Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvilken bok leser du nå?


Vet ikke hva zombie surivel guide er for noe... Den nye boka tror jeg kommer snart... Er en shanster, tho jeg driter hardt i det, og det er konkuranser om å få ei signert bok i Ireland og Uk, så tror den kommer snart... Har lest de 3 første på norsk... Bec på engelsk og norsk.. Har ikke kommet lengre
Decyfered!
  • 0
gled deg til du kommer til bok 7 da blir det utrolig spennde
Men Darren Shan er utrolig god, Han slår B andreas bull-hansen og hans lushons plater xD
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
the svarm... fucking's bra bok, foreløbig er den på min topp 3 liste, men har ikke lest den ferdig enda da, ting kan endre seg,

den anbefales på det sterkeste, en økologisk thriller... he he.

vil også anbefale engler og demoner å iskaldt bedrag!
  • 0
Økoloogisk thriller hva mener du?

Og btw du har ikke tatt navne ditt fra en MMA fighter?
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
The Invisible Man - H.G. Wells
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Rainbow six - Tom Clancy....god bok


Svær da
Go ahead, make my day
  • 0
Startet på Høstjakt av Jørgen Gunnerud på Fredag. Det er altså en kriminalroman, og har ikke så veldig mye meg jakt å gjøre. Den vant Rivertonprisen i 2007, noe som sier litt. Det er egentlig litt deilig å lese en krimbok der det er saken og ingenting annet som står i fokus, slikt som privatliv m.m. Veldig underholdende så langt, i hvert fall.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Physics of Superheroes av en eller annen doktor. Må piffe opp ferdighetene mine i fysikk til skolen ettersom jeg har valgt det faget og den boka er grei hjelp. Forklarer en del grunnleggende fysikk med eksempler fra tegneserier.
Blå...
  • 0
Ferdig med Zombie Survival Guide klokken 1:14!
Decyfered!
  • 0
Akkurat ferdig med Da Vinci-koden, briljant bok
Sproing!
  • 0
Merde Happens - Stephen Clark
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
The H.P. Lovecraft omnibus 3, av, surprise surprise, H.P Lovecraft.
Blue letters goes here
  • 0
Har ikke en Lovecraft laget Cthulu bøkene?
Decyfered!
  • 0
Pyramids av Terry Pratchett. DIGGER Discworld bøkene.
Blå...
  • 0
Siterer Faunvik:
Har ikke en Lovecraft laget Cthulu bøkene?

stemmer det
Blue letters goes here
  • 0
Er nede i de siste 100 sidene eller noe slik av The Shadow Rising.
Så skal jeg lese Sogaen om Gunnlaug Ormstunge i norsken.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
I dag begynte jeg på Altmankoden av Robert Ludlum. Så langt er det typisk herlig Ludlum med flotte skildringer, veldig bra plott og bra action. Førsteinntrykket av boka "Farlig Finale" er kanskje en smule bedre enn "Altmankoden", men jeg kan egentlig ikke få noe klart bilde av boka enda.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Biblotekene har så korte åpningstider nå, og det er bare tarder som betaler for ei bok... *gjemmer meg i en bombesikker utedass... Og klamrer meg fast til min Mauser 98k med 10x scope, silencer og granatkaster!*
Decyfered!
  • 0
Jeg Skal Vise Dere Frykten av Nikolaj Frobenius.

Romanen handler om den berømte amerikanske forfatteren Edgar Allan Poe. Den tar utgangspunkt i virkelige hendelser. Edgar Allan Poe bestemmer seg sammen med litteraturkritikeren Rufus Griswold å gjøre stor karriere innenfor litteraturverdenen, men forholdet mellom dem utvikler seg gradvis til en besettelse preget av misunnelse og avsky.

Har ikke kommet langt, men språket er særdeles vakkert og vil jeg allerede anbefale boka.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Alex Rider - Ark Angel.

Bra spenningsserie egentlig. Anbefaler hele serien.
  • 0
Flytande Bjørn av Frode Grytten.
Må lese den i Norsken, og den er ikke så dårlig som jeg fryktet. Ganske interessant skrevet.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Skal nok mest sannsynlig prøve ut boka Into the Wild av Jon Krakauer en gang i nærmeste framtid. Noen som har lest den?
  • 0
Rødstrupe

Krim av Jo Nesbø fra tidlig 2000-tallet. Har vunnet en del priser.
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Ble nettopp ferdig med Døde menn går på ski av Knut Nærum.

Krim med en dose humor i. Karakterene er kule, humoren er vittig og historien var overraskende smart og underholdende. Med en morsom skrivestil og bra plot er "Døde menn går på ski" en bok jeg anbefaler. Men oppfølgeren "De dødes båt" er hakket bedre. Likevel, kudos til Knut Nærum!

Hvis jeg skal gi en karakter, blir det vel en sterk 7/10.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Har lest litt i ei novellesamling kalla Autolife eller noko sånt, men har tenkt å fullføre den siste Harry Potter snart
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!