Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvilken bok leser du nå?


Lest en hel deg tegneserier i det siste, er nå igang igjen med

Inheritance av Paolini
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Er halvveis på A Feast For Crows. A Dance with dragons blir hentet senere i dag, også må jeg vente på de to neste. =(
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Har begynt på Verden som vilje og forestilling av Schopenhauer. Ble litt skuffet når jeg fant ut at boka egentlig er et veldig langt utdrag fra hovedverket og ikke den fullstendige versjonen. De opplyste ikke om det når jeg bestillte den. Likefullt, Verden som vilje og forestilling er en av de viktigste bøkene som er skrevet, så jeg ser frem til å lese den.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Deadpool Classic vol 1 Tror ikke jeg har ledd så mye av en graphic novel noengang Kommer helt klart til å kjøpe Vol 2 og 3 og 4 seinere i år
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
  • Los
  • Los
Kjøpte Innocent when you dream, en bok med intervjuer gitt av Tom Waits. Han har ikke skrevet noen biografi og jeg tviler på at det kommer, så kjøpte denne for å få litt innsikt i denne karen. Har lest litt, gleder meg til å lese resten
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Holder på med Hunger Games-trilogien for øyeblikket. Etter en litt for lang pause etter eneren, fikk jeg endelig satt av litt tid til å lese toeren forrige helg, og med sommerferien i gang, begynner jeg med Mockingjay i morgen eller så. Knall underholdning, forresten.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Er godt i gang med A Song of Ice and Fire: A Game of Thrones. Etter å ha sett ferdig andre sessong av serien så klarer jeg ikke å vente på sessong tre, og leser derfor bøkene i stedet. Foreløbig meget godt lesestoff, men litt demotiverende at jeg allerede kan handlingen i boka.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Foreløbig meget godt lesestoff, men litt demotiverende at jeg allerede kan handlingen i boka.


Sliter med det samme, så det er derfor jeg har ventet med å se sesong 2. Tipper jeg får startet på A Clash of Kings om ett par dager.
Let the voice of love take you higher
  • 0
For øyeblikket går det i A Clash Of Kings
-Kill -Loot -Return.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det George egentlig er flinkest på er tvister i historien. Jeg skal ikke spoile, men er ting i femte boka som er bare helt drøyt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Skal begynne å lese Deadpool & Cable: Ultimate Collection vol 1, gleder meg
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
  • Los
  • Los
Har lest Sin City: A Dame To Kill For

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke kjøpte mer Sin City tidligere! Jeg har hatt nummer en siden filmen kom ut, og den syntes jeg var kjempe bra. Men så kjøpte jeg ikke del to før nå, og den var jo nesten bedre! Blir ikke like lenge til jeg kjøper resten!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Flow my tears, the policeman said
Hvem liker vel ikke PKD?
  • 0
Red Sonja albumene 1,2,3,4 og The Punisher From First to Last
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Skal begynne på A Clash of Kings i kveld.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Skal begynne på A Clash of Kings i kveld.


Men fikk ikke rørt meg til å begynne før i dag. Kjenner det er mye artigere å lese når man ikke vet hva som skjer.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Ferdig med The Hunger Games på kun tre dager, personlig rekord. Knallgod bok
  • 0
Siterer draigo:
Ferdig med The Hunger Games på kun tre dager, personlig rekord. Knallgod bok

Jeg brukte fire-fem dager på hele trilogien. Utrolig lettlest.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
All-Star Superman Min aller første Superman graphic novel Har også Superman: Red Son som venter på å bli lest
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
The Road

Veldig spesiell måte å skrive på. Dialogene er svært korte og merkelig satt opp, forfatteren er ikke glad i komma (og og og og) og har avsnitt hver femte linje. Men, det er jo det som gjør Mr. McCarthys bøker særegne.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Assassin's Creed: Altair - The Secret Crusade
  • 0
Har endelig begynt å lese Gudfaren av Mario Puzo. Har hatt lyst til å lese den helt siden jeg så filmen for tre eller fire år siden.
  • 0
Holder på med A Clash of Kings for øyeblikket. Er ca halvveis nå og skal prøve å få litt fart på sakene.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Er ca halvveis i Batman And Son og etter det blir det enten å lese Batman: The Black Glove Deluxe Edition eller The Walking Dead vol 1: Days Gone Bye
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Leser for tiden Warhammer 40k boken False Gods og Warhammer Fantasy boken Luthor Huss
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!