Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvilken bok leser du nå?


Leste nettopp ferdig Towers of Midnight, den 13. boka i Wheel of Time-serien. Etter utallige timer med denne serien vet jeg ikke hva jeg skal gjøre mens jeg venter på den siste og avsluttende boka. Har aldri gledet meg så mye til en bok før.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Jeg LESER skriften i skyrim
Hvis du leser dette har du fritids.
  • 0
Må lese en bok i sammenheng med skolen, så nå leser jeg Feit: Mitt liv som tjukkas. Liker den ganske godt så langt.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Nesten ferdig med "God, No! - Signs You May Already Be an Atheist and Other Magical Tales" av Penn Jillette (Penn & Teller)

Full av festlige historier fra forfatterens liv og hans mildt sagt utilslørte meninger om det meste.
Men hovedsaklig om religion og de ti bud (som han i hvert kapittel ser nærmere på).

Strålende greier så langt, definitivt min type bok.
  • 0
  • Play
  • Play
Holder på med å komme igjennom Inheritance. Har delt kapitlene opp slik at eg blir ferdig med boken den 24. Til den tid vil eg nok ha skaffet The Hobbit som eg gjerne vil få lest før filmen slippes ut.
  • 0
Har endelig startet med A Dance With Dragons. Vurderer også å kjøpe meg The Hunger Games, men vet ikke om jeg burde vente med bøkene der til etter filmen har kommet ut.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Har endelig startet med A Dance With Dragons. Vurderer også å kjøpe meg The Hunger Games, men vet ikke om jeg burde vente med bøkene der til etter filmen har kommet ut.


Er straks ferdig med A Dance With Dragons. Jeg er ekstremt spent på om George R.R Martin skal drepe flere av karakterne jeg liker

Edit: A Clash of Kings er forsatt best tho ^^
I started out with nothing, and I still have most of it
  • 0
Begynte å lese Menn Som Hater Kvinner i går kveld, lå i senga å leste fram til klokka 2, så bra er den
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Assassins Creed: Encyclopedia
Alt man trenger å vite om serien
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Har kommet omtrent 80 sider inn i Also sprach Zarathustra av Friedrich Nietzsche. Skrevet i poetisk prosa legger han frem mange av hans filosofiske synspunkter og argumenterer der etter. Dette er også boka han legger frem begrepet "overmennesket" og det er også her hans mest berømte frase: "Gud er død" ble popularisert. Definitivt mer lettlest enn Die Geburt der Tragödie hittil.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Akkurat nå nærmer jeg meg side 400 i Jo Nesbøs Panserhjerte, og jeg bør nevne at boken tok meg med storm. Jeg har alltid vært fan av Jo Nesbø, men dette må være en av hans bedre bøker. Dessuten har jeg en liten liste over bøker jeg skal kaste meg over i - forhåpentligvis - nær framtid, og så langt består den av A Game of Thrones (på engelsk, naturligvis) av George RR Martin, American Psycho av Bret Ellis, og Tolkiens Ringenes Herre. Jeg tror dog jeg må utsette sistnevnte en liten stund, kanskje sågar flytte den nedover på listen når nye bøker legger seg på. Jeg så filmene igjen for omtrent et halvt år siden, og jeg vil helst glemme så mye som mulig for jeg tar et alvorlig dypdykk inn i universet.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Jeg så filmene igjen for omtrent et halvt år siden, og jeg vil helst glemme så mye som mulig for jeg tar et alvorlig dypdykk inn i universet.

Det er så mye som er endrett eller kuttet ut at det ikke er noe farlig om du leser boka nå.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Er ikke lenge til jeg er ferdig med Inheritance nå. Etter å ha lest store deler av <i>A Song of Ice and Fire</b> så blir det et ganske stort fall av kvalitet. Det merkes at Paolini stjeler som en ravn fra blant annet George RR Martin, Tolkien og Robert Jordan. Akkurat i denne boka så virker det som om han har lagt om skrivestillen sin totalt også. Hoppet mellom Brisingr og Inheritance kan nok virke litt rart. Uansett, så langt så virker det som om det blir en nogenlunde god konklusjon i alle fall.


This.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Min kamp 5
Kommet ca halvveis. Må si jeg ble noe overasket da jeg fikk vite at siste bok er på drøye 1100 sider.. Jaja..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Begynner med The Black Echo av Michael Connelly.
I started out with nothing, and I still have most of it
  • 0
Leser American Psycho av Bret Ellis - har ikke kommet så langt enda, så jeg har ikke opplevd den sinnsyke delen av Bateman enda, men jeg begynner allerede å ane spor sinnet hans. Gleder meg til å lese videre!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Leste akkurat Ready player one av Ernest cline. Holder nå på med witch storm
What is dead may never die
  • 0
Jo Nesbøs "Flaggermusmannen" er ca. 3/4 inn i boken.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Leser hele Harry Potter-serien på nytt. Er nå på bok #2. Deilige saker <3
Kept you waiting, huh?
  • 0
Hoho, er det noen andre som har lest American Psycho? Den er temmelig psycho, skal jeg si dere! I tillegg til noen erotiske scener med stor detaljrikdom, finnes det noen torturscener som nærmest kan få en til å bli småkvalm. Ganske sykt.. Men også en veldig fengslende bok - MYE bedre enn filmen!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Begynte på Avengers Disassembled i går, veldig bra så langt. Kommer en anmedelse av den når jeg er ferdig Aldri skrevet en anmedelse av en tegneserie før, men vil prøve
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Fikk Hobbiten til jul, og begynte og lese en stund siden. Må få lest den ferdig før filmen kommer ut ihvertfall
  • 0
The Black Ice. Harry Bosch ftw.
I started out with nothing, and I still have most of it
  • 0
  • Los
  • Los
Star Wars: Dark Empire Trilogy

Jeg er halvveis i første serien, Dark Empire. Så langt er det veldig kult! Historien blir bedre og bedre og tegningene er fantastiske! Tror jeg skal kjøpe flere grafiske noveller i Star Wars universet etter dette, for det ga mersmak!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
For tiden leser jeg Mannen som elsket Yngve av Tore Renberg. 100 sider inn, godt skrevet og Jarle Klepp er en herlig karakter.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!