Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvilken bok leser du nå?


Den er bedre en Da Vinci Koden i alle fall.

Venter på The Lost Symbol av Dan Brown fra biblioteket nå. Gleder meg
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Den er bedre en Da Vinci Koden i alle fall.



Venter på The Lost Symbol av Dan Brown fra biblioteket nå. Gleder meg


Driver å leser den nå, veldig spennende
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Genereation Kill av Evan Wright. Sykt bra bok
Tungur Knivur
  • 0
John le Carre - Den gode tolk
Faen meg tunglest for en som ikke leser mye.
Jævelhøns
  • 0
Hvor mange nordmenn heter Vidkun

Elsker unyttige fakta bøker.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Fikk de tre M bøkene idag

-De første årene

-Mperiet slår tilbake

-Sønn av Frank

Oppdaget M først tidligere i år og har blitt kjempefan av serien.
Utrolig bra humor.
  • 0
Leser Grå sjeler av Philippe Claudel.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Nettopp ferdig med Flaggermusmannen av Jo Nesbø. En fantastisk krimroman, som er velskrevet og spennende, med et smart plot og interresante karakterer. Fortjener og bli lest.

Skal nå begynne på Kakkerlakkene, igjen av Jo Nesbø. Gleder meg!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
The Lost Symbol av Dan Brown

Kjempe bra så langt, og har bare lest 100 sider els
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Leser MAFIA - Inside the Dark Heart av A.G.D. Maran. Veldig spennende fakta om mafiaen i USA og Italia
Jeg glemmer aldri et ansikt, men i Deres tilfelle er jeg villig til å gjøre et unntak.
  • 0
leser: hurins barn
forfatter: J.R.R Tolkien
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Siterer Kronoz:
The Lost Symbol av Dan Brown



Kjempe bra så langt, og har bare lest 100 sider els


Samme her faktisk Veldig spennende.
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Kjøpte de første to bøkene i "The dark tower" på norsk.
Har lest de på engelsk, men tenkte å se om de norske oversettelsene er like bra.
  • 0
Siterer TommyK:
Kjøpte de første to bøkene i "The dark tower" på norsk.
Har lest de på engelsk, men tenkte å se om de norske oversettelsene er like bra.


De er helt greie synes jeg... Den værste oversettelsen er fra Oy til Utt>.< Ble kraftig forvirret etter at jeg hadde lest de tre første på engelsk og leste de neste på norsk
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Leste de to første "Bone" bøkene (tegneserie) på biblioteket idag,
enkel humor men fantastisk morsomt.
Skal definitivt kjøpe de etterhvert,
men nå er kontoen nesten tom for i år
  • 0
  • Los
  • Los
"The Darkness That Comes Before", veldig bra til nå. Har lest ca 100 sider
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer ISAF:
Genereation Kill


Kunne likt å lese den!

Leser midlertidig Tydeligvis...
Decyfered!
  • 0
Rommels Pansersjef

Spennende bok og kommer til å gi deg et helt annet syn på den vanlige tyske soldat under andre verdenskrig.
  • 0
Leser The Ninth Circle av Alex Bell, utrolig spennende, for ikke å snakke om kryptisk. For en liten stund siden leste jeg Kell's Legend av Andy Remic, sinnsykt god fantasy bok for alle som liker action... Og blod. Masse, masse blod... Og den har noen av de mest originale vampyrene noensinne, ikke sånn Twilight "se jeg glitrer i sola" tull, de er skikkelige vampyrer. Clockwork-Cyborg Vampyrer som drikker blod blandet med olje...
  • 0
Leser Madonna-gåten av Knut Nærum (+ 2 til). Leser fordi vi skal skrive en analyse av en roman. Boka er veldig bra hittil.
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
The Conan Chronicles 1 av Robert E Howard og Harry Potter Og Dødstalismanene Leser flere ting samtidig jeg
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Nå leser jeg Det vil helst gå godt - Det blir alvor av selveste Max Manus. Har kommet til andre bind nå. En bok jeg absolutt vil anbefale når det gjelder førstehåndskilder under den lille, norske motstandsbevegelsen.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Nettopp ferdig å lese boken. Filmen er på mange måtar ganske annleis enn boka , men begge er ganske bra da
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Har akkurat lest Poison Study av Maria V. Snyder. Veldig bra bok. Før den leste jeg The Summoner, The Blood King og Dark Haven av Gail Z. Martin. Greier nesten ikke vente på den fjerde boka i serien, Dark Lady's Chosen.
  • 0
Nå leser jeg Gud en vrangforestilling.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!