Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvilken bok leser du nå?


Var innom biblioteket her en dag og lånte meg Morgan Kane 23: En Rangers Ære og Morgan Kane 24: Morder og Marshall.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Fullførte Khans Skatt forrige uke. Den var ufattelig dårlig oversatt. Jeg fant til og med en ufullstendig setning.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Går fortsatt i A Clash of Kings, men har ikke fått lest på mange, mange dager, så må satt meg i lesemodus igjen snart.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Starter på Metro 2033 når jeg drar nordover til trondheim i dag.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Leste hele ni sider av Game of Thrones forrige dagen...
Ikke fordi boken er kjedelig.
Jeg har bare ikke tålmodighet til å lese lenger.

Tegneserier og grafiske noveller derimot, flyr jeg igjennom.
Men det er nå heller for å se hvordan andre tegnere gjør ting og få litt tips til egne arbeider.
  • 0
Siterer gnyg:
Starter på Metro 2033 når jeg drar nordover til trondheim i dag.


Ah noen med god smak i bøker ser jeg!
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Fullførte Khans Skatt forrige uke. Den var ufattelig dårlig oversatt. Jeg fant til og med en ufullstendig setning.

Derfor jeg i all hovedsak leser bøker på forfatterspråket.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
The Walking Dead vol 1: Days Gone Bye
Tror kanskje jeg skal holde meg til tv-serien, i hvertfall inntill jeg har fått kjøpt alle andre graphic novels jeg vil ha i år før jeg kjøper noe mer i serien.
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Å tegne er å se av Betty Edvards. Må forbrede meg til studistart innen 3D Game Design.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Å tegne er å se av Betty Edvards. Må forbrede meg til studistart innen 3D Game Design.


Høres gøy ut

Har i dag begynnt på på boken Shamans Crossing av Robin Hobb
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Har i det siste fullført Hunger Games-trilogien, som var awesome, og lest Catcher in the Rye, som er av de beste leseopplevelsene jeg har hatt.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Da har jeg pløyd meg igjennom Morgan Kane 25, 26 0g 27 på tre dager, og har startet med Veien til Jerusalem en gang til. Er ikke lenge til jeg er ferdig med den heller forøvrig.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ble ferdig med Metro 2033. En god bok. Må nok definitivt sjekke ut post-apokalyptisk verden sjangeren.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
A Storm Of Swords

My like.
Har ca 600 deilige sider igjen!!
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Ferdig med Veien til Jerusalem. Har startet med Tempelridderen nå.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Halo Evolutions. Dritgod bok!
NOBS 4 LYF!
  • 0
JLA: Tower Of Babel Ikke lest så mye enda, men er bra så langt
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Ble ferdig med Tempelridderen for et par dager siden, og er nå nesten ferdig med Riket ved Veiens Ende.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ringenes Herre på nynorsk. Hell yeah! Dette gleder jeg meg faktisk til, utrolig nok. Oversetteren har brukt mye dialekt for forskjellige folkeslag, samt gammel nynorsk fra starten av nynorsktiden. For å følge skoene til Tolkien naturligvis, ihvertfall der det kan gjøres. Skal naturligvis lese den for å få inn nynorsk når jeg må ta opp faget for tredje gang.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Jeg leser for tiden Haikerens guide til galaksen for andre gang.
  • 0
Leste gjennom Batman: The Killing Joke igår. Den var meget bra, et spennende innsikt i Jokerens opprinnelse, og hans og Batmans psyke. Flotte tegninger og god handling, og en herlig slutt.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Leste gjennom Batman: The Killing Joke igår. Den var meget bra, et spennende innsikt i Jokerens opprinnelse


Hvis du ikke har lest den alt anbefaller jeg "Joker" av Brian Azzarello og Lee Bermejo.
Her er det fullt fokus på Joker i en av mørkeste og mest voksne Batman relaterte tegneseriene jeg har vært borti.
Man får også se noen av de andre kjente skurkene fra Batman universet på en litt annen måte enn tidligere.
  • 0
Jeg kom over La Den Rette Komme Inn billig på en bokhandel i dag, og greide ikke å styre meg. Nå er jeg snart halvveis i boka og elsker den enda mer enn filmen. Rett og slett strålende. Det er fremdeles håp for vampyrer i populærkulturen.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Leser for tiden Sicilianeren, som er oppfølgeren til Gudfaren.
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer Kronoz:
Jeg kom over La Den Rette Komme Inn billig på en bokhandel i dag, og greide ikke å styre meg. Nå er jeg snart halvveis i boka og elsker den enda mer enn filmen. Rett og slett strålende. Det er fremdeles håp for vampyrer i populærkulturen.


Jeg har lyst på den, også den andre boka av John Ajvide Lindqvist: "Håndtering av udøde"
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!