo 2017 til en GR-fylt opplevelse med mange minner?

Håper vi sees i år!
  • 0
Godt mulig at jeg kommer.
  • 0
Tenkt å dra i år igjen, skal cosplaye CATS fra Zero Wing og kanskje Game Gear (seha girls) om jeg blir ferdig med kostymet :3

Gleder meg også veldig til å se Nintendo der, har savnet dem på events som dette de siste årene så flott å se at de stiller opp igjen
Take off every zig, for great justice
  • 0
Jeg tar vel en "svipptur" bort på lørdag i år også tenker jeg.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Ser ut til at jeg ender opp som besøkende i år.
  • 0
Jeg er utenlands nå, så kommer ikke. Men jeg håper mange av dere drar! Ønsker meg bilder og mange blogger om hva som skjedde
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Noen som vet om man får prøvd Xbox One X og noen PS4 spill der i år? Er messen noe for oss som ønsker å prøve mye nye spill eller er det litt mer en cosplay-messe/brettspill messe?
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Siterer Jonas A D:
Noen som vet om man får prøvd Xbox One X og noen PS4 spill der i år?


Jeg er på SpillExpo nå og vet at man i hvert fall får prøvd noe, men spesifikt hvilke spill vet jeg ikke. Det ser ikke ut til at Microsoft er her i år.

Av utstillere som er her inkluderer det Spillmuseet, Nordic Garrison, Bandai Namco, Santander spillbinge, ADAPA, VR Oslo, Symfoni Next Gen, House of Nerds, Prebz & Dennis, Talkmore, HBO, Quickplay Events, Arctein VR, Playpulse, Nerdroom, Urban Legend, Darkhan, BX3, MINI, Stirling Station, Juvente, Fredrikstad Sci-Fi, Vendcomatic, Nintendo og en del indieutstillere.

Jeg hørte i hvert fall at Bandai Namco hadde noe spill man kunne prøve for første gang her.

Hvis ikke det frister, så må du i hvert fall ta turen hvis du har lyst på et bilde på The Iron Throne
  • 0
Ikke Microsoft? Ikke Sony?
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Ikke Microsoft? Ikke Sony?


Nope.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!